Солтүстік жарты шар материктері. Сарамандық жұмыс

Сыныбы: 7

Пәні: Материктер мен мұхиттар географиясы

Тақырыбы: Солтүстік жарты шар материктері. Сарамандық жұмыс №3

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:             Оқушыларды жарты шар материктері бөліктерімен таныстыра отырып, өткен тақырыпты қайталау арқылы білімдерін жинақтау және Солтүстік жарты шар бойынша қорытындылау.

            2.Дамытушылық:      Логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру, пәнге деген қызығушылықтарын ояту.

  1. Тәрбиелік: Достыққа, қайырымдылыққа, сыпайылыққа, көпшіл болуға, бірін-бірі түсінуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Саяхат сабақ

Оқыту әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндірмелі

Сабақтың әдістемелік жабдықталынуы:  Карта, атлас карта, оқулық, қосымша материалдар.

Сабақтың барысы:   Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен  амандасу, оларды түгендеу. Оқушылар назарын өзіме аударту

«Өз біліміңді тексер»

  1. Солтүстік Американың географиялық орнының басты белгілерін атаңдар? Оның Еуразияның географиялық орнынан қандай айырмашылығы бар?
  2. Гренландия аралы қай елдің құрамына кіреді?
  3. Кардильера тау жүйесі неге меридиан бағытында орналасқан?
  4. Материкте қандай пайдалы қазбалар кездеседі?
  5. Солтүстік Америка мен Еуразиядағы табиғат жағдайларының ұқсас аудандарын атаңдар.
  6. Солтүстік Американың қай бөлігінің табиғаты біздің жерімізге ұқсас болып келеді? Мысал келтіріңдер.
  7. Солтүстік Американың жерінде шөлдер неге аз?
  8. Солтүстік Америкадағы табиғаты көркем жерлерді атаңдар?
  9. Материктегі табиғаты қатты өзгерген аудандарға мысал келтіріңдер.
  10. Солтүстік Америкада қандай халықтар тұрады?
  11. Солтүстік Американың ірі елдері мен олардың қалаларын табыңдар.
  12. Картамен жұмыс
  13. «Торнадо», «Ураган» бұл қандай құбылыстар?
  14. Солтүстік Америка үндістері кеше және бүгін
  15. Солтүстік Американың ұлттық саябақтары
  16. Солтүстік Американың сирек кездесетін жануарлары.

Қорытынды: Канада, АҚШ бұл елдердің табиғаты, шаруашылығы, халқының тұрмыс тіршілігі басқа мемлекеттермен айырмашылық жасайды.

Үйге тапсырма: Тарауды қайталау, тест құрау, картамен жұмыс жасау және қосымша материалдар жинап келу.