Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы

№13 М. Мәметова атындағы орта мектебі

Сыныбы: 8 «А»

Тақырыбы: Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы

Пән мұғалімі: Суанбеков Н.Ү.

Қысқа мерзімді жоспар

Пән:ГеографияСынып8а
Тақырыбы:Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы
Мақсаты:Қазақстан аумағында ауа температурасының таралу ерекшеліктерін түсіндіру. Маусым және биіктік бойынша температураның таралу заңдылықтары туралы білімдерін тереңдету. Оқушылардың креативті (шығармашылық) ойлау дағдыларын, топтық жұмыстар кезінде ой-пікірін еркін жеткізіп, жүйелі сөйлеу, талдау, дәлелдеу, ұсыныс жасау дағдыларын дамыту.
НәтежиесіАуа температурасының таралуымен, жыл мезгілдеріндегі климат түрлерімен танысады
Сабақтың өтілу мерзімі:  03.12.2014ж
ТақырыбыОқып үйренудің мақсатыОқып үйренудің нәтижесіОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерЖұмыс құралдарыМұғалім іс әрекетіОқушы іс әрекетіБағалау
Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуыҚазақстан аумағында ауа температура-сының таралуының ерекшеліктері                                       туралы білімдерін қалыптастыруt 0 – ның тәуліктік және жылдық өзгерістерін кескін картаға түсіре алуы; жыл мезгілдеріндегі ауа t 0 – ның ауысу түрлерін меңгередіСәйкестендіру, тест, геодиктант, өз заттарымен топқа бөлу, ББҮ кестесі, Венн диаграммасыАКТ, оқулық, постер, маркерлер, қима қағаздарОқушыларды топқа бөледіӨзара топқа бөлінеді19
БілуАуа t 0 – ның Қазақстанда таралуын білуАуа t 0 – ның Қазақстанда өзгеруі жайлы біледіСуреттер көрсету, ЖИГСО әдісі, сәйкестендіру тестіАКТ, қима қағаздар

 

Оқушыларды бағыттайды, басқарады. Тапсырмалар бередіКітаппен жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді 
ТүсінуҚазақстан аумағынада ауа температура-сының тарлуын ттүсіндіру, сипаттама беру.Оқушыларда ауа температурасы туралы білім  қалыптасады, тақырыпты  түсінеді.Постермен жұмысПостер, маркерлерПостермен жұмыс жасауына жағдай жасайды, түзетедіПостер қорғайды6
ҚолдануТемператураның таралу ерекшеліктерін

Саралау

Ауа температурасының таралу ерекшелігін білдіруЕсептер Қима қағаздарыҚима қағаздарды таратады, шарттарымен таныстырадыОқушылар жұппен жұмыс жасайды4
Талдау

 

Жинақтау

Оқушылардың ойын жинақтау СТО дамытуОқушылардың өзіндік пікірі қалыптасады Жылдам

ойлауға қалыптасады

Венн диаграммасы Суреттермен жұмысМаркер, плакат

АКТ

Оқушылардың пікірін тыңдайды, талдайдыОқушылар өз ойларымен бөліседі6
БағалауОқушылардың сабақтан алған білімдерін бекіту.Нәтижесінде оқушылар өмірмен байланыстырадыББҮ-кестесі   3
Үй тапсырмасы«Туған өлкенің климаты». Эссе жазу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

 

Оқушының аты-жөні_______________________Пәні__________________________

 

 

Критерий МақсатБағалау
А

(max6)

Білу

Өткен тақырыбы бойынша білімдерін еске түсіру

дискрепторрубрикаторұпай
Ауа туралы біледіӨте жақсы біледі. Қолдана бастағанын  біледі.3
Орташа біледі2
Жеткіліксіз біледі1
Түсіну

Қазақстан аумағынада ауа температура-сының тарлуын ттүсіндіру

Ауа температура-сның айырмашылығын біледі?Өте жақсы біледі. Себебін өте жақсы түсіндіре алады3
Орташа біледі.  Түсіндіре алады2
Жеткіліксіз біледі. Түсіндіре алмайды1
В

(max4)

Қолдану

Температураның таралу ерекшеліктерін саралау

Температура өзгеретінін біледіӨте жақсы біледі. Жақсы есептеп шығарды. Пайда болуын жақсы біледі4
Орташа біледі2
Жеткіліксіз біледі1
С

(max6)

Талдау.  Жылы ауа мен суық ауа

Жинақтау.

 Ауа температура-сының жаз айларындағы ел аумағы бойынша таралуын  түсіндіру

Венн диаграммасы

Шілде айының орташа температурасының ерекшелігін біледі

Өте жақсы біледі3
Орташа біледі2
Жеткіліксіз біледі1
Өмірмен байланыстыра алады3
Орташа біледі2
Жеткіліксіз біледі1
Д

(max3)

Бағалау

Өзіміз тұратын жердегі тәуліктік және айлық,жылдық температура қалай қалыптасатыны туралы ойларын қорытындылау

Жергілікті ауа температурасын ажырата аладыӨте жақсы қорытыланды.3
Ажыратады. Орташа түсіндіреді2
Ажырата алмайды. Түсіндіре алмайды1

 

 

Бағалау парағы

 

Критерийлер бойынша ұпайларыҰпайлар жиынтығыБаға
АВСД
 

 

 

 

     

 

 

Ұпайларды бағалауға айналдыру кестесі

Алған ұпайлар жиынтығыБаға
15-19«5»
9-14«4»
4-8«3»
1-3«2»