Тәуелдік жалғау Қайталау сабағы «Менің заттарым»

Ашық сабақ жоспары

Пәні:                                                  Қазақ тілі

Лексикалық тақырып:                  Қайталау сабағы «Менің заттарым»


Лексикалық тақырып:                   Тәуелдік жалғау

Мерзімі:                                            ______________

Сыныбы:                                          3 «А»

Мақсаты:   «Менің заттарым» тақырыбы төңірегінде қазақша сөйлеуге, бір-бірімен жұптаса, топтаса сұхбатқа түсуіне бағыт-бағдар беру.

Қолданылған модуль: «Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер» (диалогтық оқыту, сұрақ қою, А.В.С сұхбаттасу стратегиясы), «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»


УақытыСабақтың мазмұныМұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін?Оқушылардың іс-әрекетіҚолданылатын ресурстар
2 минҰйымдастыруҚайырлы күн ойыныБалалар сандарды кезегімен айтады. Кімге үшке бөлінетін сан  келіп қалса, «Қайырлы күн!» деп айтады
1 минШағын топтарға бөлуБалаларды әріп  кескіндері  арқылы топқа бөледі.Оқушылар қағаз кескіндерін алып   топқа бөлінеді.

«А» тобы, « Б» тобы, «С» тобы

Әріп кескіндері, топ атауы жазылған қағаз,
3 минӨткенді қайталауДомино ойыны.   Өткен сабақта жаңа сөздерді қаншалықты есте сақтағандары бойынша «Домино» ойынын ойнату

 

 

 

 

 

Оқушылар ойнайды. (Домино парақшаларының бір жақ жартысында қазақша, екінші бөлігінде орысша атаулар жазылған.  Әр шағын топтың оқушылары атаулардың аудармасын тауып, домино парақшаларды ұзынынан қою арқылы домино ойнайды. Әр топ өзара жарысады).

вещи
сурет салу

 

 

 

рисовать
сағат
Домино парақшалары
1 минТаныстыруСабақтың тақырыбын, мақсатын айтадыОқушылар тыңдайды
10 минТоптық жұмыс

Сөйлесім әрекеті

 Тапсырманы орындау шартымен түсіндіреді

1.Сурет бойынша сөйлеу

2.Кластер құрастырады

Әр топ өзара сурет бойынша әңгіме құрастырады. Білмегенін мұғалімнен көмек сұрайды.

Кластер құрастырады

Ин.тақта, ватман, маркер Ватман, маркер Интер.тақта
2 минСергіту сәтіСергітуді балаларға жасатқызады

Тербеледі ағаштар.

Алдымнан жел еседі.

Кіп-кішкентай ағаштар

Үп-үлкен болып өседі.

Балалар орнынан тұрып тақпақты дауыстап айтып, әрлі-берлі қозғалады
4Сөйлесім әрекетіСурет бойыншы сөйлем құрастырады

Сызба бойынша сөйлемді аударады

Оқушылар орындайдыИнтер.тақта
15 минЖеке жұмыс1-тапсырма. Сөздерге тәуелдік жалғауды жалғап жазады.

3-тапсырма. Сұраққа жауап жазғызады

Әр оқушы жазба жұмысын орындайды.Оқулық, дәптер, қалам
 Рефлексия

Бекіту

Суретке қарап, сұрақтарға жауап беруДұрыс жауабын айтадыИнтер.тақта
1 минҮйге тапсырмаҮйге тапсырма: 5-тапсырма.Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып аладыКүнделік, қалам, оқулық
2 минБағалауҚалай бағалау керектігін түсіндіру.

 

Әр шағын топ келесі топқа  баға береді.  Сосын әркім өзін-өзі бағалайды.Геометриялық фигуралар