Types of travelling. Саяхаттың түрлері.
| Күні:12.01.15 | Сыныбы :6ә | Тақырыбы: Types of travelling. Саяхаттың түрлері. | |||||||||
| Мақсаты | Оқушыларға тақырыпты екі тілде меңгерту. | ||||||||||
| Күтілетін нәтиже | Оқушылардың сөздік қоры артады; Сыни ойлауды дамытады; Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды; | ||||||||||
| Әдіс тәсілдер | СТО стратегиялары. | ||||||||||
| Ресустар | 6 сыныпқа арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік | ||||||||||
| Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | |||||||||
| Ұйымдастыру кезеңі | Сыныппен амандасып, сандарды атау арқылы оқушыларды топқа бөледі. | Оқушылар мұғаліммен амадасып, сандарды атау арқылы топқа бөлінеді. | |||||||||
| Үй тапсырмасын тесеру | What was your homework for today? Review and to learn by heart the new words. | Оқушылар өтілген тақырыпты қайталап, сөздерді жатқа айтады. | |||||||||
| Негізгі бөлім Қызығушылығын ояту
| Топтасрыру стратегиясы
| Оқушылар саяхат туралы өз ойларын жазады. | |||||||||
| Жаңа сөздер | Surrounding-айнала, routine-белгіленген тәртіп, relaxation-жұмыстан демалу, үзіліс a railway station-темір жол станциясы, to board a train- поездға отыру, to be on the safe side-кез келген жағдайда become home-sick-үйді сағыну, feel like returning home-үйге оралғысы келу
| Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді. | |||||||||
| INSERT стратегиясы | Мұғалім оқушыларға мәтін береді.
| Оқушылар берілген мәтінді оқып, түртіп алады. | |||||||||
| Сергіту сәті | Дене жаттығуларын жасауға тапсырма береді. | Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды. | |||||||||
| Ой толғаныс | Мұғалім оқушылар тапсырма береді. 5 жолды өлең стратегиясы
| Оқушылар берілген мәтін ішінен 5 жолды өлең құрастырады. | |||||||||
| Рефлексия | Мұғалім оқушыларға кері байланыс жасауға тапсырма береді. | Оқушылар сабақта нені оқып үйренгендігі туралы жазады. | |||||||||
| Үй жұмысы | Менің сүйікті саяхатым тақырыбына эссе жазу | Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады. | |||||||||
| Бағалау | Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды,мадақтайды. Today you worked well. Thank you. The lesson is over. You are free. Good-bye. | Good-bye. | |||||||||