Whose T-shirt is this? Бұл кімнің көйлегі?
| Күні:14.01.15 | Сыныбы :5а,ә | Тақырыбы: Whose T-shirt is this? Бұл кімнің көйлегі? | |
| Мақсаты | Оқушыларға ілік септігін меңгерту. | ||
| Күтілетін нәтиже | Оқушылардың сөздік қоры артады; Сыни ойлауды дамытады; Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды; | ||
| Әдіс тәсілдер | СТО стратегиялары. | ||
| Ресустар | 5 сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік, интернет материалы | ||
| Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | |
| Ұйымдастыру кезеңі | Сыныппен амандасып, фигураларды таңдау арқылы оқушыларды топқа бөледі. | Оқушылар мұғаліммен амадасып, фигураларды таңдау арқылы топқа бөлінеді. | |
| Үй тапсырмасын тесеру | What was your homework for today? Write about Kazakh food and to learn by heart the new words. | Оқушылар өтілген тақырыпты қайталап, сөздерді жатқа айтады. | |
| Негізгі бөлім Қызығушылығын ояту
| Ассоциация стратегиясы Whose деген не? | Оқушылар қойылған сұраққа өз ойларын жазады. | |
| Жаңа сөздер | Socks- шұлық T-shirt- көйлек Trainers-кроссовка Jeans- джинсы Skirt- белдемше Sweater- свитер Anorak-анорак Trousers- шалбар Tie- га лстук Cap- шапка
| Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді. | |
| Оқулықпен жұмыс | Ex-9a p- 46 Open your books on page 47 and at the picture | Жаттығуларды орындайды. | |
| Диалог құратыту | Мұғалім оқушыларға диалог құрастыруға тапсырма береді. | Оқушылар бір бірімен сұхбат жүргізеді. | |
| Сергіту сәті | Дене жаттығуларын жасауға тапсырма береді. | Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды. | |
| Ой толғаныс | Мұғалім оқушылар тапсырма береді. Ортада қаламсап стратегиясы
| Оқушылар қаламсаптарын ортаға қою арқылы сұраққа жауап береді. | |
| Рефлексия | Мұғалім оқушыларға кері байланыс жасауға тапсырма береді. | Оқушылар кері байланыс жасайды. | |
| Үй жұмысы | Make up dialogue To learn by heart new words | Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады. | |
| Бағалау | Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды,мадақтайды. Today you worked well. Thank you. The lesson is over. You are free. Good-bye. | Good-bye. | |