Trains. Поездар

Күні:20.01.15Сыныбы :9аТақырыбы: Trains. Поездар.
Мақсаты Оқушыларға   поездар тақырыбын меңгерту.
Күтілетін нәтижеОқушылардың  сөздік қоры артады;
Сыни ойлауды дамытады;
Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды;
Әдіс тәсілдер СТО стратегиялары.
Ресустар 9сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік, интернет материалы
Жоспар мазмұныМұғалімнің іс -әрекетіОқушының іс- әрекеті
Ұйымдастыру кезеңіСыныппен амандасып, фигураларды таңдау арқылы оқушыларды  топқа бөледі.Оқушылар мұғаліммен амадасып, фигураларды таңдау арқылы топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын тесеруWhat was your homework for today?

Types of tourism in Kazakhstan

Оқушылар өтілген тақырыпты қайталап, сөздерді жатқа айтады.
Негізгі бөлім

Қызығушылығын ояту


Ортада қаламсап стратегиясы

Ортада тұрған қаламсапты алып, иесіне сұрақ қояды.Оқушылар қойылған сұраққа жауап береді.
INSERT стратегиясыМұғалім оқушыларға мәтін береді.

Бұрыннан таныс ақпМен үшін жаңалықМенде басқа ақпТүсінбедім
˅+?
Оқушылар мәтінді оқып, түртіп алады.
Оқулықпен жұмысFind words in the text for

1.      People who are occupied in politics

2.      A person who speaks for his country

3.      People who work in business


4.      People who build

5.      People who write for TV and newspapers

6.      King’s family

 Оқушылар берілген сөздердің мағынасын мәтін ішінен табады.
Сергіту сәтіДене жаттығуларын жасауға тапсырма береді.Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды.
Ой толғаныс

Венн диаграммасы

Мұғалім оқушылар  кестені толтыруға тапсырма береді.

 

The orients expressbothHigh- speed trains

 

 

Оқушылар  берілген кестені толтырады.
Рефлексия Мұғалім оқушыларға кері байланыс жасауға тапсырма береді.Оқушылар  кері байланыс жасайды.
Үй жұмысыMake up dialogue

To learn by heart new words

Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды,мадақтайды.

Today you worked well. Thank you. The lesson is over.  You are free.  Good-bye.

 

Good-bye.