How much juice? How many apples?

Күні:26.27.01.15Сыныбы :5а,әТақырыбы: How much juice? How many apples?

 

Мақсаты Оқушыларға  есімдіктерді қалйай қолдану қажеттігін түсіндіру, сөйлеу, есту, жазу қабілеттерін дамыту.
Күтілетін нәтижеОқушылардың  сөздік қоры артады;
Сыни ойлауды дамытады;
оқушылар есідіктерді тағаммен байланыстырып сөйлемдерде қолдана алады.
Әдіс тәсілдер СТО стратегиялары.
Ресустар 5 сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік, интернет материалы
Жоспар мазмұныМұғалімнің іс -әрекетіОқушының іс- әрекеті
Ұйымдастыру кезеңіСыныппен амандасып, түстер арқылы топтарға   бөледі.Оқушылар мұғаліммен амадасып,

топқа бөлініп,өз үстелдерінің басына жиналады.

Үй тапсырмасын тесеруWhat was your homework for today?


New words

Оқушылар өтілген тақырыпты қайталап, сөздерді жатқа айтады.
Негізгі бөлім

Қызығушылығын ояту

 

Which word is different? Why?

1orange, apple, chicken, banana

2 hamburger, sandwich, pizza, recipe


3 brown, green, music, red

4 face, eyes, desk, leg

5milk, juice, tea, butter

Оқушылар сабаққа белсене қатысып, тапсырманы тиянақты орындайды.
Мағынаны тануСіздер тағамдарды ойларыңызға түсіріңдер.

Ал бүгінгі грамматикалық тақырыбымыз

«Some and any»

Some – болымды сөйлемдерде қолданылады.

Any-болымсыз және сұраулы сөйлемдерде қолданылады.

Some and any there is , there are орамынан кейін қолданылады.

Example: there is some milk in the bottle.

Бөтелкеде азғатай сүт бар.

Much- саналмайтын зат есімдермен ал many саналатын зат есімдермен сұраулы және болымсыз сөйлемдерде қолданылады.

How many eggs are there?

There are not many eggs.

How much coffee is there?

There is not much coffee.

 

Өтілген грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Оқулықпен жұмысEx-2 complete the questions using much or many

1 How —- people are there in the room?

2 How — money do you have in your pocket?

3 How — juice do you drink?

4 How petrol is there in the car?

5 How — do you want?

 

 

Оқушылар бір бірімен  жұптасып, сұрақ қойып, сөйлеседі.
Сергіту сәтіДене жаттығуларын жасауға тапсырма береді.Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды.
Ой толғанысМұғалім оқушылар тапсырма береді.

5мин эссе

 

Оқушылар  5 ішінде эссе жазады.
ҚорытындыБББ кестесі.

БілемінБілгім келедіБілдім
Оқушылар берілген кестені толтырады.
Рефлексия Мұғалім оқушыларға кері байланыс жасауға тапсырма береді.Оқушылар  кері байланыс жасайды.
Үй жұмысыЕсімдіктерге байланысты сөйлем құрастырып келу.Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды,мадақтайды.

Today you worked well. Thank you. The lesson is over.  You are free.  Good-bye.

 

Good-bye.