Eating in Britain (1-сабақ)

«Бекітемін»

Оқу ісінің меңгерушісі:                             Медеуова А.С.

 

Пән мұғаліміПәніСабақтың тақырыбы

 

СыныбыКүні
Нурмуратова А.М.

 

Ағылшын тіліEating in Britain (1-сабақ)7 «а»
СілтемеАғылшын тілі оқулығы, Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева. Алматы «Атамұра», 2012ж.
Жалпы мақсатыОқушыларға саналатын және саналмайтын зат есімдердің қолднылуын үйрету. Қазақ және британ асханасы жайлы мағлұмат беру

 

Күтілетін нәтижеОқушылар саналатын және саналмайтын зат есімдерді қолдана алатын болады. Қазақ және британ асханасы жайлы білетін болады.

 

РесурстарМаркерлер, плакаттар, таратпалар, стикерлер
Тапсырмалар
  • Топта грамматикалық тақырыптарды постерге түсіріп, қорғау
  • Жұптасып диалог оқу
  • Кестені толтыру
  • 4,5 жаттығуларды ауызша орындау
  • Суретке қарап әңгімелеу
  • Топта бір-бірінен өзара сұхбат алу
Кейінгі оқуГрамматикалық ереже

 

Мұғалімнің жазбасы

Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Кіріспе

(4минут)

 

 

  • Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау
  • Түгендеу
  • Топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату
  • Қызығушылығын ояту

I can show you my face

Where everything is on its place

With my nose I can smell

Many objects I see well

With my eyes I look around,

Watch my feet and stamp the ground

With my ear I can hear  

What my friend is doing near

With my mouth I can eat

Everything that’s very sweet.

  • Сабақтың мақсатымен таныстыру
  • Сәлемдеседі, көңіл күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді

 

 

  • Кезекші жауап береді

 

 

 

 

 

 

  • “Apples”, “bananas”, “oranges” деп, суреттер арқылы 3 топқа бөлінеді
  • Оқушылар айтылған сөйлемдерге сай іс-қимыл жасайды
Тұсаукесер

(10минут)

Топтық жұмыс:

І топқа – countable and uncountable nouns

ІІ топқа – much/many

ІІІ топқа – a lot of

Берілген грамматикалық тақырыптарға байланысты кітаптың соңынан ережелерін іздеп тауып, оқиды және А3 форматқа түсіреді. Қорғайды және топтар бірін – бірі екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалайды
Негізгі бөлім

(15минут)

Ex. 1. Listen and read

Ex.2. Complete the chart

fruitdrinksOther food

Ex.3. Make two lists

singularplural

Ex.4. Read and write uncountable or countable near these words

Ex.5. Arrange these nouns into the lists:

Fruit, vegetables, tableware

Ex.8. Look at the picture. Do you eat or drink these things? How much? Use a lot of, much or many.

 

Оқушылар диалогті жұптасып оқиды.

Оқушылар берілген кестені интерактивті тақтаға толтырады

 

 

 

 

Оқушылар 4, 5, 8 жаттығуларды ауызша орындайды

Сергіту сәті

(2минут)

Музыка ырғағымен жаттығу жасауМузыка ырғағымен жаттығу жасайды
Қорытынды бөлім

(8минут)

Топтық жұмыс

Ex. 10. Find out the likes and dislikes of the people in your class

St1St2St3St4
Do you like carrots?

Do you like biscuits?

Do you like lemon?

Do you like cheese?

Do you like chocolate?

Do you like tea?

Report back to the class.

 

Оқушылар кестедегі сұрақтарды топта өзара бір-бірлеріне қойып, нәтижесін дәптерге жазады. Әр топтан 1 оқушы шығып сынып алдында оқиды.

 

 

 

Бағалау

(3минут)

Топта бағалауБағалау парақшаларындағы бағаны не үшін қойғандарын дәлелдейді
Рефлексия

(2минут)

Не ұнады, не ұнамады, не түсіндім?Стикерге өз пікірлерін жазады
Үй жұмысы

(1минут)

Грамматикалық ережелерді оқу