When is your birthday?

«Бекітемін»

Оқу ісінің меңгерушісі:                             Медеуова А.С.

Пән мұғаліміПәніСабақтың тақырыбыСыныбыКүні
Нурмуратова А.М.Ағылшын тіліWhen is your birthday?5 «а»
СілтемеАғылшын тілі оқулығы, Аяпова Т.Атамұра баспасы, 2010ж.
Жалпы мақсатыОқушыларға реттік сан есімдерін таныстыру, «қашан?» сұүрағын қойып, апта күндері, ай аттары және туған күн жайлы сұрауды үйрету
Күтілетін нәтижеОқушылар «қайда?» сұрағы мен орынды көрсететін шылауларды пайдаланып, орналасу жайлы әңгімелесе алатын болады
РесурстарБағдаршам, смайликтер, суреттер, А3 форматта тапсырмалар, маркерлер, магнит
Тапсырмалар
  • Жұптық жұмыстар: 8,10,15 жаттығулар
  • Топтық жұмыс: суретпен жұмыс, қорғау, бағалау
  • Жеке жұмыс: сұрақтарға жауап береді
Кейінгі оқуEx.17

Мұғалімнің жазбасы


Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Кіріспе

(3минут)

  • Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау
  • Түгендеу
  • Топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату
  • Қызығушылығын ояту

Can you jump?                 I can jump

Can you swim?                I can swim

Can you ride a horse?      I can ride a bike

Can you ride a bike?       But I cannot ride a horse

  • Сәлемдеседі, көңіл күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді
  • Кезекші жауап береді
  • Топқа бөлінеді
  • Тыңдап, айтады
Үй тапсырмасын сұрау


(4 минут)

  • Ex.14. Write what you can do and what you cannot do.

 

  • New words
Оқушылар оқиды

I can _________.

I cannot ____________.

Бір-бірлеріне сұрақ қояды

Тұсаукесер

(7минут)

Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді

  • Prepositions of place: in, on, under. In front of, behind, between

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Question: where?
  • Asking and talking about position.
  • Жаңа тақырып түсінікті ме?

Сары және жасыл түсті көтергендерге сұрақ қойып, түсінбегендерін түсіндіру

 

Тыңдайды, қайталайды, дәптерге жазып алады

Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа жауап береді

Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды

Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім

Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз жерлер бар

Төмен түсірілген-түсінбедім

Негізгі бөлім

(19минут)

Жұптық жұмыс:

Ex.8. Talk to your friend about your things in the singular.

Ex.10. Talk to your friend about your things in the plural.

Ex.15. Read the dialogue

Топтық жұмыс:

Look at the pictures, write about the positions of the pictures. Read

Әр тапсырма сайын мұғалім формативті бағалап отырады

 

Жұптасып, жекеше және көпше түрде заттардың орналасуы туралы бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді

 

Диалогті рольге бөліп оқиды

Топта тапсырманы орындап, сыныпқа оқып береді, топтар бірін-бірі бағалайды

Сергіту (2мин)«Саяхатқа барамыз»Жаттығу жасап тұрып, тақпақты айтады
Қорытынды бөлім

(5минут)

Сыныптағы заттарды пайдаланып, сұрақ қоядыЖауап береді
Бағалау (2мин)Топта бағалауБағалау парақшаларындағы бағаларды дәлелдейді
Рефлексия (2мин)Кері байланыс“Hepl me” дәптеріне пікірлерін жазып кетеді
Үй жұм.(1мин)Ex.17Жазбаша орындау