Тақырыбы: Colours.

ПәніАғылшын тілі.Сыныбы 1 а,б
Тақырыбы:Colours.

 

Мақсаты :«Colours» тақырыбы бойынша жана лексикалық бірліктермен танысу (red, yellow, green, blue). What colour is it? It’s my favourite colour құрылымымен танысу. Түстерді білдіретін  жаңа сөздерді енгізудің  үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
Күтілетін нәтижеҚызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру.

 

КезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының

іс-әрекеті

I. Organization moment.Мұғалім балалармен амандасады:

Good morning, good morning, Good morning to you!

Good morning, good morning

I am glad to see you!

Оқушылар мұғаліммен амандасады:

Good morning, good morning We are glad to see you!

 

Warm-up activity.Бүгін 6iз түстерді белгілейтін сөздермен танысып, түстерді атап үйренеміз.Оқушылар өздері белетін түстерді ағылшын тілінде айтады.
Introduction, explanation of new material.Look at this picture, listen and repeat after me. Мұғалім сары күн, жасыл жапырақ, қызыл шар, көгілдір аспан бейнеленген суреттерді көрсетеді

Күнге қараңдар, оның түсі сары. Енді ағылшын тілінде айтып көрелік: Yellow. Ал жапырақтың түсі қандай? Дұрыс, жасыл: Green. Шар қызыл: Red. Аспан көгілдір eкeнiн білеміз: blue. Repeat after me.

Listen and sing.

Түстер туралы ән тыңдаймыз. Өзіңе ұнаған түс туралы қалай айту керек екеніне назар аударыңдар. Бір нәрсені ұнатса, «I like» деп айту керек. Әнді тыңдаймыз.

Track 25.

I like red and I like blue,

I like yellow and green.

I like red and 1 like blue,

I like yellow and green.

Мұғалім оқушыларға бір түске боялған карточканы көрсетіп, «What colour is it?» деген сұрақты қояды. Мұғалім бұл сұраққа бұрын пайдаланған «It’s red» құрылымын пайдалана отырып, қалай дұрыс жауап беру керектігін түсіндіреді.

4 жаттығу. Answer the question. What colour is it? It’s red.

Енді біз заттардың түсін айта аламыз. Суретке қарап ондағы заттардың түстерін атаңдар.

Мұғалім цифрмен белгіленген заттардьің әрқайсысы тұралы сұрақ қояды: Look at number 1. What colour is it?

 

«What colour is it?» деген сұрақпен танысып, оған жауап беруге үйренеді. Енді біз осы сұраққа сүйікті түсімізді айтуды үйренеміз.

What colour is it?

It’s red. It’s my favourite colour.

Мұғалім түсіндіреді. Look! It’s red. It’s my favourite colour. Repeat after me

Оқушылар мұғалімнің артынан 6ipre және жеке дара қайталайды: Red, yellow, green, blue.

 

 

 

 

 

Оқушылар әнді бірнеше рет тыңдайды, сосын қайталап айтады, кейін сыныпты топқа бөлуге болады. Бір топ бірінші жолды, екінші топ екінші жолды солай жалғаса береді.

 

Кейін орын алмасады. Осылай балалардың қалай есте сақтағандарын байқаймыз.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Оқушылардың қаншалықты түсінгендігін байқау үшін мұғалім «Зейінді бол» ойынын  ұсынады. Мұғалім түрлі түстерді көрсетіп: «It’s red. It’s blue». «It’s yellow. «It’s green» дейді. Егер ол дұрыс айтса балалар«Yes, it’s red». Erep қателессе: «No, it’s blue», — дейді

Оқушылар мұғалімнің артынан және дара қайталайды.  «What colour is it?

It’s yellow. It’s my favourite colour. It’s my favourite colour»

PracticeСергіту сәті

Green frogs jump (Оқушылар мұғалімнің артынан қайталайды).

Мен құлақтарына түстерді сыбырлап айтам сол түстегі бақалар секіру керек

Yellow frogs, jump!

Green frogs, jump!

 

Pair work. Ask and answer.

Мұғалім балаларға жұптасып диалог құруды ұсынады.

Look, listen, choose and colour.

Балалар мұғалімнің айтуынша суреттерді бояйды

Оқушылар өздеріне айтқан түстерді айтқанда секіреді.

 

 

 

 

What colour is it?

It’s red. It’s my favourite colour.

It’s a chair. It’s yellow.

It’s a bag. It’s green.

It’s a pencil case. It’s blue.

It’s a ruler. It’s red.

It’s a book. It’s green.

Conclusion part.

Homework

— Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер

Сендер түстерді білдіретін сөздермен таныстыңдар (бала­лар сөздерді айтады: red, blue, yellow, green). «What colour is it?» деген сұрақты қойып, оған жауап беруді  үйрендіңдер.

Great job! Балалардың жетістіктерін айту өте маңызды).

Goodbye, children!