I will be a doctor (Мен дәрігер боламын)

Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Ақсай қаласының №4 жалпы орта білім беретін мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Айткалиева Мая Кайырболдиевна

Сынып 6 «ә»
Сабақтың тақырыбыI will be a doctor  (Мен дәрігер боламын)
Жалпы мақсатыа. Оқушылардың сөздік қорын молайту.

б. Шет тілінде оқу, жазу, сөйлеу, тыңдап түсіну дағдыларын    қалыптастыру;

с.  Адамдардың еңбегін құрметтеуге, сыйлауға тәрбиелеу;

Күтілетін нәтижелерШет тілінде мамандық туралы анықтама бере алады. Мамандық тақырыбында оқу, жазу,сөйлеу, тыңдап түсіну дағдылары қалыптасады.  Еңбекті бағалау, құрметтеу, сыйлау дағдылары қалыптасады.
Сабақтың түріЖаңа сабақ
Тапсырмалар Диалогтық,топтық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау (сәйкестендіру), деңгейлік тапсырма.
Керекті жабдықтарМамандық тақырыбы бойынша суреттер, деңгейлі тапсырмалар бар карточкалар, сөздік, электронды оқулық. (Winnie English  level 2 Автор Нуржанова М.К., Поминова А.В., Бадыганова А.Т.)
Оқу-әдістемелік құрал Оқулық  Ағылшын тілі 6сынып Т.Аяпова, З.Абильдаева Баспа «Мектеп» 2006. «Ағылшын тілі грамматикасы өлең өрнегінде» Автор Муханбедьярова А.Ж. 2008ж
Сабақ барысы.
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
Кіріспе

5мин

I. Organization moment.

2 min

Сыныппен амандасу, түгелдеу.Оқушылардың назарын сабаққа аударту. Оқушыларды 2 топқа (Doctor, Teacher) бөледі.

II.Phonetic drill.  3min

Сабақты бастамастан бұрын мұғалім оқушылардың тілдерін фонетикалық жаттығу арқылы жаттықтырады. Бірінші мұғалім өзі оқиды, оқушылар қайталайды.

Амандасады, тыңдайды, жауап береді.  Doctor, Teacher болып 2 топқа топтасады.

 

 

Шет тілінде оқу дағдылары қалыптасады. Мұғалімнін артынан қайталайды. Кейін жеке-жеке оқиды, жатқа айтады.

Magic crystal, tell me true.

In the future what will I do?

Will be a pilot? No, you won’t.

Will be a doctor? Yes, you will.

Тұсаукесер

17мин

III. New theme.

a)Listening.  5 min

Dear children, let’s try to guess the topic of our lesson.

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында  оқушыларға  электронды оқулықтағы (Winnie English  level 2)мәтінді тыңдаттырады. Сұрақтар қояды.

 

T:What about this text?

What words have you listened in the text?

Do you guess what is the theme of our lesson?

So, pupils today we’ll speak about professions.

Our theme is I’ll be a doctor.

b)Vocabulary  8 min

T: Match the pictures with the names.

Мұғалім 2 топқа суреттер бар және мамандық атаулары жазылған 2 парақты үлестіреді. Мамандық атауларын бірінші өзі оқиды.

A

 

B

 

 

 
 

C

 

D

 

 

 

E

 

G

 

i

 

K

 

M

 

N

 

L

 

J

 

H

 

F

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Оқушыларға жаңа сөздерді меңгерткеннен кейін Jobs Song (www.BritishCounsil.org.)

әнін тыңдаттырады.   4 min                                                                                              

 

Оқушылар мәтінді тыңдайды. Мәтіннің мазмұнын түсінуге тырысады.Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында мұғалімнің сұрақтарына  жауап береді.

Pupils’ possible answers:

P1: Introducing the family

P2:  A doctor, a teacher, a worker, a driver, an artist, cook.

P3: Professions

teacher

Professionso

doctor                                worker

 

 
driver           cook          artist

Сабактың тақырыбы  I’ll be a doctor тақтаға жазылады.

Мамандық атауларын мұғаліммен бірге оқиды, қайталайды. Суреттердегі мамандықтарды шет тіліндегі атауларымен сәйкестендіреді.(топпен жұмыс).Мұғалім кейін дұрыс жауабын оқыған кезде қателері болса түзейді.Жаңа сөздердің аудармасын топпен бірге жұмыстанып іздейді, сөздіктеріне көшіріп жазады.

 

Дұрыс жауап:

Teacher             C           Tailor                  M

Nurse                F            Bus driver           L

Fire Fighter       J            Pilot                    D

Astronaut          K           Doctor                A

Dentist              B           Hairdresser         H

Florist               E           Stewardess          G

Lawyer              I            Auto Mechanic   N

 

Оқушылардың жауаптары:

Group: Teacher           Group: Doctor

 

 

 

 

 

 

Оқушылар шет тілінде әнді тыңдайды, сөздердің дыбысталуына көңіл бөледі, жаттайды, есіне сақтайды.

Негізгі бөлім

8мин

IV. Practice. 3 min

Ex 2  p128

Listen and practice.

Мұғалімнің мақсаты сұрақ қою арқылы оқушылардың шет тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

 

 

 

V.Phonetic work 5min

Ex 3  p128 read and write the words in the right column then, practice their pronunciation.

 

 

 

Оқушылар 2 жаттығудағы үлгіні пайдаланып, мұғаліммен диалогқа түседі. Диалогта жаңа сөздерді қолданады, мамандық тақырыбында сөйлеу дағдылары қалыптасады.

T: What will you be when you are 25?

P1: I’ll be a …

T: And what will you be, Azamat?

P2: I’ll be a …                                   etc

 

Оқушылар 3 жаттығуда оқу ережесін білулері қажет. Әр сөзді тиісті дыбыс астына жазып шығулары керек. (топпен жұмыс).

Дұрыс жауап:

[a: ]            [ə]                         [ ɔ]               [ ə:]

an artist   a programmer     a doctor       Germany

a doctor              a cosmonaut

a lawyer             Australia

a manager

a banker

a designer

Japan

 

[aı]                   [ŋ ]                       [ ı]

a pilot           a banker                 India

a designer     England          a receptionist

China

Оқушылардың жауаптары:

Қорытынды

15мин

V.Conclusion.

a)Speaking   5 min

Ex 4 p128 Interview your friend. Оқушыларды жұптастырып диалог құруға бағыттайды. Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеріп көмектеседі.

Ex 6 p129 Interview your partner.

 

 

 

 

b)Doing the tasks 6min

A)Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар береді.

 

 

 

 

 

B)Ex 7  p 129 Write. My

interview.

 

 

 

 

 

 

C)Guess which profession it is:

 

 

 

1. He works with children.

2. He works with patients.

3. He drives a car.

4. She cuts hair.

5. He flies a plane.

6. She looks after people in hospital.

Today you’ve learned a lot about different professions. I suppose, our talk will help you to make the right decision. VI.Home task    2 min

Learn by heart the new words. Ex 11 p 129 Write about your future or the future of your friend.

VII.Marks     2 min

Good bye

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P1: What will you be when you are 25?

P2: I’ll be a …

P2: What will you be when you are 25?

P1: I’ll be a …

 

 

 

P1: What countries will you travel when you are 25?

P2: I’ll travel to…

P2: What countries will you travel when you are 25?

P1: I’ll travel to…

Деңгейі төмен оқушылар мамандық атауларына байланысты берілген сөз бөліктерінен сөздер құрап шығулары керек. Бұл тапсырманың жауабын флипчартта жазады.

Оқушылардың жауаптары.

 

Деңгейі орташа  оқушылар сыныптастарынан алған сұхбаттары туралы жазады.

 

P1: I interviewed Aset. He says he’ll travel to Japan when he’s 25. He will be  a doctor when he’s 25.

P2: …

еtc

 

Деңгейі жоғары оқушылар жұмбақтар шешеді. Жауап беруде оқушылардың ұшқыр ойлауы, шапшаңдығы,жұмбақтың мазмұнын шет тілінде түсіну дағдылары қалыптасады.

Жауаптары:

1.     A teacher

2.     A doctor

3.     A driver

4.     A hairdresser

5.     A pilot

6.     A nurse

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ соңында әр оқушы бағалау парақшаларын толтырып тапсырады.

 

Оқушының аты-жөні:

The criterion of marking.

Бағалау өлшемдері.

Poor

нашар

Fair

орташа

Good

жақсы

Excellent

Өте жақсы

1. I understand the content of monolog.
2. I can find the translation of new words.
3. I know the rule of reading
4. I can ask and answer the questions.
5.a) I can make words

b) I can write interview

c)  I can solve the riddle.