Сабақтың аты Youth in today’s world. Youth organizations

ІІ тоқсан27.11.2013ж45 минутПәні: ағылшын тілі8-сынып
Сабақтың атыYouth in today’s world. Youth organizations
СілтемеЖоспар
Жалпы мақсаты 1. Оқушыларға жастар және жастар ұйымы туралы ақпарат беру.  2. Future in the Past-ты қолдана отырып тақырып көлемінде сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.

3. Топтарда бірлесіп жұмыс жасауға үйрету.

Күтілетін нәтиже1.Оқушылар  жастар және жастар ұйымына қатысты мәліметтер білетін болады;

2.Future in the Past-ты сөйлемдерде қолдана алады;

3.Топтарда бірлесе ынтымақтастықта жұмыс жасай алады.

Негізгі  идеяларОқушылар жастар және жастар ұйымдары туралы біледі. Жастардың талғамдары туралы айтылған сөздер туралы  өз пікірлерін айтады. Future in the Past-ты қолдана отырып, тақырып бойынша сөйлемдер құрастырып, ауызекі сөйлеуде қолданады.
Әдіс-тәсілдерРөлдік ойын, диалогтық әңгіме, пікірталас, ыстық орындық, екі жақты түсіндірме күнделік, сиқырлы сөздер, галереяға саяхат, идеяны суреттеу, көзге жаттығу, жарнама, үш қадамды сұхбат, бес жолды өлең.
Тапсырмалартоптық жұмыс, жұптық және жеке жұмыс
 

 

І. Ұйымдастыру кезеңі

1. Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу

Who sees me clap your hands one time! Who listens to me clap your hands two times! Who wants to be active today clap your hands three times! Thank you, I felt your respect to the lesson.

 

2. Топқа бөлу. Оқушыларды сөйлемдер құрастыру арқылы  топтарға бөлу.

1) A.Kunanbaev was   born in  1845. 2) C.Dickens began   writing in   1837. 3) W.Shakespeare ’s  plays     were  acted    in    the  Globe.

ІІ. Миға шабуыл

 (Үй тапсырмасын тексеру және жаңа сабаққа ену мақсатында төмендегі қанатты сөздердің авторы сұралып, ол туралы пікірлері алынады.)

In thy youth wast as true a lover,
As ever sighed upon a midnight pillow. William Shakespeare

And love likewise comes from the heart. In his younger days he behaves as if youth were eternal, never doubting that even more captivating delights are in store for him. Abai Kunanbaev

A loving heart is the truest wisdom. Charles Dickens

Формативтік  бағалау.  «жақсы»-бағытың дұрыс деген.

«жарайсың»-жауабың жақсы, әлі де болса дәл емес дегенді білдіреді

«керемет»-жауабың дәл, өз ойынды жеткізе алдың дегенді білдіреді.

 

  ІІІ.  Youth in today’s world. Youth organizations.

Оқушылар әр кезеңдегі тапсырмаларды орындай отырып, жастар ұйымының мүшелігіне кіріп отырады.

  “Zhas ulan” (school)

“Temirkazik” (region)

“Kizilorda zhastari” (city)

“Zhas galimdar” (oblast)

«Zhiger» (Astana)

“Zhas Otan” (Republic)

    ІҮ. Мотивациялық кезең.  “The hot chair” What do teenagers like? Zhas ulan (school)

 What do teenagers like? What are your most favourite school subject? 2.What is your favourite song, poem?  3.Who is the person you admire the most? Why?  4.What do you want to change about yourself? 5.What clothes do you like?  6.What pets do you have?  7.What music do you like?  8.Have you got any other interests?

Ыстық орындыққа шыққан оқушының жауабына басқа оқушылар Басбармақ арқылы баға беріп отырады.

 

  V.  Жұптық жұмыс. Discussing problem quotations.  “Temirkazik” (region).

1.Youth is like spring, an over praised season

(Samuel Buttler)

2. Youth means love

(Robert Browing)

3. Youth is a period of great opportunities.

4. Youth is the best time to be rich and the best time to be poor.

5. Youth is easily deceived because it is quick to hope.

(Aristotle)

6. Bright  youth  passes swiftly as a thought.

Sorry for interrupting…
–  Let me say …
–  I am of a different opinion…
–  I don’t think so…
–  I fully agree with you…
–  To a certain extent you are right, but …etc.

VI. Double Entry Journal. “Kizilorda zhastari” (city)

1.Hippies

2.Raggas

3.Punks

 

  VII. «Project work».  “Kizilorda zhastari” (city)

Топтар мәтін бөліктерін тыңдай отырып, өз болжамдарын жасайды, мәтінмен болжамдарын салыстырып отырады. Мәтін мазмұнын ашу үшін «Идеяны суреттеу» әдісі бойынша постерге түсіріп,  жобаны «Галереяға саяхат» әдісі арқылы қорғайды.

Топтар бір-бірін «Мадақтау сэндвичі» арқылы формативті бағалайды.         

 

VIIІ. Сергіту сәті

Physical exercise for eyes.

 

IX. Жеке жұмыс  «Zhiger» (Astana)

Мұғалім оқушыларға мысалдарды көрсете отырып, жетекші сұрақтар қою арқылы грамматикалық материалды түсіндіреді. The Future in the Past

Грамматика бойынша жаттығу жұмыстары жасалады.

Change the following sentences by using Future in the Past.

1.      He says that we shall meet tomorrow.

2.      The teacher of Botany says that our class will go to the greenhouse.

3.      John says that he will invite us to celebrate his birthday.

4.      He promises that the work will be finished in two days.

5.      My sister says that she will not spend much money on sweets.

Express the same idea in English.

1.      Айдар бізге жаз айында ауылда не істегені жайлы айтып берді.

2.      Ол біздің жылыжайға кейбір өсімдіктерді алып келуге уәде берді.

3.      Смит мырза бізге еліміздің кейбір қалаларын аралауды жоспарлағанын айтты.

4.      Ол біздің елдің адамдарының өмірін зерттейтінін айтты.

5.      Ол еліміздің көптеген белгілі адамдарын кездестіретінін білді.

X. Топтық  жұмыс.  “Zhas Otan” (Republic)

1-group. Advertisement.

Pretend your group opened new youth organization. How do you invite the members? Make your advertisement.

2-group.  You know that our school has youth organization “Zhas ulan”.  The tutor declares the competition to the content of  the oath or slogan. Write your versions.

3-group. Three steps interview.

President of “Zhasil el” comes to our school. Please interview with him about their work.

Тапсырма тексеріліп, жауабы екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағаланады.

 

   ҮІІ.  Кері байланыс «Оқушы рефлексиясы»

Кейінгі тапсырмаларEx. IV, VI p.59.
Кейінгі оқуEssay “Youth is our future”