ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС

ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС

Құрылымы:

 

Мұғалім туралы мәлімет __________________________________________1


 

І бөлім. Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында

істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері__________________2-4

 

ІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі_________4


ІІІ бөлім. Қабілетті оқушылардың көрсеткіші ________________________5

 

ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары_______________________6-7

 

V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері______________________8-9

 

VІ бөлім. Оқушылардың шығармашылық жұмыстары_________________10

 

VІІ бөлім. Қабілеттілік  туралы ой-пікірлер_________________________11-18

 

VIII бөлім.  Жетістіктер__________________________________________19-20

Мұғалім туралы мәлімет

Тегі, аты, әкесінің атыӘлшеров Ержан Әбдіхалықұлы
Туған күні, жылы30.09.1982 ж.
ҚызметіАғылшын тілі  пәнінің  мұғалімі
БіліміЖоғары
Қандай оқу орны, бітірген, жылы«Қайнар» университеті 2005 ж.
МамандығыАғылшын тілі  пәнінің мұғалімі
СанатыІІ санат
Педагогикалық өтілі8 жыл
Осы мектептегі өтілі8 жыл
Осы мектепте нешінші жылдан бастап жұмыс істейді2005 жылдан
Неше жыл ҰБТ-ға қатысқан2010 – 2013 ж.ж.
Соңғы жылдың орта баллы2013 – 19  балл
Әдістемелік тақырыбы Ағылшын тілі сабағын дамыта оқыту
Қай жылдан бастап осы тақырыппен жұмыс істейді2005 ж
Қолданатын инновациялық технологиялар түрлеріСын тұрғысынан ойлау, Блум таксономиясы, оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау, Джигсо стратегиясы
Лицензия жұмыстары«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы

2012 ж  10 тамыз   Лицензия № 0005411

 

 

І бөлім.

Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері (негіздеме).

 

Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңының 5-тарауындағы  41-баптың 1-бөліміндегі “педагог қызметкерлер өз біліктілігін артыруға міндетті” деп көрсетілуі, “Қазақстан-2030” стратегиялық бағдарламасында елбасының “біз балаларымызғаөзіміздің жақын және алыс көршілерімізбен достық қарым-қатынасымызды мұра етіп қалдыруымыз керек” деген сөзі бүкіл ағартушы қауым алдында “Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту” өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі. Осы мақсатты жүзеге асыруда мектеп басшысы, ұжымдағы мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен шығармашылық ізденісін дамытуға аса мән беру қажет.

Мектеп –еліміздің халыққа білім беру жүйесінің – күрделі тармағы. Сондықтан мектебіміздің мақсаты: жеке тұлғаны  жан-жақты дамытудың алғы шарты ретінде оқушыларды сараптап оқыту арқылы шығармашылық қабілетін дамыту.

Міндеттері ретінде:

  • Оқу –тәрбие үрдісіне диаагностикалық талдау жасау
  • Оқушының жеке тұлғасының мониторингісін құру
  • Оқу –тәрбие үрдісін ізгілендіруді жүзеге асыру

Мектептің алдына қойған мақсаттарын шешуге пән мұғалімдерінің сапалық құрылымы мен әлеуметтік жағдайларын білу мен зерттеуді және қолдауды алдымыздағы бірінші кезекті мәселе етіп қойдық.

 

Алынған мәліметтер бойынша туындаған проблемалар:

  • Мұғалімдердің жоғары білім алуына және ғылыми ізденіспен шұғылдануына жағдай жасау;
  • Білім, біліктілігін арттыру;
  • еңбектерін әділ  бағалай отырып, құрметтеу;
  • мұғалімнің әлеуметтік жағдайына көңіл бөлу, көмек көрсету;

 

Еліміздің жарқын болашағы, өзіміз қызмет істеп жүрген мектеп болашағы біздің ұстаздардың ізденісіне, балаларға деген сүйіспеншілігіне, кәсіптік деңгейіне байланысты екенін жақсы түсінеміз. Шындығында мұғалімнің алдында оқушыларға білім мен тәрбие беруде үлкен жауапкершілік тұр.

Әрбір оқушыны оқытып, тәрбиелеуге байланысты мәселелерді өздігімен және шығармашылық ынтамен шешуге қабілетті жаңашыл мұғалім керек.

Оқушының білім сапасын көтеру негізгі мақсат. Біз соңғы нәтиже сипатын, мектеп түлегінің білімділігі үлгісі арқылы құрдық.

Біздің оқушыға қойған талабымыз:

  • қоршаған ортаны сезе білу, құбылыс себептерін іздене білу;
  • ақыл парасатты игеріп, ойлау, сезім қабілеттерін арттыру;
  • алдына мақсат қоя білу және жетуге ұмтылу;
  • өзін — өзі талдауды, өзін — өзі бағалай білуді меңгеру;
  • басқа адамдармен қарым-қатынас жасай білу, осы заманға сай технологияларды пайдалана білу (интернет, электронды пошта);
  • қоршаған ортада өз орныңды , жеке рөліңді анықтай білу;

Сондықтан, мектеп мұғалімінің сапасын соңғы нәтижеге бағыттау керек.  Көздеген мақсатымыздың нәтижесін көреміз, мұғалімнің кәсіби шеберлегін дамытуға қажетті жағдай жасау арқылы білімнің жаңа парадигміне өту тәртібі бойынша ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру.

Мектеп мұғалімдері шығармашылық жұмыспен айналысуға даяр болуы керек, нәтижеге жетуге ұмтылу қажет.

Ел президенті Н.Назарбаевтың  Қазақстан халқына арналған Жолдауында “Біздің болашақтағы жоғары технологиялық және ғылыми қамтымды өндірістері үшін кадрлар қорын жасақтауымыз қажет” деген сөздері бар. Демек, оқушылардың ғылыми зерттеу жұмыстарына қызығуын қалыптастыру, шығармашылық қабілетін дамыту, қазіргі техниканы тиімді пайдалану мәдениетіне тәрбиелеу – мектептің басты бағыттарының бірі.  Бұл салада атқарылатын жұмыстар жетерлік.

“Баланың шығармашылық қабілетін ашу, оны алға қарай дамыту үшін ең бастысы жағдайлар жасау қажет”.

Оқушының дарындылығының дамуы, қабілетінің ашылуы көбінесе мұғалімнің кәсіби  біліктілігне, және оның тұлғалық қасиетіне байланысты екені айдан анық.

Көбінесе “дарынды оқушы – бұл жақсы оқитын оқушы” деген пікір қалыптасқан. Белгілі ағылшын психологі П.Торранстың зерттеулері бұл пікірдің мұғалімдер арасында жиі кездесетінін анықтады. Оларға оқуда қиыншылық туғызбайтын, тәртіпті, ұйымшыл, білімді, тұрақты, ұғымтал, өз ойын нақты және түсінікті жеткізе алатын оқушылар көбірек ұнайды. Ал қисынсыз сұрақ қоятын, өз жұмысымен ғана айналысатын, тәуелсіз, көбіне түсініспеушілік туғызатын, қияли, әр нәрсеге көзқарасы бөлек оқушылар ұнамайды. П.Торранстың зерттеулері нақ осы қасиеттер оқушының шығармашылық дарындылығын көрсететін және оның нашар оқитын оқушылардың арасында да аз емес екендігін айқындаған. Сондықтан мұғалімдер осы зерттеулердің нәтижесін есте ұстағаны жөн.

Дарынды оқушымен жұмыстың негізгі  мақсаты- олардың шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру. Ал мақсатқа жету оқу бағдарламасын тереңдетіп оқыту және оқушының танымдық белсенділігін дамыту арқылы жүзеге асады.

Дарынды оқушымен жұмыс жүйесіндегі мұғалім маңызды орын алады.  Оқушының болашақтағы мамандығына байланысты, яғни кәсіби тағдыры тек қана жақсы мұғалімге байланысты.

Бұл контексте болашақ мұғалімді жаңашыл педагогтердің  инновациялық тәжірибесін шығармашылық ынтамен меңгеру және  пайдалану арқылы даярлаудың келешегі зор деп ойлаймыз.

Жаңашыл педагогтер оқушының жеке тұлғалық абройын барынша құрметеуге, оның шығармашылық қабілеттері мен бейімділіктерін, өздігімен ойлау қабілетін дамытуға, жағымды эмоциональдық педагогикалық үрдісті қалыптастырып, одан педагогикалық зорлықтың барлық түрін аластатуға  бағытталған ізгіліктік стратегиясымен сипатталады.

Олардың тәжірибесі мына ережелерге негізделеді:

  • оқытуды мұғалім мен оқушының өзара шығармашылық қарым-қатынасы ретінде қабылдау.
  • Күрделі мақсат идеясы (оқушының алдына барынша күрделі мақсат қойылып, оны орындай алатындығына сенімін нығайту);
  • Өзіндік талдау (оқушылардың жұмыс нәтижелерін жеке және ұжымдық талдау);
  • Ерікті таңдау (мұғалімнің оқу материалының жақсы меңгерілуі мақсатында сабақ уақытын өз бетінше пайдалануы);
  • Оқушылардың өзін- өзі шығармашылық басқаруы;
  • Тәрбиеге жеке тұлға тұрғысынан қарау;
  • Ата- аналармен ынтымақтастық құру;

Сонымен, жаңашыл педагогтердің инновациялық тәжірибесі тұлғаны дамытуда ізгілік және шығармашылық көзқарасқа негізделген әдістер мен жүйесін құрайды.

Мұғалімнің біліміне қойылатын талаптар:

  • өзінің сабақ беретін пәнін мемлекеттік стандарт деңгейінен жоғары деңгейде білу;
  • оқушы дарындылығының моделін білу;
  • қазіргі заманға сай оқытудың жаңа технологияларын білу;
  • дарынды оқушыны оқыту, тәрбиелеу үрдісінде үлгірімге ғана көңіл бөлмей оның басқа да көрсеткіштерімен байланысына да көңіл бөлу;
  • дарынды оқушылардың ерекшелігін ескере отырып, оларға шығармашылықпен жұмыс жасайтын тапсырмалар дайындай білуі.

Мұғалімнің іскерлігіне қойлатын талаптар:

  • дарынды оқушыны анықтау әдістерімен жұмыс жасай алуы;
  • дарынды оқушыларды (жекелей және топпен)оқытуға арналған бағдарлама құрастырып, сонымен тұрақты жұмыс істей білуі;
  • оқушы дарындылығын дамытуға қажетті зерттеу жұмыстарын жүргізе алуы;
  • дарынды оқушыны оқытудың нәтижесін нақты бағалай білуі;
  • дарынды оқушының ғылыми –ізденіс жұмыстарымен айналысуына жетекшілік етуі;
  • дарынды оқушыны олимпиадалар мен сайыстарға дайындауда жетістікке жете алатындай деңгейде жұмыс жасауы.

Сондай-ақ дарынды оқушылармен нәтижелі жұмыс жасайтын мұғалімнің кәсіби “бейнесі” мынадай қасиеттерден тұрады: жоғары кәсіби біліктілік, даралық қасиет, білімпаздық, ойлап табуға және ғылыми  зертеу жұмысына қабілеттілік, кәсіби қызметін өздігінен жетілдіруге ұмтылушылық. Дарынды оқушымен жұмыс мұғалімнің өзіне, қызметіне және кәсіби біліктілігіне жаңа, жоғары талаптар қояды. Тіпті оның кәсіби жетілуіне өзгеше емтихан болып табылады.

Ұлы ойшыл Плутарх кезінде былай депті: “…Көптеген табиғи талант дарынсыз ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді. Олар дарынның табиғи құбылысына терең бойлай алмай, тұпарды есекке айналдырып құртып тынады”. Міне, ұстаз осындай келеңсіздікке жол бермеуі керек.

Оқушылардың шығармашылық  қабілетін арттырып, ынталандыру үшін сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады:

  1. Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану;
  2. Сабақты түрлендіріп өткізу;
  3. Сабақта оқушылар өздері жасаған суреттер, схемаларды пайдалану;
  4. Техникалық құралдарды тиімді қолдану;
  5. Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету.

Қорыта келгенде, О.Бальзактың “ұдай еңбек ету- өнердің де, өмірдің де заңы” дегеніндей, оқушылардың шығармашылық  қабілеті мен белсенділігін артыруда мұғалімге үнемі ізденуге, тұрақты еңбек етуді міндеттейді.

Әрине, артқарылған істер аз емес. Дегенмен, әлі де болса бізді ойландыратын, толғандыратын істер жетерлік. Атап айтқанда, олар – білім сапасын арттыру, оқушылардың біліміне, ойлау қабілетіне сай деңгейлеп  оқыту, ғылыми-ізденіс қабілеттерін қалыптастыру, т.с.с. Өйткені, ХХІ ғасыр- білімділер ғасыры. Ендеше бізге ой өрісі жоғары дамыған, зерделі, жан-жақты парасатты ұрпақ керек екенін бір сәтте естен шығармағанымыз жөн.


ІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі.

Жұмыстың бағыттары:

  • Диагностика – оқушыны тұлға ретінде байқау.
  • Қабілеті жоғары және дарынды оқушылармен ағылшын тілі сабағында жұмыс істеу;
  • Сабақтан және сыныптан тыс жұмыстары.

Жұмыстың әдістері:

  • Әңгімелесу;
  • Тестілеу;
  • Диктант;
  • Тыңдап түсіру;
  • Сұрақтар қою;
  • Әдебиеттерді қарастыру;
  • Шығармашылық жұмыстар;
  • Мәселе шешу әдісі;
  • Инсерт әдісі;
  • Джигсо әдісі;
  • Блум таксономиясы бойынша сұрақтар қою;

Жұмыс түрлері:

  • сабақ жүзінде қиындығы жоғары тапсырмаларды пайдалану;
  • факультатив;
  • үйірме жұмысы;
  • уақытша топтарды жасау;
  • өз-өзінің білімін көтеру;
  • пән апталықтарын өткізу;
  • олимпиадалар;
  • интеллектуалдық марафон.

Бағдарламаның мазмұны

  1. Оқушыларға диагностика өткізу – жалпы дарындылығын бағалау, жұмыс бағыттарына бөлу (ІІІ бөлім)
  2. Бағыттары бойынша жұмыс жоспарын жасау (IV бөлім)
  3. Ағылшын тілі сабағында дарынды оқушылармен жұмыс – қиындығы жоғары тапсырмалардың кең спектрі жасалған, балалармен жұмыс істеген — таңдау жасауға мүмкіндік береді. (V бөлім)
  4. Оқушылардың шығармашылық жұмысы – ізденіс, зерттеу нәтижесінде жасалған жұмыстары. (VІ бөлім)

Жұмыстың негізгі принципі – «дамыту» принципі

Программаның ресурстық қамтамасыз ету:

  • Оқу кабинеті;
  • Кітапхана фонды – ағылшын тілінен қажетті материалдар т.б. мәселелері бойынша әдебиеттердің бар болуы.

Басқару, байланыс:

Басқару  — директор, директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары, қазақ тілі, орыс тілі пәні мұғалімі.

Басқа ұйымдармен байланыс:

  • ҮБЖИ, Қоғамдық-Гуманитарлық – шет тілі факультеті

Тиімділігінің белгілері:

  1. Пәнге деген қызығушылығының жоғары деңгейі.
  2. Пән бойынша үлгірмейтін оқушылардың жоқ болуы.


 

ІІІ бөлім. Қабілетті оқушылардың көрсеткіші.

2010-2011 оқу жылы

ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАР ТІЗІМІ

8 сынып

Оқушының аты-жөні:

 

ОлимпиадаМектепішілікАудандық
ұпайорныұпайорны
1Тәттібек Сағи+19ІІІ  
  +    

 

 

 

9 сынып

Оқушының аты-жөні:

 

ОлимпиадаМектепішілікАудандық
ұпайорныұпайорны
1Оразалы Салтанат+24І  
2Әжіқұл Мөлдір+21ІІ  

 

10 сынып

Оқушының аты-жөні:

 

ОлимпиадаМектепішілікАудандық
ұпайорныұпайорны
1Баймырза Ердаулет+25І  

 

11 сынып

 

 

Оқушының аты-жөні:

 

 

 

 

Олимпиада

МектепішілікАудандықОблыстық
ұпайорныұпайорныҰпайОрны

 

 

1Лесбек Салтанат+25І41І30 
2Ерімбет Іңкәр+23ІІ    

 

 

 

 

 

 

 

ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары.

 

2012-2013 оқу жылы

8-11 сынып оқушыларымен жеке жұмыс

ЖОСПАРЫ

АйАптаБағыт
ОлимпиадаОҒҚСайыстар
Қыркүйек1-2Дарынды оқушыларды байқап, жұмыстың бағытын анықтау
3-4Оқушылардың ағылшын тілі пәніне деген қызығушылығын анықтауОқушылардың ғылымға деген қабілетін анықтауМен көп тілді білемін
Қазан1-2Олимпиадаға қойылатын талаптармен таныстыруҒылыми жобаға қойылатын талаптармен таныстыру
3-4Грамматикалық тапсырмаларды орындауҒылыми  жоба туралы жалпы мәліметHalloween
Қараша1-2Кітапханаға барып қосымша ағылшын тілінен мәліметтер жинауҒылыми  жоба түрлері
3-4Мектепішілік олимпиадаларға қатысуЖоба мәтіннің құрылымыFlex
Желтоқсан1-2аудандық олимпиадаларға қатысуҒылыми жұмыстарының тақырыптарын таңдау
3-4Фонетикалық тапсырмаларды жазбаша түрде орындауТақырыбына сай ғылыми жұмыстың жоспарын құруХХІ-ғасыр көшбасшысы
Қаңтар1-2Кітапханаға барып қосымша ағылшын тілінен  мәліметтер жинауӘдебиеттермен жұмыс
3-4ТесттерДеректерді жинау, тәжірибе жоспарын құрастыруКім көп біледі?
Ақпан1-2Шығармалармен жұмысТәжірибе жасау, зерттеу ұйымдастыру
3-4Грамматикалық тапсырмаларды жазбаша түрде орындауЗерттеу жасауКім жылдам?
Наурыз1-2ТесттерЗерттеу жасау
3-4Қосымша әдебиеттермен жұмысЗерттеу нәтижелерін анықтауБілімділер сайысы
Сәуір1-2ТесттерРефераттар жазу
3-4ТесттерРефераттарды қорғау 

Ойлан, тап!

Мамыр1-2

 

ТесттерҒылыми жұмысын жазу
 

3-4

 

ХХІ ғасыр көшбасшысы

 

V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері

 

VІ бөлім

 

Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

2010-2011 оқу жылы

Оқушының аты-жөніСыныпТақырыпНәтиже
1Баймырза Ердаулет10 «Б»«Ағылшын және Қазақ «ң» әріптерінің ұқсастықтары»
2Лесбек Салтанат11 «Б»«Өздік және ырықсыз етістерінің қолданылымы» 

 


 

                              VІІ бөлім.

 

       Дарындылық туралы ой-пікірлер

 

Оқушының ерекше қабілетін ашу жолдары

 

Психологиялық диагностика жүргізу

 

 

 

 

 

Ағылшын тілі пәні бойынша оқу үлгерімін тест бойынша анықтаймын

 

 

 

 

 

Оқушының жеке өзінің ынтасы, қызығушылығы, сұранысына байланысты таңдаймын

 

 

 

 

 

 

Ата – анасының өтініші бойынша оқушыны аламын

 

 

 

 

 

«Ғ. Мұратбаев атындағы жалпы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесі ағылшын тілі пәні бойынша

 8-сынып дарынды оқушыларына арналған іс-жоспар.

 

 

Сабақтың тақырыбыСағат саныМерзімі
1Types of syllables1
2Phrasal verbs1
3About myself   (topic)1
4Articles, The definite article  (the) and Indefinite article  (a, an)1
5 My favourite sport   (topic)1
6Test yourself1
7Active voice  (өздік етіс)  and Passive voice (ырықсыз етіс)1
8The Numerals  (сан есім)1
9Cardinal numbers  and  Ordinal numbers   (реттік сан есім)1
10Test yourself1
11Nouns. Countable nouns and Uncountable nouns

Number  (Число)  «s-es» жалғаулары

1
12Көпше түрі ерекше зат есім (Child-children, goose, geese, )1
13Present indefinite tense1
14Present continuous1
15Past indefinite tense1
16Past continuous1
17Future indefinite tense

Future continuous

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ғ. Мұратбаев атындағы жалпы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесі ағылшын тілі пәні бойынша

 9-сынып дарынды оқушыларына арналған іс-жоспар.

 

Сабақтың тақырыбыСағат саныМерзімі
1Types of syllables1
2Articles: The definite article and the indefinite article1
3Nouns  Countable nouns and Uncountable nouns1
4The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland1
5Pronouns  Interrogative pronouns (who, whom, whose, what, which)

Demonstrative pronouns  (this, that-these, those)

1
6Indefinite pronouns (some, any, something, anything, somebody, anybody)

Indefinite pronouns (no, none, no one, nobody, nothing)

1
7Indefinite pronouns (much, many, a lot of, lots of, plenty of, a great deal of)1
8Indefinite pronouns (little,  few, all, both)

Indefinite pronouns (either, neither , each, every, other, one)

1
9Test yourself1
10Numerals,  Cardinal numerals and  Ordinal numerals Fractional numerals1
11Test yourself1
12The USA1
13Adjectives  Irregular  adjectives

Degrees of comparison

1
14Test yourself1
15England (topic) and Scotland (topic)1
16The Adverb   The form of the adverbs1
17Preposition (in, on, at, with, after, before, in front of)1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ғ. Мұратбаев атындағы жалпы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесі ағылшын тілі пәні бойынша

 10-сынып дарынды оқушыларына арналған іс-жоспар.

 

 

Сабақтың тақырыбыСағат саныМерзімі

 

1Articles: The definite article and the indefinite article1
2Nouns  Countable nouns and Uncountable nouns1
3Number  (Число)  «s-es» жалғаулары

Көпше түрі ерекше зат есім (Child-children, goose, geese, )

1
4Test yourself1
5The UK (topic) Pronouns1
6Interrogative pronouns (who, whom, whose, what, which)1
7Personal pronouns & Possessive pronouns1
8Reflexive pronouns (myself, himself, herself, themselves)1
9Reciprocal pronouns (each other, one another)

Demonstrative pronouns  (this, that-these, those)

1
10Indefinite pronouns (some, any, something, anything, somebody, anybody)

Indefinite pronouns (no, none, no one, nobody, nothing)

1
11Indefinite pronouns (much, many, a lot of, lots of, plenty of, a great deal of)  Indefinite pronouns (little,  few, all, both)1
12Indefinite pronouns (either, neither , each, every, other, one)1
13Test yourself1
14Numerals Cardinal numerals & Ordinal numerals1
15Adjectives  Irregular  adjectives

Degrees of comparison

1
16Test yourself1
17The Adverb, The form of the adverbs &

Degrees of the Adverbs

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ғ. Мұратбаев атындағы жалпы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесі ағылшын тілі пәні бойынша

 11-сынып дарынды оқушыларына арналған іс-жоспар.

 

 

Сабақтың тақырыбыСағат саныМерзімі

 

1English alphabets

Types of syllables

1
2Nouns; Countable nouns & Uncountable nouns1
3Number  (Число)  «s-es» жалғаулары

Көпше түрі ерекше зат есім (Child-children, goose, geese, )

1
4Test yourself1
5Articles:  Definite article & Indefinite article1
6The UK (topic)

Present simple (I do)

Present continuous (I’m doing)

1
7Test yourself1
8Kazakhstan (topic)

Going to (I’m going to do)

1
9Future simple (will, shall)

Future continuous (will be doing)

1
10Future in the past (would, should)

The USA (topic)

1
11Conditionals; First conditional

Second conditional

Third conditional

1
12English proverbs

Active voice / Passive voice

1
13Test yourself

England (topic)

1
14Past simple (I did)

Past continuous (I was doing)

Scotland (topic)

1
15Present perfect (I have + V3, V ed)

Present perfect continuous (I have been doing smth)

1
16Past perfect (I had + V3, V ed)

Past perfect continuous (I had been doing)

1
17Future perfect (will have done)

Test yourself

1

 

 

 

 

 

 

 

 

VIIІ бөлім. Жетістіктер

 

Олимпиада жетістіктері

 

ЖылыДеңгейСыныпНәтиже
2009-2010
2010-2011
2011-2012
2012-2013аудандық11 сынып1 орын