Сабақтың тақырыбы: Nature of Almaty

 

Сабақтың тақырыбы:Nature of Almaty
Жалпы мақсаты: Cын тұрғысынан ойлау әдістері  арқылы тақырыппен таныстыру,жаңа сөздерді меңгерту,мәтін құрастыруға дағдыландыру.
Сілтеме:—          English -10-grade,www.moytriumf.ru, https://r2—sn-8ph2xajvh-vhne.googlevideo.com

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелеріАлматы қаласы және оның табиғаты туралы толық мағлұмат алады,топпен жұмыс жасау арқылы түрлі әдіс-тәсілдерді меңгереді.
Сабақта қолданылатын

көрнекіліктер

-Қазақстан картасы,слайдтар,Алматының көрікті жерлері  суреті,стикерлер
Қолданылатын модульдерСыни ойлауды дамыту, АКТ,оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, қалыптастырушы бағалау
Оқыту әдістеріДиалогтық оқыту,топтық жұмыстары,СТО әдістері,бағалау әдістері

 

Сабақ  бойынша  мұғалім  мен  оқушының  іс –әрекеті:

 

Сабақ кезеңдері

 

Мұғалімнің  іс -әрекетіОқушының іс -әрекеті
Ұйымдастыру

 

3мин.

—          Амандасу

—          Түгендеу;

—          Топқа бөлу;

-Сыни ойлана отырып топқа бөлінеді

 

 

Үй жұмысын тексеру, оқушылардың білімін белсендендіру, (актуализация)

 

 

6мин.

 

Ролик көру «Мудрость о лидерстве»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ендеше, менің сыныбымның  көшбасшылары дәл осындай қасиеттерге ие екендігіне көз жеткізіңіздер,олар -АКТ -ны жақсы меңгерген,үш тілде де сөйлей алатын менің көшбасшыларым !

Home task : To make a presentation on theme »Almaty»

 

Экраннан оқиды ,ой түйеді

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа тақырып

 

5мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3мин

 

1)Қызығушылықты ояту

Brainstorming

— What is the capital of Kazakhstan?

-What is the population of KZ?

-What large cities of KZ do you know?

-What countries does it border on?

-What do you know about Almaty?

-What parks of Almaty do you know?

-Do you like to go to the parks?

-Why do we call Almaty the city of apples and unusual city?

-Are there any museums in Almaty?

 

 

Оқушылардың ойын, пікірін тыңдау.

 

2)Мағынаны ашу

А)Presentation of the theme »Medeu» , »Shymbulak», »Khan Tangri»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B)Read the text by the method  »Jigsaw» and underline the important information that you have read for the first time

»Medeu» , »Shymbulak», »Khan Tangri»

 

 

 

 

Жаңа сөздерді сөздіктеріне жазады,қайталайды.Алматы табиғаты туралы видеоролик тамашалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2тақырыпша бойынша 2 топ жұмыс жасайды, танысады, жұпта талқылайды, бір-біріне түсіндіреді,

 

 

3)Ой толғаныс

А)The method »Thick and thin questions» »Жуан және жіңішке сұрақтар»

“Thin” questions“Thick” questions
What … ?

When … ?

Where … ?

Explain why … ?

Why do you think that … ?

What is the difference between … ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В) Warm up-Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С)Preparing a poster-Постер қорғау

1) Sights of Almaty

2)Nature  of Almaty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D) Making the tests according to the theme (each student must write a question for the test working on a programme »’Iren test’

 

 

 

Оқылған мәтін бойынша сұрақтар жазады, сұрақтарға топ болып жауап береді.

 

 

Қызығушылықпен билеп,қосылып ән шырқап сергиді.

 

Бүгінгі тақырып бойынша не үйренгендерін постер арқылы қорғайды.

 

 

Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша ой қорытып,Айрин бағдарламасын пайдаланып,бір-бірден сұрақ және оның жауаптарын жазып тест құрастырады.

 

Үй тапсырмасын беру

1мин

 

 

Ex 8.10 to read and retell

 

 

Күнделіктеріне жазып алады.

 

Бағалау

 

3мин

 

Оқушылар бағаланады

 

Оқушылар сабақты «Smiley faces» кері байланыс арқылы бағалайды

 

 

Пайдаланылған әдебиеттер:

 

1.Ағылшын тілі -10-сынып

 

 

Рефлексия:

 

Бүгінгі ашық  сабақтың басында  СТО  әдісі бойынша топқа бөлінуді ұсындым.Оқушыларға түрлі қима суреттер үлестірілді,олар терең ойлана отырып ,2 топқа қалай бөлінуге болатынын ұзақ ойланды.Сыни тұрғыда ойлану қабілеті жақсы дамыған оқушының бар екеніне сенген болатынмын.Самат есімді алғыр оқушым біраз ойлар айтылғаннан кейін,суреттердің бас әріптері бойынша бөлінуге болатынын тапты.Бұл топқа бөліну оқушылар үшін өте қызықты болды. Осыдан кейін, «Мудрость о лидерстве» тақырыбында бейнеролик көрсеттім.Бұл бейнефильмді беруде мен оның негізгі идеясына қатысты көшбасшы болуды  қалай жүзеге  асыруды  көздедім.  Нәтижесінде оқушыларымның  басым бөлігі құнды көзқарастарымен бөлісті . Осы уақытқа дейін мен өз сыныбыма АКТ-ны тиімді қолдану әдістерін  уйретіп келемін.Үй тапсырмасы Алматы туралы презентация жасау керек болатын.Оқушылар Power Point бағдарламасын пайдалана отырып, «Almaty is the city of apples», «Parks of Almaty», «Museums of Almaty» тақырыптарында дайындаған презентацияларын таныстырды.Олар АКТ –ның тиімді бағдарламасын пайдалана отырып,тақырыпты жан-жақты ,ізденіспен жасағандарына көз жеткіздім.Оқушыларымның қызығушылықтарын арттыру мақсатында өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойып, олардың белсенді қатысуына ықпал еттім. Жаңа тақырыпты ашу мақсатында оқушылардың аудио-визуалды қабілеттерін яғни көріп,есту арқылы есте сақтау қабілеттін тексеру мақсатында видеокөрсетілім көрсетіп,өзім таныстырып тұрдым.Содан соң оқушылардан не түсінгендерін сұрадым,әрине балалар бұл тапсырмада да белсенділік танытты. Тақырыпты ары қарай өрбіту  мақсатында  СТО  стратегияларының  ішінен  осы тақырыпты ашу үшін «Джигсо» әдісін пайдаланып ақпаратты өз бетінше ұғынуға,меңгерген ақпаратты  сыныптастарына қалай түсінікті етіп жеткізуге,ынталы болуға көздедім.Осы тұста табыс критерийіне қол жеткіздім,оқушыларым таным әрекеті поцесінде қарым-қатынас шеберлігін көрсете білді. Ой толғаныс кезеңінде »Жуан және жіңішке сұрақтар»The method »Thick and thin questions» әдісін пайдаланып, оқуыларға тапсырмалар  ұсындым .

Оқушылар  белгілі  бір  уақыт  ішінде  стратегиямен танысып,  оны  жүзеге  асырудың  жолдарын  қарастырды,  өзімнің  тарапымнан бақылау және бағыттау жұмыстарын жүргіздім. Берілген уақыт аяқталғаннан

кейін топ мүшелері өз стратегияларымен бөлісіп, аудитория ішінде топтар бір-біріне сұрақтар қоюға  мүмкіндік  алды.  Осы  стратегияны   жүзеге  асыру  барысында ,жуан сұрақтарға жауап алуда біраз келіспеушіліктер туындап,пікірталастық әңгіменің өрбуіне себеп болды,әр топ өз көзқарастарын дәлелдей алды.Одан кейінгі  «Постер қорғау» бөлімінде бүгінгі сабақтан алған ақпаратпен  жұмыс  істеу  іскерліктерін  арттыру  сәтті  жүзеге  асты. Қорғаудан кейін оқушыларға бір-бірін бағалаттым.Осы тұста байқаған бір кемшілік –уақыт тапшылығы болды.Сабақты қорытындылауға мен «Iren» бағдарламасында тест жасақтадым.Дұрыс жауапты таңдау, сәйкестендіру сияқты сұрақтарға жауап беруде оқушылар асқан қызығушылық таныта білді.Және сабақта  АКТ модулін жүзеге асыруда мен кейбір сабақтарымда осы бағдарламаны қолданып,оқушылардың өздеріне тест жасауды үйретемін,және оң нәтижесін көріп келемін.Оқушылар сабақты «Smiley faces» кері байланыс арқылы бағалады.Оқушылардың барлығы  көңілді смайликті жапсырып,сабақтың өте қатты ұнағандығымен бөлісті,ал,көңілсіз смайликті жапсырған бала болған жоқ.

Осы жүргізілген ашық сабақтан менің түйгендерім, СТО стратегияларын

жүргізу  үшін    бір  тақырыпты  бірнеше  стратегия  арқылы

ашуға  мүмкіндік  ала  отырып,  тақырыпты  жан-жақты  ашуға  және  әртүрлі

оқушының  әртүрлі  дағдыларын  дамытуға болатынына  көз  жеткіздім.  Болашақта  осы СТО стратегияларын қолдану барысында рөлдік ойындар, көрініс,  АКТ  мүмкіншіліктерімен  байланыстыра  жүргізсем,ақпаратты  сараптау дағдыларын  дамытуды  көздер едім