Тақырыбы:.At the dentist

Тақырыбы:.At the dentist

Сыныбы: 11«Б»

Мақсаты: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, оқушылар өз ойларын жан-жақты толық жеткізе білуге үйренеді,сұраққа жауап беріп шартты рай түрлерін айыра білу және  “should  етістігінің  қолдану арқылы  керекті кеңес ала  білуі”

.

Міндеті:

— ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру;

— Жаңа тақырыптағы грамматиканы  түсіне  отырып  оқушылардың сөздік қорын және сөз мәнерін байытуға, дамытуға көмектесу;

Оқушыларға тіс  дәрігерінің  қызыметімен  және тістің  күтүімен танысу арқылы ақпарат алу;

— сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай білуге дағдылану;

-жұпта, топта жұмыс жасауға қалыптасу;

Күтілетін нәтиже: Шартты рай түрлерін  ажырата біледі, «Should» модалді етістік арқылы  сөйлем қурап      оқушылардың сөздік қорын  дамиды  және сөз мәнерін байытуға, дамытуға көмектесу;

Оқушыларға тіс  дәрігерінің  қызыметімен  және тістің  күтүімен танысты

Қолданылатын  модульдер : Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқытуда  АКТ-ны пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Стратегиялық  іс-әрекеттер:  «Топ ұстанымы»,  «Өзін-өзі бағалау»,  «Рефлексия» .

 

 

 

 

 

 

 

 

УақытыЖоспар мазмұныМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетіБағалауРесурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
1 мин

 

I Кіріспе

 

Оқушылармен сәлемдесу

 

Ынталандыру (жақсы,  өте жақсы, жарайсыңдар

 

Қағаз, маркерлер

Жылыжымалы  тақта

АКТ\ видео\

постер

2 минПсихологиялық ахуалКөңіл-күйлерін сұрауОқушылар  бір-бірімен амандасып қалдарын сурайдs.Бір-біріне  амандасу арқылы  қарым-қатынысқа түсу
3 минМақсаты: Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру арқылы балаларды бүгінгі сабаққа даярлау.

 

Good morning pupils!

Сурет құрастыру арқылы топтарға бөлу

«Magic brush»- суретін құрастырған 1 топ

“Lacalut”- суретін құрастырған 2 топ

“Albadent ”- суретін құрастырған 3 топ

 

Бір-бірінің пікіріне сыйластықпен қарайды.

-сабаққа кешікпеу;

-басқаның пікірін сыйлау;

-уақытқа бағыну, регламент сақтау;

 

II.Тұсау   кесер

2 мин

Тақтаға : courage,  grip,  anaesthetic,spit,frightened,.nervous

,tooth,toothache сөздерін жазып  қою.

Оқушылар сөздің аудармасын табу арқылы  сабақтың тақырыбын ашады.

Сабақтың тақырыбы  «At the dentist »

 

Инрерактивті тақта

 

Кіріспе

5 мин

Кіріспе  мақсаты: оқушыларды топпен жұмыс жасауға бағыттау

 

Парақша үлестіру тапсырманы түсіндіруПарақшаға жазылған  мәтінді  түсініп оқып  шартты райдың қай түріне жататынын  постер арқылы сараптайды және формуласын жазады. Критериялды бағалау              Жылжымалы тақта, постер, маркерлер
10 мин

Сабақты  пысықтау

1.Модалді етістік

2.Сабақты  пысықтау  мақсатында “ тақырыбында бейнефильм көрсетіледі. «Mr Bean  at the dentist»

 

 

 

 

  1.Should \Shouldn’t  ережесін   сұрау

 

1. Оқушылар мағынасын түсіндіреді

2.Оқушылар бейнеролик көріп сабақты пысықтайдыМодалді етістік ке  байланысты видеоны мазмұндайды

 

Инрерактивті тақта арқылы

видео  көрсетіледі

 

III Негізгі

Бөлім

10 мин

. Қызығушылықты ояту

Сыни тұрғыдан ойлау

 

 Сурет ұсынуОқушылар     берілген суретке жарнама  жасайды Критериалды  бағалау Постер, маркерлер
Қорытынды бөлім

мин

5 мин

Видео  арқылы кеңес беру 

 

Оқушылар кейіпкердің айтқан  кеңесін    мұқият тыңдап  аударады

Excellent!

Good job!

Видео
3 мин         Рефлексия

 

Оқушылар сабақты қалай түсінгені туралы стикерге жазу арқылы білдіреді.Формативтібағалау: топтық,; смайлик  жинау, мадақтау,  сенім білдіру.

 

Стикерлер
2 минБағалау

Үй жұмысы

 

12 жаттығу ,55 бет

    

 

 

  Не сәтті өтті?

 

  • оқушылардың арасында ынтымақтастық атмосферасын, яғни жақсы көңіл –күй қалыптастыра алғандығым,

 

  • сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулі әдіс –тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың еркін сөйлеуіне, пікір алмасуына, бір – біріне топта ұйымшыл болуына,
  • Ақпаратты комуникативті технологиялардың қолдану сабақтағы тиімділігі.
  • Өздеріне деген сыни көзқарас қалыптасты.

Сәтсіз тұстары:

  • ойларын қысқа, нақты жеткізе алмаушылықтары байқалды;

—    Көшбасшы оқушылар топтың мүмкіндіктеріне жол бермеді

-Шығармашылық жұмысты орындауда постер салудағы оның негізгі ережелерінің ескерілмеуі.