Ұлттық теңге – мақтанышымыз

ҚЫСҚА  МЕРЗІМДІ  ЖОСПАР

Сабақтың тақырыбыҰлттық  теңге – мақтанышымыз            5 — СЫНЫП
МақсатыОқушыларға ақшаның шығу тарихымен, қызмет түрлерімен таныстыру. Ақпарат беру арқылы кәсіптік бағыт-бағдар беру. Оқушыларды іскерлікке, сыни ойлауға дағдыландыру. Ұсынылған проблема бойынша өз көзқарасын шығармашылық тұрғыдан жеткізе білуге үйрету.
Оқыту нәтижесіАқшаның шығу тарихымен, қызметімен танысады,  ақпаратты өз бетінше меңгереді, сыни ойлайды, топпен жұмыс жасайды, тақырыпқа рефлексия жасайды, өзін-өзін, бір-бірін бағалауға үйренеді.

 

Түйінді идеясы«Ұлттық валюта ретіндегі теңге, біздің еліміздің тарихында өзінің рөлін тәуелсіздіктің экономикалық негізі ретінде ғана атқарған жоқ. Кейбір жағынан алғанда теңге – бұл тарихымыздың өзінің толымды бір бөлігі, өз заманының нысаны». Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев

 

Әдіс-тәсілдерТоптық, жұптық, диалог арқылы оқыту, СТО технологиясы, АКТ, «Кластер», «Кубизм» әдістері, «Өз жартыңды тап» ойыны
 

Уақыты

 

Ресурсы

Сабақтың мазмұны:
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының  іс-әрекеті
3 мин

 

ТиындарАмандасу.  Оқушыларға тиындар таратылады. Тиындағы жылдарға байланысты оқушылар сол жылдағы қуанышты сәттерін баяндап береді.Оқушылар қуанышты сәттерімен достарымен бөліседі.
1 мин20, 50 тиындарТаратылған тиындарға байланысты топтасады.

1-топ: 20 тиын             2-топ: 50 тиын

 

Екі  топқа бөлінеді.

1-топ: 20 тиын

2-топ: 50 тиын

5 мин

 

АКТ,

интерактивтік тақтада слайд, жұмбақ

Жұмбақ жасырылады.

Бір, бес, он,

Жиырма, елу,

Жүз, екі жүз, мыңы бар.

Әрқайсының құны бар.

Жауап арқылы тақырып хабарланады. Түрткі, сынақ, қайта бағыттау сұрақтары: Әрқашанда адамдарда ақша болды ма? Ақшаны не айырбастады? т.б. сұрақтар арқылы тақырып ашылады.

Жұмбақ шешеді. Диалог арқылы сұрақтарға жауап береді.
15 минАКТ, интерактивті тақта, ватман қағаз,

қағаз

ақшалар

 

«Кластер» әдісі. Кластер құру арқылы оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді, топ болып қорғайды.

 

1-топ: Нумизматика дегеніміз не?  (Интерактивтік тақтада)

2-топ: Теңгенің шығу тарихы (Ватман қағазда)

 

Бағалау: әр тапсырма сайын  ақша (10, 20, 30 теңге) жинау арқылы, ұпай жинайды.

Жеке оқып тақырыппен танысады, топ болып талдап, кластер құрады. АКТ-мен жұмыс жасайды. Сыни ойланады. Бір-бірін бағалайды.
5 минТиындарСергіту сәті: «Жасырынған тиындар», топ ішінде жасырынған тиындарды іздеу арқылы қозғалысқа түседі, байқағыштық, тарқырлық қабілеттері анықталады, өздеріне ұпай жинайды.

 

Дарындар мен таланттылар анықталады.
10 мин

 

Көк, жасыл карточкалар«Өз жартыңды тап» ойыны. Ақша туралы мақалдар жасырылған көк және жасыл карточкалар таратылады. Мақалды құрастыру арқылы карточка түсіне сәйкес топтастырылады.

І топ: көктер             ІІ топ: жасылдар

Мақалды құрастыру арқылы топтасады.

І топ: көктер

ІІ топ: жасылдар

10 минКубик«Кубизм» әдісінің 2-ші нұсқасы бойынша тақырып жан-жақты талданады.

Әр топқа 3 тапсырмадан таңдалады.

·         Суреттеңіз (түсі, пішін, өлшемі)

·         Салыстырыңыз (неге ұқсас, неге ұқсамайды?)

·         Байланыстырыңыз (бұл туралы не ойлағаныңызды көзге елестетіңіз)

·         Талдаңыз (неден жасалған? Неден тұрады? Не үшін?)

·         Қолданыңыз (бұнымен не жасауға болады?)

·         Дәлелдеңіз («ия», «жоқ» деп оған дәлел келтіру, бұл жақса ма, әлде жаман ба? Неге?)

Тақырып жан-жақты ашылалы. Ұсынылған проблема бойынша өз көзқарастарын шығармашылықпен жеткізеді. Деңгейлеріне сәйкес жауап береді. Тақырыпқа рефлексия жасайды.
1 мин.Қағаз

ақшалар

 

Сабақ барысында жинаған теңгелеріне байланысты бағаланады.

Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір ұсыныс.

 

Топтық  бағалау.