Не тәтті?
№27 сабақ Сабақтың тақырыбы: Не тәтті?
Сабақтың мақсаты: а) Шешендік сөздер туралы түсініктерін қалыптастыру Жиренше шешен туралы түсініктерін қалыптастыру сөздік қорын қалыптастыру б) Өткен тақырып бойынша алған білімдерін пысықтау, бекіту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақта пайдаланатын көрнекті-құралдар: Жиренше шешен туралы аңыз әңгімелер.
Пайдаланатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,
Пәнаралық байланыс:
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу, оқушылардың сабаққа дайындығы тексеру, олардың назарын сабаққа аудару
II.Үй тапсырмасын сұрау:Үйге берілген тапсырманы сұрау, пысықтау.
III.Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:Ережелерді еске түсіру.
- Мақсат қою кезеңі:— Балалар, қандай шешен, билерді білеміз?
- Жаңа сабақОқулықпен жұмыс43-жаттығу Мәнерлеп оқып, көшіріп жазуАна
Адамда не қасиет болса, бәрі күннің көзі мен ананың сүтінен алынған қасиет.
Ғ.Мүсірепов
- Мәтінді түсініп оқыңдар.
Не тәтті?
Мәтіндегі екі баланың жауабын салыстырыңдар.
- Жаңа материалды пысықтау44-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқу
Ең жақын адам
Еркелесем, күлімдейтін,
Ұрысқаны білінбейтін.
Маңдайымнан иіскеп менің,
«Құлыншағым, күнім» дейтін . Ф.Оңғарсынова
VII. Бекіту кезеңі: Жиренше шешеннің тағы да басқа аңыздарын оқып, талдау
VIII. Үйге тапсырма, бағалау