Қазақстан тарихы пәнінен «Тәуелсіз Қазақстан» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
Қазақстан тарихы пәнінен «Тәуелсіз Қазақстан» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
| 
 Тақырып. | 2. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | 3. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Өтілген тақырып бойынша күтілетін нәтиже | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау | 6. Модулдер | 7. Негізгі дерек көздер | 
| 1.«Қазақстан — егемен мемлекет» 
 | 1.Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алуы туралы мағлұмат алу. 3.Оқушылар Қазақстан Республикасының тәуелсіздігін құрметтеуге үйрену | АКТ, «Галереяны шарлау», «Болжау» стратегиясы, топтық жұмыс, «Ойлан,жұптас,пікірлес», «БЖӘ» сұрақ-жауап,диалог, «Атаулар кестесі», «Мнемоника», «Бас бармақ» | -Қазақстан Республикасының тәуелсіздіктің қандай қиындықпен келгені туралы білді. — Оқушылар өздігінен өзара оқытуға,талдауға,сыни көзқарастары қалыптасты 
 | 1.Сабақ барысында формативті бағалау 2.Критерий бойынша бағалау арқылы оқушылардың білім деңгейлерін анықтау. 
 
 | АКТ Сын тұрғысынан ойлау Бағалау Көшбасшылық және оқуды басқару Оқытудағы жаңа тәсілдер | Оқулық, көрсетілім, мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет 
 | 
| 2.«Тәуелсіз Қазақстанның Ата Заңы» 
 | Қазақстанның Ата заңы және олардың бөлімдері мен баптары туралы білу. Оқушыларға Қазақстан Республикасының Ата Заңы жайында мағлұмат алу.Өз пікірлерін түйіндей білуге үйрену. Ата Заңды құрметтей білуге үйрену. | «Сұрақ-жауап» ,топтық жұмыс, «Үш қадамды сұхбат», «ЖИГСО» әдісі,кластер диалог, «Бағалау парағы», « Бағдаршам» әдіс-тәсілдері | 1.Ата заңның қабылдануы жайлы білді. 2. Топта, жұпта, жеке жұмыс жасауға үйренді. 3.Өз білімін тексеруге,сыни тұрғыдан бағалауға ,Сыни пікір айтуға үйренді | Сұрақ-жауап арқылы түсіну дәрежесін бағалау. Көшбасшының бағалауы,бағалау парағы арқылы бағалау.Жұлдызша тарату арқылы ынталандыра отырып бағалау. | Сын тұрғысынан ойлау Бағалау Көшбасшылық және оқуды басқару Дарынды оқу оқыту Жаңа тәсілдер 
 | Слайд,көрсетілім,оқулық, «Оқыту ізденіс ретінде,ізденіс оқыту ретінде» Мирсейтова | 
| 3.Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздер. 
 
 | Қазақстан Республикасының рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің ерекшеліктерін ажырата біледі. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйрету. 
 | «БЖӘ» сұрақ қою, диалог,топтық жұмыс, «Аквариум»әдісі, «Блум таксаномиясы», «Ой қозғау», «Топтастыру», «Т- кестесі», «Шығу парағы», «Қос жазба күнделігі» | Қазақстан Республикасының рәміздері туралы толық мағлұмат алды. Оқулықпен жұмыс арқылы өз ойларын еркін жеткізді.Тапқырлық танытып топтық жұмыс арқылы ұйымшыл болды. | Критерийлік бағалау бойынша білім деңгейлерін анықтау, оқушылардың кері байланыс арқылы оқушылардың болашақта не меңгергісі келетінін анықтау | Сын тұрғысынан ойлау Бағалау Көшбасшылық және оқуды басқару Жас ерекшелігіне бай-ты оқыту Жаңа тәсілдер 
 | «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері»А.Әлімов | 
| 4.Ұлттық теңге -мақтанышымыз. | Оқушылар Қазақстанның ұлттық валютасы теңге жайында,оның шығу тарихы,негізгі қасиеті туралы білу.Теңгенің ел экономикасындағы алатын орнын анықтау | «Қазымыр оқушы», «Мені түсін», «Ақылдың алты қалпағы», «Төрт сөйлем», «Бас бармақ», «Шығу парағы» ,кері байланыс. (АКТ,СТО,Дарынды оқушымен жұмыс, Бағалау) | 1.Топта жұмыс істей  білді. 2.Теңгенің шығу тарихын білді,ел экономикасындағы орнын анықтады. 3.Ұйымшылдыққа үйренді.Өздерін бағалай алды.Өз ойларын анық айтуға,ынтымақтасуға үйренді. 
 | Бақылау. Сұрақ қою арқылы білім деңгейін бағалау,сұрақ-жауап арқылы түсіну дәрежесін бағалау.Формативті,критерийлік,суммативті бағалау. 
 | Сын тұрғысынан ойлау Бағалау Көшбасшылық және оқуды басқару Жас ерекшелігіне бай-ты оқыту Жаңа тәсілдер 
 | Оқулық,интернет,көрсетілім,фото. «Жас ұрпақты сөз өнерімен қауыштыру жолдары» Қ.О.Бітібаева | 
