Дүние жүзі тарихы 8 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар. 2013-2014 оқу жылы
Атырау облысы
Индер ауданы
Махамбет атындағы орта мектеп
Тарих пәні мұғалімі Азирбаев Манас
Дүние жүзі тарихы 8 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар. 2013-2014 оқу жылы
Дүние жүзі тарихы
8-сынып.
| № | Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Күні, айы | Іскерлік дағдыны қалыптастыру | Оқыту әдісі | Жаңа технология ны пайдалану | Көрнекілігі | Қайталау | Қосымша оқулық | Үйге тапсырма | |||
| 1 | 1 | Кіріспе
| 1 | Тарихи мат. қортындылап өз | Тарихы әдістеме | Кіріспе | |||||||
| ХVІІ-ХVIII ғғ. Еуропа және Америка елдері – 8 сағат
| |||||||||||||
| 2 | 1 | ХVІІ-ХVIII ғғ. Англия | 1 | жаңа замандағы тарихи оқиғалардың даму заңдылықтарын және себеп-салдарлық байланыстарын анықтай білуді | Баяндау | Әңгімелесу диолог | Тарихи деректер | Өткен тарау б/ш | Деректер | §1 | |||
| 3 | 2 | ХVІІ-ХVIII ғғ. Франция | 1 | саяси тарихтағы негізгі өзгерістерді талдай білуді | Баяндау | Карта
| Зерттеу-р | §4 | |||||
| 4 | 3 | ХVІІ-ХVIII ғғ. Германия | 1 | Тарихи мат. өз бетінше жинақтау | Сто элементтері | Карта кесте | §3 | ||||||
| 5 | 4 | ХVІІ-ХVIII ғғ. Италия | 1 | тарихи деректерді жинақтап қорытындылауды және оларды талдай білуді | Ауызша баяндау | Әңгімелесу диолог | Карта
| Тақырып бойынша | Тарихы әдістеме | §3 | |||
| 6 | 5 | . ХVІІ-ХVIII ғғ. Австрия | 1 | тарихи үдерістер мен оқиғаларға, тарихи тұлғаларға сипаттама беруді | Сұрақ жауап | Проблемалық технологияны пайдалану | Сөздіктер суреттер | Тарихы әдістеме | §5 | ||||
| 7 | 6 | ХVІІ-ХVIII ғғ.Солтүстік Америка | 1 | тарихи оқиғаларға байланысты өз пікірін ашық айта білуді | Сто элементтері | Карта
| Сұрақ жауап | §5 | |||||
| 8 | 7 | ХVІІ-ХVIII ғғ. Ресей | 1 | картамен және картографиялық, хронологиялық материалдармен жұмыс істеуді | Баяндау | Әңгімелесу диолог | Карта
| Деректер | §2 | ||||
| 9 | 8 | Қайталау | 1 | Шығармашылық қабілетін дамыту | Тест жұмыс | Тест парақша | Оқыған материял | Зерттеу-р | |||||
| II – Бөлім. ХVІІ-ХVIII ғғ. Азия және Африка елдері – 8 сағат
| |||||||||||||
| 10 | 1 | ХVІІ-ХVIII ғғ. Жапония | 1 | ғылыми-танымал және анықтамалық әдебиеттерден қосымша материалдарды пайдалана білуді меңгер | Танымдық белсенд. | Сто элементтері | Суреттер кестелер | қайталау | §10 | ||||
| 11 | 2 | ХVІІ-ХVIII ғғ. Қытай | 1 | артыру | Әңгімелесу диолог | Тарихи деректер | Оқулық сұрақтар | Тарихы әдістеме | §8 | ||||
| 12 | 3 | XVII-XVIII ғ.ғ. Үндістан
| 1 | тарихи үдерістер мен оқиғаларға, тарихи тұлғаларға сипаттама беруді | Баяндау | Проблемалық технологияны пайдалану | Тарихи деректер | Өткен тарау б/ш | §6 | ||||
| 13 | 4 | ХVІІ-ХVIII ғғ. Иран | 1 | тарихи оқиғаларға байланысты өз пікірін ашық айта білуді | Баяндау, сұрақ-жауап | Карта
| §11 | ||||||
| 14 | 5 | ХVІІ-ХVIII ғғ. Осман империясы | 1 | Тарихи мат. өз бетінше жинақтауды | Баяндау | Сто элементтері | Карта кесте | §7 | |||||
| 15 | 6 | ХVІІ-ХVIII ғғ. Азия және Африка елдері | 1 | жаңа замандағы дүниежүзі тарихының хронологиялық шеңберін, негізгі кезеңдерін | Ауызша баяндау | Әңгімелесу диолог | Карта
| Тақырып бойынша | §13 | ||||
| 16 | 7 | ХVІІ-ХVIII ғасырлардағы ғылым мен мәдениеттің дамуы | 1 | Сұрақ жауап | Сөздіктер суреттер | Тарихы әдістеме | §14 | ||||||
| 17 | 8 | Қайталау | 1 | Жеке тұлғалық қасиеттерді дамыту | Тест жұмысы | Тест парақша-лары
| Сұрақ жауап | ||||||
| III – Бөлім. XIX – XX ғ. басындағы Еуропа және Америка елдері – 8 сағат
| |||||||||||||
| 18 | 1 | Ұлыбритания | 1 | Англиядағы капиталистік өндірістің дамуындағы ерекше белгілерін | Баяндау, сұрақ-жауап | д/ж картасы | Оқыған материял | Зерттеу-р | §15 | ||||
| 19 | 2 | Франция
| 1 | Француз буржуазиялық революциясының себебі мен нәтижесін | Танымдық белсенд. | Проблемалық технологияны пайдалану | Суреттер кестелер | қайталау | §17 | ||||
| 20 | 3 | Германия | 1 | Баяндамалар жасауды | артыру | Сто элементтері | Тарихи деректер | Оқулық сұрақтар | Тарихы әдістеме | §18 | |||
| 21 | 4 | Италия | 1 | Тарихи мат. өз бетінше жинақтау | Әңгімелесу диолог | Деректер суреттер | §19 | ||||||
| 22 | 5 | Австрия-Венгрия | 1 | Шығармашылық қабілетін қалып-у | Ауызша баяндау | Карта
| Тақырып бойынша | Зерттеу-р | |||||
| 23 | 6 | Ресей | 1 | Тарихи мат. қортындылап өз | Сұрақ жауап | Сто элементтері | Карта
| §20 | |||||
| 24 | 7 | АҚШ | 1 | Тарихи материалдарды өз бетінше жинақтау | Баяндау, сұрақ-жауап | Карта
| Сұрақ жауап | Тарихы әдістеме | §21 | ||||
| 25 | 8 | Қайталау | 1 | Жеке тұлғалық қасиеттерді дамыту | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | Сұрақ жауап | ||||||
| IV – Бөлім. XIX – XX Ғ. басындағы Азия және Африка елдері – 9 сағат
| |||||||||||||
| 26 | 1 | Жапония | 1 | тарихи оқиғаларға байланысты өз пікірін ашық айта білуді | §24 | ||||||||
| 27 | 2 | Қытай | 1 | Шығармашылық қабілетін қалып-у | Ауызша баяндау | Деңгейлік тапсырма | Тақырып бойынша | Зерттеу-р | §23 | ||||
| 28 | 3 | Үндістан
| 1 | Тарихи мат. қортындылап өз | Сұрақ жауап | Сто элементтері | §25 | ||||||
| 29 | 4 | Иран | 1 | тарихи оқиғаларға байланысты өз пікірін ашық айта білуді | Баяндау, сұрақ-жауап | Әңгімелесу диолог | Карта
| Сұрақ жауап | Тарихы әдістеме | §27 | |||
| 30 | 5 | Осман империясы | 1 | картамен және картографиялық, хронологиялық материалдармен жұмыс істеуді | Баяндау | Деңгейлік тапсырма | Карта
| Тарихи деректер | §26 | ||||
| 31 | 6 | Араб елдері | 1 | саяси тарихтағы негізгі өзгерістерді талдай білуді | Баяндау, сұрақ-жауап | Карта
| §28 | ||||||
| 32 | 7 | Мәдениеттің дамуы
| 1 | ХІХ ғ.–ХХ ғасырдың басындағы дүние жүзі елдерінің даму үдерісін және негізгі ерекшеліктерді | Танымдық бел. | Проблемалық технологияны пайдалану | Сын тұрғысынан ойлау технология | Тарихы әдістеме | §30 | ||||
| 33 | 8 | Халықаралық қатынастар | 1 | халықаралық қатынастардың өзекті мәселелерін | Баяндау, сұрақ-жауап | сының әдіс-тәсілдері | Карта суреттер | §29 | |||||
| 34 | 9 | Қорытынды қайталау | 1 | Жеке тұлғалық қасиеттерді дамыту | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | Сұрақ жауап | Тарихы әдістеме | |||||