Қазақстан тарихынан әңгімелер 5 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар. 2013-2014 оқу жылы
|   Рет саны  |   Сабақтың тақырыбы:  |   Сағат саны  |   Өтіле-тін күні:  |   Іскерлік дағдыны қалыптасты-ру:  |   Оқыту әдістері:  |   Жаңа технология-ны пайдалану  |   Көрнекі- лігі:  |   Қосымша пайдаланыла-тын әдебиеттер:  |   Қайталау  |   Үй тапсыр-масы:  | ||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
|                «Тарих әлемі» — 2 сағат 
  | ||||||||||||
| 1 | Тарих туралы түсінік | 1 | Тарих ғылымы туралы мағлұмат беру | Әңгіме | Карточка-лар | «Қазақстан тарихы». Тарих ата. 
  | &1 | |||||
| 2 | Тарихи жәдігерлер | 1 | Жәдігерлер-мен жұмыс жасауды үйрету | Суретпен жұмыс, пікір бөлісу | Сын тұрғысынан ойлау | Суреттер | «Қазақстан тарихы». Тарих ата. 
  | &2 | ||||
|                 «Тарихқа саяхат» — 14 сағат 
  | ||||||||||||
| 3 | Адамды шығу тегі әлемнің пайда болуы туралы қазақ аңыздары | 1 | Адамның пайда болуы туралы ой-пікірді дамыту. Ойлауға машықтан-дыру | Пікір-талас | Сын тұрғысынан ойлау | Сызбалар, кесте, суреттер | «Қазақстан тарихы» І том  | &13 | ||||
| 4 | Қазақстан территориясындағы тас дәуірі | 1 | Тәс дәуірі ерекшелік-терін түсіндіру | Суретпенкартамен жұмыс-тар | Сын тұрғысынан ойлау | Суреттер | «Қазақстан тарихы» І том  | &14 | ||||
| 5 | Қазақстан территориясындағы қола дәуірі | 1 | Қола дәуірі туралы мағлұмат беру | Хроноло-гиялық таблица-лармен жұмыс | Хроноло-гиялық таблица, суреттер | «Қазақстан тарихы» І том  | &15 | |||||
| 6 | Сақ тайпалары | 1 | Сақ тайпалары туралы пікір қалыптас-тыру | Түсіндіру | Шығармашылық ізденіс сабағы | Суреттер, ҚР картасы | «Сақтар» | &16 | ||||
| 7 | Қазақстан территориясындағы ғұн тайпалары | 1 | Өз ойларын қорытып өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру | Түсіндіру | Хроноло-гиялық таблица, суреттер | «Қазақстан тарихы» І том  | &19,20 | |||||
| 8 | Қазақстан территориясындағы көне түркілер | 1 | Ғұдар тура-лы негізгі білімді беру және ұғым-ды қалыптас-у. | Тарихи әңгіме | Сын тұрғысынан ойлау | Суреттер | «Ғұндар», «Мөде»  | &18 | ||||
| 9 | Шығыс даналары | 1 | Әл-Фараби туралы білімді бекіту | Тарихи әңгіме, пікір бөлісу | Портрет «Әл-Фараби» | «Ұстаздың оралуы» Ә.Әлімжанов | &24 | |||||
| 10 | Ұлы Жібек жолы | 1 | Жібек жолы туралы кең мағлұмат беру | Картамен жұмыс | «Ұлы жібек жолы» картасы | «Ұлы жібек жолы» | Шолу | &23 | ||||
| 11 | Монғол шапқыншылығы | 1 | Отырар қаласының тарихнама-сымен таныстыру | Отырар тарихын әңгіме-леу | ҚР картасы, суреттер | «Отырар» | &26 | |||||
| 12 | Қазақ халқының және Қазақ хандығының құрылуы | 1 | Қазақ халқының этногенезі, ұлттық рух. Қалыптасу процесі | Сұрақ-жауап | Сын тұрғысынан ойлау | ҚР картасы, суреттер, хронология-лық таблица | «Қазақтар» | &27 | ||||
| 13 | Қазақ хандары,билері,батырларының тарихы | 1 | Қазақ хандығы-ның әр ғасырдағы ішкі-сыртқы жағдайы, даму процесі | Хроноло-гиялық таблица-мен жұмыс | Сын тұрғысынан ойлау | ҚР картасы, суреттер, хронология-лық таблица | «Хандар кестесі» | &27,28,29 | ||||
| 14 | Қазақстан және Ресей қазақ-жоңғар соғысы | 1 | Ресейдің Қазақстан бағытында жүргізген саясатын ұғындыру | Кестемен жұмыс, хроноло-гиялық таблица-мен жұмыс | Сын тұрғысынан ойлау | Дүние жүзі саяси картасы | «Көшпенді-лер» І.Есенберлин «Аласапы-ран» М.Мағауин  | &32 | ||||
| 15 | Абылай хан өмірі мен саяси қызыметі | 1 | Елдік пен мемлекет-тілік, ұлттық қауіпсіздік шараларын ұғындыру | Деректі видео-ролик қарау | Дүние жүзі саяси картасы, ҚР картасы, суреттер | «Жауды шаптым ту байлап» М.Қозыбаев | &33 | |||||
| 16 | Қазақ ағартушылары Ш.Уәлиханов, Абай Құнанбаев, Ыбырай Алтынсарин | 1 | Қазақ ағартушыларының өмірбаяны-мен таныстыру арқылы білім алуға шақыру | Сұрақ-жауап | Шығармашылық ізденіс сабағы | Кесте | «Қазақстан тарихы» 3-4 том  | &35,36,37 | ||||
| 17 | Қорытынды | 1 | Жеке тұлғалық қасиеттерді дамыту | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | Шолу | &13-37 | |||||
|                «Әсемдік әлемінде» — 6 
  | ||||||||||||
| 18 | Қазақ халқының материалдық мәдениеті | 1 | Материал-дық мәдениетті насихаттау және түсіндіру | Суреттер-мен жұмыс | Суреттеркартина-лар | &44 | ||||||
| 19 | Архитектуралық ескерткіштер | 1 | Оқушының ой-өрісін дамыту | Суреттер | «Көркем-суретті Қазақстан» | &38 | ||||||
| 20 | Қазақ халқының рухани мәдениеті | 1 | Оқушы ой-өрісі мен тіл шеберлігін дамыту | Тарихи әңгіме, пікір бөлісу | Арнайы дайындал-ған слайд | &40,42 | ||||||
| 21 | Наурыз мейрамы | 1 | Ұлттық дүниетаным мен менталитетті дамыту және қалыптас-тыру | Арнайы мәдени шара | Арнайы дайындал-ған слайд | Баспасөз материал-дары | &39 | |||||
| 22 | Қазақ халқының музыка өнері, күй өнері | 1 | Оқушының эстетика-лық, мәдени дамуын қамтамасыз ету | Музыка-лық шығарма-лар орындау | Домбыра, қобыз, басқа да аспаптар | Баспасөз материал-дары | &41 | |||||
| 23 | Діннің пайда болуы, ежелгі адамдардың діни түсініктері | 1 | Қазақ халқының діни ұстаным-дары мен елдік жолындағы қағидаларын түсіндіру | Баяндау | Сын тұрғысынан ойлау | Суреттер | «Исламның жауһарлары мен жәдігерлік-тері» Ә.Дербісәлі | &43 | ||||
|               «Қазақстан ХХ ғасырды» — 6 сағат 
  | ||||||||||||
| 24 | Қазақстан Ресей құрамында | 1 | Кеңес өкіметінің мақсат, міндеттерін айту | Сұрақ-жауап | ҚР саяси картасы | «Қазақ ССР» тарихы 4-5 том  | &45 | |||||
| 25 | Қазақ ұлттық зиялылары | 1 | Алаш қозғалысының мақсаты мен міндеттерін, мәнін түсіндіру | Тарихи шолу, жеке тұлғалар туралы баяндау | Сын тұрғысынан ойлау | Суреттер, карточка-лар | «Бес арыс» | &46 | ||||
| 26 | Қазақстан 1941-1945 жылдары, Ұлы Отан соғыс жылдарында | 1 | Соғыс әкел-ген зардап пен оның қорытынды-лары туралы айту | Әңгіме-леу, видео-роликтер қарау | Ұлы Отан соғысы картасы | «Қанмен жазылған кітап» Б.Момыш-ұлы | &49 | |||||
| 27 | Тың игеру | 1 | Тың игеру-дің маңызы мен қажет-тілігі.Жетіс-тіктер мен қателіктер | Сызбалар-мен, кестемен жұмыс | ҚР саяси және экономика-лық картасы | «Көркем-суретті Қазақстан» | &52 | |||||
| 28 | Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы | 1 | Ғылым мен мәдениеттің кеңестік нұсқасының мазмұнын ұғындыру | Сұрақ-жауап, түсіндіру | Перфо-карталар | «Көркем-суретті Қазақстан» | &54 | |||||
| 29 | Ғарышты игеру | 1 | Қазықстан-ның ғарыш-тық саланы дамытудағы мақсаты мен мүдделері | Сұрақ-жауап | Сын тұрғысынан ойлау | Суреттер | «Көркем-суретті Қазақстан» | &53 | ||||
|               «Тәуелсіз Қазақстан» — 3 сағат 
  | ||||||||||||
| 30 | Қазақстан – егеменді мемлекет | 1 | Тәуелсіздік жолындағы ұлы мұраттары-мызды ұғындыру. | Түсіндіру Деректі фильм қарау  | ҚР саяси картасы. Суреттер топтамасы  | ҚР мемле-кеттік еге-мендігі тура -лы декла-рация 1990ж 25 қазан  | &55 | |||||
| 31 | Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері | 1 | Мемлекеттік рәміздерді насихаттау арқылы патриоттық сезімді қалыптас-тыру | Рәміздер туралы видео-роликтер қарау | Мемлекет-тік рәміздер суреттері | ҚР Мемле-кеттік рәміз-дері туралы Заңы | &57 | |||||
| 32 | Астана-Қазкақстанның жаңа астанасы | 1 | Астананың тарихи маңызы мен елдік жолындағы рөлі | Деректі фильм қарау, ой бөлісу | Арнайы слайд | «Астана» | &59 | |||||
| 33 | Қорытынды қайталау | 1 | Тарихи оқиғаларды талдап, қорытындылауға дағдыландыру | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | &55-60 | ||||||
| 34 | Қорытынды қайталау | 1 | &55-60 | |||||||||
Атырау облысы
Индер ауданы
Махамбет атындағы орта мектеп
Тарих пәні мұғалімі Азирбаев Манас
Қазақстан тарихынан әңгімелер 5 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар. 2013-2014 оқу жылы