Әл-Фараби — Шығыстың ғұлама ақыны

12.11.2014Қазақстан тарихы1-сабақ2-күн

 

5-сынып

 

Сабақ тақырыбы:Әл-Фараби — Шығыстың ғұлама ақыны
Сабақтың  мақсаты:1.Шығыстың ғұлама ғалымы Әл-Фараби туралы түсінік беру.

2.Топтастыру стратегиясы арқылы оқушылардың сын  тұрғысынан ойлау дағдыларын  дамыту  және шығармашылық ізденісін  қалыптастыру.

3. Ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Топ ережесіне бағынуға үйрету.

Сілтеме:Қазақтан тарихынан әңгімелер  5- сынып

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:  Шығыстың ғұлама ғалымы Әл-Фараби туралы мәлімет алады

Сын тұрғысынан ойланып, топта бірлесе жұмыс жасайды.

Ынтымақтастықта жаңа тақырыпты өз бетімен игереді.

Шығармашылықпен ізденеді, ой қорытады.

Сабақта қолданылатын материалдар: 

  1. Флипчарт
  2. Стикерлер
  3. Оқулық
  4.  Роwer point таныстырылымы
  5. Жетондар
Оқыту әдістері:АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

Дерек көздері:Бейнежазбалар
Тапсырмалар Миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, постер қорғау, дискуссиялық карта.

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

 

Сабақ кезеңдері

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті

І.Ұйымдастыру.

Топтастыру стратегиясы

(4 мин)

 

 

  1. Сыныпты 3 топқа бөлу.  суретті карточкалар арқылы топқа  бөлу.
  2. Топ ережесімен таныстыру
 

1.      Өздері таңдап алған карточкалардың  суреттері бойынша топқа бөлінеді.

  1. Өздері топ басшысын сайлайды.

3.      Барлық топ бірлікте топ ережесімен танысады

 

ІІ. Миға шабуыл.

(5 мин)

 

Суреттері бар карточкалардың артында берілген сұрақтар бойынша жауап алады.

 

Карточканың артындағы сұрақтар бойынша жауап береді
ІІІ. «Қызығушылықты ояту»

(5 мин)

 

Ұлы Жібек жолы туралы, Әл-Фараби туралы бейнебаяндар көрсету арқылы сыни тұрғыдан ойлануға бағытталған сұрақтар қояды.

 

Бейнежазба арқылы оқушылар өз ойларын айтады.
ІV. Мәтінмен жұмыс

 

3 мин

 

7 мин

 

4 мин

 

 

V. Дискуссиялық карта (6 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық тапсырма:

Әр топқа Әл-Фараби туралы мәтін тарату

 

Бейнежазба, мәтін арқылы

постер жасату

 

постер қорғату

 

 

 

 

Жаңа тақырып бойынша қамтылған дискуссиялық картаны оқушыларға таратады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар мәтінмен өз бетімен танысады.

 

Барлық топ Әл-Фараби туралы  белгіленген уақыт ішінде флипчартқа жазып шығады және қорғайды.

 

 

 

Оқушылар дискуссиялық картаға жауаптарын жазып, топтар бір-бірін тексереді.

 

Үй тапсырмасын  беру  (1 мин)Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
Бағалау   (3 мин)  Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Топтағы белсенді оқушыларға жетон беріледі. Алған жетон түсіне қарай   баға қойылады. Қызыл түс-«3», сары түс-«4», жасыл түс-«5»Топтағы тексерген картасына  баға қою арқылы, оқушылар бір-бірін бағалайды.
Рефлексия  (2 мин )Сабақтан алған әсерлерін, көңіл- күйін білдіру үшін стикерлер таратуСабақтан алған әсерлерін  стикерлерге бейнелейді.