1930 жылдардағы қоғамдық саяси өмір

Мулкибаев Серикжан Койбагарович   тарих пәнінің мұғалім Сарқан ауданы Бақалы ауылы К.Қазыбаев атындағы орта мектеп

 

пәні   Қазақстан тарихы9  сынып
Сабақтың тақырыбы«1930 жылдардағы қоғамдық саяси өмір».
Сілтеме  Қазақстан тарихы     9 сынып, 2014-2015 әдістемелік нұсқаулық, http//ustaz. kz/ 45minut. kz  сайттары
Жалпы мақсаты Қазақстандағы 1931-1933 жылдардағы ашаршылық, себептері, зардаптары, апат тұсындағы қазақ  зиялыларының қимыл- қозғалысы,  ашаршылық трагедиясы және демографиялық саясат туралы мәлімет беру.
оқыту нәтижесі Тақырыпты талдап, бүгінгі өмірде  кездесетін келеңсіз жайттарды  көре  біледі .
слайд, оқулық, суреттер.
бағалау түрлеріжұптық, топтық бағалау,  «Екі жұлдыз , бір тілек»
Негізгі идеялар Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту  2.Постермен жұмыс   3.Білім беруде АКТ пайдалану 4.Жұптық, топтық жұмысты ұйымдастыру  5.Өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету 6. Өзін-өзі бағалау
Сабақ барысыМұғалім іс-әрекетіоқушы іс-әрекеті
Амандасу


психологиялық ахуал туғызу

Шаттық шеңберінде жылы лебіз білдіру, оқушыларға көтеріңкі көңіл күй  сыйлау

Әуен ойнайды есімдерінің басқы әрәпіне сөз құрау

Оқушылар бір-  бірімен   сәлемдеседі  /әр түрлі/
1.Сыныпты топқа бөлу

 

 1.  Тарихи тұлғаларға  байланысты топқа бөлу (Хандар, Билер, жыраулар, батырлар)

2. Бағалау парағын үлестіру, рөлдерді анықтау

оқушылар  тұлғалар бойынша  топқа бөлінеді.
Өткен       сабақты пысықтауҮй тапсырмасын тексеру

Әр топ  бір-біріне  сұрақ қояды.

Тапсырманың орындалуын топ басшысы   бағалау парағына жазады.
Жаңа тақырыпты   өз бетінше меңгерту.


оқу үшін оқыту , өзіндік реттелу

1.       Слайд   көрсету . Оқушылардан  сұраймын: Слайдтан  не көрдіңіздер ?

 

Олай болса,әр топ Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру қарсаңында қандай жағдайда болды?  бойынша   постер құру.

Потерларын ауыстырып бірін бірі толықтырады.

 

1.Оқушылар Слайдтан  көргендерін сын тұрғысынан ойлана отырып өз ойларын айтады.

2.өз постерлерін толтырады

 

3. «Екі жұлдыз , бір тілек»

сергіту сәтіСазды  ырғақты жаттығу жаттығуды орындайды
Жаңа тақырыпты бекітуЖұптық жұмыстар/ой толғау жазу/    Тапсырманың орындалуын жұппен тексеру, бағалау.

Бармақпен бағалау

Бағалау критерийлеріМұғалім оқушының бағаларымен салыстырып бағалауоқушылардың жиынтық бағасын анықтау, топ басшысы.
Үйге тапсырма

 

  25.оқу,мазмұнын айту. Қосымша іздену.
 Кері байланыс   /рефлексия/ 1. Бүгінгі сабақта не ұнады?  2. Менің жетістігім  3. Нені жетілдіруім керек?