Математика пәнін тереңдетіп оқытатын 7 сыныбына арналған күнтізбелік жоспа

Математика  пәнін   тереңдетіп  оқытатын 7  сыныбына  арналған  күнтізбелік  жоспар

Түсінік  хат

Қазақстан  Республикасы  Білім  және  Ғылым  министрлігінің  24.09.02  жылғы  №693  бұйрығымен  бекітілген  мемлекеттік  базистік  оқу  жоспарында  «Математика» пәні  міндетті  жеті  білім  саласының  бірі  ретінде  қарастырылған. Базистік  оқу  жоспарында  әртүрлі  практикалық  мәліметтермен  зерттеулер  нәтижелері  негізінде  оқушылардың  математика  білім  мазмұнын  меңгеруіне  қажетті  минимум  уақыты  берілген. 7-сыныпта  математика  пәніне  апталық  жүктеме  5  сағат  көлемінде  берілген. Математиканы  тереңдетіп  оқыту  мақсатында қосымша  3  сағат  енгізіліп, апталық  жүктеме  8  сағат көлемінде  алынды. Оның  ішінде  алгебраға – 5 сағат, геметрияға — 3 сағат берілген.

Жалпы  білім  беретін  оқу  ордаларында  математика  пәнін  оқыту  маңызды  орын  алады.Математика  адамзат  мәдениетінің  маңызды  құраушысы  ретінде  тек  ғылыми-техникалық  қана  емес, сонымен  қатар  гуманитарлық  әлеуетте де маңызды  орын  алады.

Мектеп  курсында  математика  пәнін  оқытудың  негізгі  мақсаты: оқушылардың  ақыл-ойын, танымдылық  және  шығармашылық  қабілетін  дамыту, пәннің  қазіргі  қоғам  өміріндегі  және  жалпы  адамзат  мәдениетін  дамытудағы  рөлін  ашу, есепке  деген  ғылыми  көзқарасын  бекіту, математикадан  берілетін  білімді  түрлі  мәселелерді  шешуге шығармашылықпен  пайдалануды  оқушы  бойында  қалыптастыру.

Бұл  мақсаттарды  жүзеге  асыру  үшін  мынадай  мәселелерді  шешу  ұсынылады:

—  Оқушылардың  ғылыми  ойлауын, танымдық   және  шығармашылық  қабілетін, оларды  ғылыми  мәліметтерді  түсіну, өз  беттерінше  есептер  шығару  біліктілігін  қалыптастыру.

—   Жауапкершілікке, ғылыми-экономикалық  мәдениетке, математика  ғылымының  әлеуеттік  ролін  түсінуге  тәрбиелеу.

Ұсынылып  отырған  бағдарлама  төмендегідей  бөлімдерден  тұрады:

  1. Оқу пәнінің  мазмұны  мен  құрылымы
  2. Оқу материалдарын  тақырыптық  жоспарлау
  3. Оқушылардың дайындық  деңгейіне  қойылатын  талаптар

Аптасына  8  сағат, барлығы  272  сағат.

Алгебра  оқулығы  бойынша  курс  мазмұны:

І тарау. Өрнек  және  оның  мәндерінің  жиыны ( 15 сағ), ІІ. Тарау.Бірмүшеліктер ( 17 сағ), ІІІ тарау. Көпмүшеліктер ( 72 сағ, көпмүшелер(34 сағ), қысқаша  көбейту  формулалары(38 сағ)), ІҮ тарау. Сандардың  бөлінгіштігі. Жай  және  құрама  сандар (25 сағ), Ү тарау. Алгебралық  бөлшектер ( 29 сағ), Қайталау  ( 10 сағ)

Аптасына  5  сағат, барлығы 168  сағат.

Геометрия  оқулығы бойынша  курс  мазмұны:

  • 1. Қарапайым геометриялық фигуралардың  қасиеттері ( 17 сағ). §2. Сыбайлас  және  вертикаль  бұрыштар ( 11 сағ). §3. Үшбұрыштар  теңдігінің  белгілері ( 19 сағ).  §4. Үшбұрыштың  бұрыштарының  қосындысы ( 19 сағ). §5.  Шеңбер. Центрлік және іштей  сызылған  бұрыш ( 13 сағ).  §6.  Геометриялық салулар ( 10 сағ ). §7. Осьтік  және  центрлік  симметрия (4 сағ ). жылдық  қайталау ( 6 сағ ).

Аптасына  3  сағат,  барлығы  99  сағат.

Ескерту: мереке күндеріне  байланысты  алгебраға  2 сағ, геометрияға  3 сағ жетпейді.

 

 

 

 

 

 

қыркүйек
ДССБЖСЖ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
қазан
ДССБЖСЖ
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
қараша
ДССБЖСЖ
44123456
4578910111213
4614151617181920
4721222324252627
48282930
желтоқсан
ДССБЖСЖ
481234
49567891011
5012131415161718
5119202122232425
52262728293031

2011

 

 

 

 

 қаңтар
ДССБЖСЖб
521
  12345678
  29101112131415
  316171819202122
  423242526272829
  53031
ақпан
ДССБЖСЖ
  512345
  66789101112
  713141516171819
  820212223242526
  9272829
наурыз
ДССБЖСЖ
  91234
10567891011
1112131415161718
1219202122232425
13262728293031
сәуір
ДССБЖСЖ
131
142345678
159101112131415
1616171819202122
1723242526272829
1830

 

мамыр
ДССБЖСЖ
18123456
1978910111213
2014151617181920
2121222324252627
2228293031

 

 

 

2012

 

 

 

Алгебра  7  сынып 

Авторлары: Ю.Н.Макарычев, Н.Г.Миндюк, К.И.Нешков, С.Б.Суворова (орыс тіліндегі түпнұсқасының  авторлары),Б.Баймұханов, Қ.Базаров ( қазақ  тілінде  тереңдетіліп  толықтырылған  түпнұсқаның  авторлары)

Аптасына – 5  сағат. Барлығы – 170  сағат.

Сабақ ретіПара

граф

Сабақтың тақырыбыСағ

саны

МерзіміКөрнекі

лік

І тарау. Өрнек және оның мәндерінің жиыны15
§1 . Жиын
1-2§1.1Жиын. Жиынның түрлері. Жиынның берілу тәсілдері202,05.09
3-4§1.2Ішжиын205,08.09
§2. Сандық өрнектер және айнымалысы бар өрнектер
5-7§2.1Санды өрнектер308,09,12.09
8-10§2.2Айнымалысы бар өрнектер312,15,15.09
11-12§3Математикалық тіл және математикалық модель  туралы216,19.09
13Тест тапсырмалары119. 09үлес.тест
14 № 1 бақылау жұмысы122. 09үлес.бақ
15 І тарауды қайталауға есептер шығару122. 09
Оқушы нені білуі керек:

— жиын,жиынның түрлерін,берілу

тәсілдерін,ішжиынды;

-санды және айнымалысы бар   өрнектерді;

-математикалық тіл , математикалық

модель туралы.

Оқушы нені үйренуі керек:

-жиындарды берілу

тәсілдеріне қарай жазуды;

-ішжиынды Эйлер

дөңгелегі арқылы кескіндеуді;

-санды,айнымалысы бар

өрнектердің мәндерін табуды

ІІ тарау. Бірмүшеліктер17
§1. Натурал көрсеткішті дәреже
16-17§1.1Натурал көрсеткішті дәреженің анықтамасы223,26. 09эл.оқулық
18-19§1.2Натурал көрсеткішті дәрежелерді көбейту және бөлу226,29.09эл.оқулық
§2.Бірмүшеліктер және оған қолданылатын амалдар
20§2.1Бірмүшенің  стандарт  түрі129. 09
21-22§2.2-3Бірмүшелерді көбейту.Бірмүшені бірмүшеге бөлу230.09;03. 10эл.оқулық
23-24§2.4Бірмүшелерді дәрежеге шығару203,06. 10эл.оқулық
25§2.5Тепе-теңдік106. 10
§3. Натурал көрсеткішті дәрежелік функциялар
26-27§3.1Жұп көрсеткішті дәрежелік функция. у=х2 функциясы207,10. 10парабола
28-29§3.2Тақ көрсеткішті дәрежелік функция. у=х3  функциясы210,13. 10Куб парабола
30Тест  тапсырмалары113. 10үлес.тест
31№2 бақылау жұмысы 114. 10үлес.бақ
32ІІ тарауды қайталауға есептер шығару117. 10
 Оқушы нені білуі керек:

-дәреже,дәреженің негізі,көрсеткіші,

дәрежеге шығару ұғымын;

-бірмүше,бірмүшенің стандарт түрін,

Бірмүшенің дәрежесі, ұқсас бірмүшелер

ұғымдарын; бірмүшелерді

көбейту,бірмүшені бірмүшеге бөлу

алгоритмін;

жұп.тақ көрсеткішті функцияларды,

оларды қасиеттері мен графиктерін білу

Оқушы нені үйренуі керек:

-дәреженің қасиеттерін

пайдаланып есеп шығаруды;

бірмүшелерді стандарт түрде

жаза білуді;бірмүшелерді

көбейте,бірмүшені бірмүшеге

бөле білу;

жұп және тақ көрсеткішті

функциялардың графиктерін

салуды

ІІІ тарау. Көпмүшеліктер72(34)
§1. Көпмүшенің стандарт түрі
33§1.1Көпмүшенің анықтамасы.Көпмүшеліктің мәнін есептеу 117. 10
34-35§1.2Көпмүшеліктің стандарт түрі220,20. 10эл.оқулық
§2. Көпмүшелердің қосындысы, айырмасы және көбейтіндісі
36-37§2.1Көпмүшелерді қосу және азайту221,24. 10эл.оқулық
38-39§2.2Бірмүшені көпмүшеге көбейту224,27. 10эл.оқулық
40-41§2.3Көпмүшелікті бірмүшелікке бөлу227,28. 10
42-44§2.4-5Көпмүшені көпмүшеге көбейту.Көпмүшені дәрежеге шығару331,31.10;

04.11

45Тест тапсырмалары103.  11үлес.тест
46 №3 бақылау жұмысы103.  11үлес.бақ
47-48§2.6-1Бір айнымалысы бар теңдеу және оны шешу214,14. 11эл.оқулық
49-50§2.6-2Сызықтық теңдеуге келтірілетін теңдеулерді шешу217,17. 11эл.оқулық
51-53§2.6-3Теңдеулер көмегімен есептер шығару318,21,21.11

 

54Тест тапсырмалары124.  11
55№ 4 бақылау жұмысы124.  11
§3. Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу
56-57§3.1-2Бірмүшеліктің ең үлкен ортақ бөлгіші.Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару.225,28. 11слайд
58-59§3.3Топтау тәсілі228. 11; 01.12слайд
§4. Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуді қолдану
60-61§4.1Есептеу.Тепе-теңдіктерді  дәлелдеу201,02. 12
62-63§4.2Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу арқылы теңдеулерді шешу205,05. 12слайд
64Тест тапсырмалары108.  12үлес.тест
65№ 5 бақылау жұмысы108.  12үлес.бақ
66Қайталауға есептер шығару109.  12
§5. Қысқаша көбейту формулалары(38)
67-68§5.1Квадраттардың  айырымы212,12.  12 

эл.оқулық

 

Қысқаша көбейту формула

ларының

кестесі

 

Қысқаша көбейту формула

ларының

кестесі

 

 

69-71§5.2Квадраттардың айырмасын көбейткіштерге жіктеу315,15,19.12
72-74§5.3Қосындының және айырманың квадраты319,22,22.12
75-76§5.4Қосынды мен айырманың квадраты формулаларының көмегімен көбейткіштерге жіктеу223,26. 12
77-79§5.5Квадрат үшмүше326,29,29. 12
80-82§5.6Бірнеше қосылғыштардың қосындысының квадраты309,09,12.01
83-85§5.7Қосындының және айырманың кубы312,13,16.01
86-87§5.8Екі өрнектің кубтарының қосындысына және айырмасына келтірілетін формулалар216.19.01
88-90§5.9Кубтардың қосындысы мен айырмасын көбейткіштерге жіктеу319,20,23.01
91-92§5.10n-дәрежелердің айырмасы мен қосындысын көбейткіштерге жіктеу223,26. 01
93-94§5.11Көбейткіштерге жіктеудің әр түрлі тәсілдерін қолдану226,27. 01
95Тест тапсырмалары130. 01үлес.тест
96№ 6 бақылау жұмысы130. 01үлес.бақ
§6. Көпмүшені көпмүшеге бөлу
97-98§6.1Көпмүшені көпмүшеге қалдықсыз бөлу202,02. 02
99-100§6.2Көпмүшені көпмүшеге қалдықпен бөлу203,06. 02слайд
101§6.3Безу  теоремасы. Көпмүшенің түбірі106. 02
102Тест тапсырмалары109. 02үлес.тест
103№ 7 бақылау жұмысы109. 02үлес.бақ
104Қайталауға есептер шығару110. 02
 Оқушы нені білуі керек:

-көпмүше,көпмүшенің ұқсас мүшелері,

көпмүшенің ұқсас мүшелерін біріктіру,

көпмүшенің стандарт түрі,көпмүшенің

дәрежесі; көпмүшелерге амалдар

қолдануды,көпмүшені көбейткіштерге

жіктеудің әр түрлі тәсілдерін;қысқаша

көбейту формулаларын;

көпмүшені көпмүшеге қалдықпен,қалдықсыз

бөлуді; Безу теоремасын білу.

Оқушы нені үйренуі керек:

көпмүшеге амалдар

қолданып,көпмүшені

көбейткіштерге жіктеудің әр

түрлі тәсілдерін қолданып, қысқаша көбейту формулаларын қолданып  есептер шығара білу;

көпмүшені көпмүшеге қалдықпен,қалдықсыз бөлуге есептер шығара;Безу теоремасын пайдаланып көпмүшені екімүшеге бөлгендегі қалдықты табуды.

ІҮ тарау. Сандардың бөлінгіштігі. Жай және құрама сандар25
§1. Сандардың бөлінгіштігі
105§1.1-3Натурал сандар және олардың қасиеттері.Бүтін сандар және оларға қолданылатын амалдар.Бөлінгіштік түсінігі.Бөлінгіштіктің қасиеттері113. 02
106-107§1.4-5Қалдықпен бөлу.Қосындының және айырманың бөлінгіштігі213,16.  02
108-109§1.6Санның 2-ге,4-ке,5-ке,7-ге,8-ге,11-ге,13-ке,25-ке және 125-ке бөлінгіштік  белгілері216,17.02слайд
110-111§1.7Қатарлас  екі  натурал  санның  көбейтіндісі220,20. 02
§2. Ең үлкен ортақ бөлгіш және ең кіші ортақ еселік.Евклид алгоритмі
112-113§2.1-4Ең үлкен ортақ бөлгіш.Евклид алгоритмі.Ең кіші ортақ еселік.Өзара жай сандар және олардың қасиеттері223,23. 02слайд
§3. Жай және құрама сандар.Натурал сандар арифметикасының негізгі теоремасы
114§3.1Жай және құрама сандар.124. 02кесте
115-116§3.2Натурал санды жай көбейткіштерге жіктеу.Натурал сандар арифметикасының негізгі теоремасы227,27. 02кесте
117Тест тапсырмалары101. 03үлес.тест
118№ 8  бақылау жұмысы101. 03үлес.бақ
119-122§4.1-2Айқындалмаған теңдеу туралы түсінік.Бірінші дәрежелі екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оны бүтін сандарда шешу.402,05,05,

09.03

слайд
123-125§4.3-4Ай-қындалмаған теңдеулер жүйесі.Екі айнымалысы бар екінші дәрежелі теңдеулердің мысалдары312,12,15.03слайд
126Тест тапсырмалары115. 03үлес.тест
128№ 9 бақылау жұмысы116. 03үлес.бақ
128-129ІҮтарауды қайталауға есептер шығару219,19. 03
Оқушы нені білуі керек:

-сандардың бөлінгіштік белгілерін білу;

-бөлінгіштік қасиеттерін білу;

-қосындының,айырманың берілген санға

бөлінгіштік қасиеттерін білу;

-қатарлас екі натурал сандарды көбейту жолдарын

білу;

-жай және құрама санның анықтамасын;

-арифметиканың негізгі теоремасын білу.

Оқушы нені үйренуі керек:

-сандардың бөлінгіштік белгілерін есеп шығаруда тиімді пайдалану;

-жай сандар кестесін пайдалануды;

-құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеп жазуды.

Ү тарау. Алгебралық бөлшектер29
§1. Алгебралық бөлшектердің негізгі қасиеті
130-131§1.1Алгебралық бөлшектің анықтамасы202,02. 04
132-133§1.2Алгебралық бөлшектің негізгі қасиеті. Бөлшектерді қысқарту205,05. 04слайд
134-135§1.3Алгебралық бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру206,09. 04
§2. Алгебралық бөлшектерді қосу және азайту
136-137§2.1Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту209,12. 04слайд
138-140§2.2Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайту312,13,16.04слайд
141-142§2.3Берілген бөлшекті бірнеше бөлшектің қосындысы түрінде көрсету216,19. 04
143Тест тапсырмалары119.  04үлес.тест
144№ 10  бақылау жұмысы120.  04үлес.бақ
§3. Алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу
145-147§3.1-2Бөлшектерді көбейту.Бөлшектерді дәрежеге шығару323,23,26.04
148-149§3.3Бөлшектерді бөлу226,27. 04
150-152§3.4Рационал бөлшектерді түрлендіру330,30.04;

03.05

153Тест тапсырмалары103.  05үлес.тест
154№ 11  бақылау жұмысы104.  05үлес.бақ
155Ү тарауды қайталауға есептер шығару107.  05
§3.у=  функциясы, оның графигі және қасиеттері
156§3.1Кері пропорционал тәуелділік107.  05
157-158§3.2у=  кері пропорционал  тәуелділіктің графигі210,10. 05график
Оқушы нені білуі керек:

-алгебралық бөлшек ұғымын,оның негізгі

қасиеттерін;

-алгебралық бөлшектерді қосу және азайту

алгоритмін;

-өзара кері өрнектер ұғымын,алгебралық

бөлшектерді көбейту,бөлу алгоритмін;

-рационал өрнектерді түрлендірумен

байланысты тапсырмаларды орындау кезінде

білім мен біліктерін қолдануды білу.

 

 

 

 

Оқушы нені үйренуі керек:

-рационал бөлшектің негізгі қасиетін қолданы бөлшектерді қысқарта;

-алгебралық бөлшектерді қосу,азайту амалдарын орындауды;

-алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу алгоритмін пайдаланып есептер шығаруды;

-рационал өрнектерді түрлендіруде қысқаша көбейту формулаларын,рационал өрнектерге амалдар қолдану алгоритмдерін тиімді қолдануды.

Қайталау10
159І тарау.Өрнек және оның мәндерінің жиыны111.  05
160ІІ тарау.Бірмүшеліктер114.  05
161ІІІ тарау.Көпмүшеліктер114.  05
162ІҮ тарау.Сандардың бөлінгіштігі.Жай және құрама сандар117.  05
163-164Ү тарау. Алгебралық бөлшектер217,18. 05
165Тест121.  05үлес.тест
166№ 12  бақылау жұмысы (қорытынды бақылау)121.  05үлес.бақ
167-168Қайталау224,24. 05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Геометрия  7 сынып

Авторлары: А.В.Погорелов (орыс  тіліндегі  түпнұсқасының  авторы),

Б.Баймұханов, Қ.Базаров (қазақ  тілінде тереңдетіліп,толықтырылған нұсқаның авторлары)

Аптасына 3  сағат, барлығы  102  сағат

С/рТақ/пСабақтың тақырыбыСағ саныМерзіміКөрнекі

лік

§1.Қарапайым  тригонометриялық фигуралардың негізгі қасиеттері17
1-21-2Геометриялық фигуралар.Нүкте және түзу202,06. 09сызғыш
3-43-4Кесінді. Кесінділерді өлшеу206,09. 09сызғыш
5-65-6Жарты жазықтықтар.Жарты түзу213,13. 09сызғыш
7-87Бұрыш216,20. 09сызғ,тр
9-108Кесінділерді және бұрыштарды өлшеп салу220,23. 09сызғ,тр
11-129-10Үшбұрыш.Берілген үшбұрышқа тең үшбұрыштың болатыны туралы227,27. 09сызғыш
13-1411Параллель түзулер230.09;4.10сызғыш
15-1612-13Теоремалар және дәлелдемелер.Аксиомалар204,07.10
17№ 1 бақылау жұмысы111. 10үлес.бақ
 Оқушы нені білуі керек:

-геометрияның негізгі ұғымдарын;

-кесіндінің, сәуленің анықтамасын;

-жарты жазықтық анықтамасын;

-бұрыш және оның элементтерін;

-үшбұрыш және оның элементтерін;

-планиметрия  асксиомаларын;

-берілген үшбұрышқа тең үшбұрыштың  болатынын

Оқушы нені үйренуі керек:

-геометриялық негізгі

ұғымдарды басқа фигуралардан

айыра білу;

-кесіндіні өлшеуді;

-бұрыштың шамасын табуды;

-берілген үшбұрышқа тең

үшбұрышты сала білу

§2.Сыбайлас және вертикаль бұрыштар11
18-1914Сыбайлас бұрыштар211,14. 10
20-2115Вертикаль бұрыштар218,18. 10
22-2316Перпендикуляр түзулер221,25. 10б.сызғыш
24-2517Қарсы жору арқылы дәлелдеу225,28. 10
26-2718Бұрыштың биссектрисасы201,04/ 11сызғ,тр
28№ 2 бақылау жұмысы101. 11үлес.бақ
 Оқушы нені білуі керек: -сыбайлас бұрыштың анықтамасын;

-вертикаль бұрыштың анықтамасын;

-перпендикуляр түзулер анықтамасын

-бұрыш биссектрисасының анықтамасын;

-қарсы жору арқылы дәлелдеуді

Оқушы нені үйренуі керек:

-сыбайлас,вертикаль бұрыштардың шамаларын табуды

-теореманы қарсы жору арқылы

дәлелдей білу

§3.Үшбұрыштар теңдігінің белгілері19
29-3020Үшбұрыштар теңдігінің бірінші белгісі215,15. 11слайд
31-3221Теоремаларды дәлелдеуге аксиомаларды пайдалану218,22. 11
33-3422Үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісі222,25. 11слайд
35-3623Теңбүйірлі үшбұрыш229,29.11слайд
37-3824Кері теорема202,06. 12
39-4025Үшбұрыштың биіктігі,биссектрисасы және мед-сы206,09. 12слайд
41-4226Теңбүйірлі үшбұрыштың медианасының қасиеті213,13. 12слайд
43-4427Үшбұрыштар теңдігінің үшінші белгісі220,20. 12слайд
45№ 3 бақылау жұмысы123. 12үлес.бақ
46-47Қайталау227,27. 12
 Оқушы нені білуі керек:

-үшбұрыштар  теңдігінің үш белгісін;

-теңбүйірлі үшбұрышты және оның медианасының

қасиетін;

-кері теореманы;

-теоремаларды дәлелдеуде аксиомаларды падалануды

 

Оқушы нені үйренуі керек:

-үшбұрыштар теңдігінің белгілерін пайдаланып есептер шығара білу;

-теңтүйірлі үшбұрыш медианасының қасиетін есептер шығаруда пайдалану;

-теоремаларды аксиомаларды пайдаланып дәлелдей білу.

§4.Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы19
48-4929Түзулердің параллельдігі210,10. 01
50-5130Екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болатын бұрыштар213,17. 01
52-5331Түзулердің параллельдік белгісі217,20. 01
54-5532Параллель түзулерді қиюшымен қиғанда пайда болатын бұрыштардың қасиеті224,24. 01
55-5733Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы227,31. 01
58-5934Үшбұрыштың сыртқы бұрыштары231.01;03.02
60-6135Үшбұрыш бұрыштары мен қабырғалары арасындағы байланыс207,07. 02

 

62-6236Тікбұрышты үшбұрыш210,14. 02сызғыш
64-6537Түзуге түсірілген перпендикулярдың бар болуы және оның жалғыз екендігі214,17. 02
66№ 4 бақылау жұмысы121. 02үлес.бақ
 Оқушы нені білуі керек:

-түзулердің параллельдік белгісін;

-екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болатын

бұрыштардың қасиетін;

-үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қасиетін;

-үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын,

оның қасиетін;

-үшбұрыш бұрыштары мен қабырғалары арасындағы

байланысты

Оқушы нені үйренуі керек:

-түзулердің параллельдік белгісін есептер шығаруда пайдалана білу;

-екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштардың шамаларын таба білу;

-үшбұрыштың ішкі,сыртқы бұрыштарының қасиеттерін есептер шығаруда пайдалана білу.

§5. Шеңбер.Центрлік және іштей сызылған бұрыш13
67-6940,41Шеңбер. Центрлік бұрыш және оған сәйкес келетін шеңбер доғасы арасындағы байланыс321,24,28.02сызғыш,

циркуль

 

сызғыш,

циркуль

70-7242Іштей сызылған бұрыш және оның қасиеті328.02;2,6.03
73-7443Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы206,09. 03
75-7644Екі шеңбердің өзара орналасуы213,13. 03
77№ 5 бақылау жұмысы116. 03үлес.бақ
78-79Қайталау220,20.03
 Оқушы нені білуі керек:\

-шеңберді,оның элементтерін,центрлік бұрыш және

оған сәйкес шеңбер доғасы арасындағы байланысты;

-іштей сызылған бұрышты және оның қасиетін;

-түзу мен шеңбердің,екі шеңбердің өзара орналасуын

Оқушы нені үйренуі керек:

-шеңбердіңрадиусын,диаметрін,

хордасын табуды;

Іштей сызылған бұрыштың қасиетін есептер шығаруда пай-у

§6. Геометриялық салулар10
8045Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер103.04сызғыш,

циркуль

8146Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер103.04
8247,48Салу есептері деген не.Қабырғалары берілген үшбұрышты салу106. 04Сызғ,цир

циркуль

8349Берілген бұрышқа тең бұрыш салу110. 04сызғыш,

циркуль

8450Бұрыштың биссектрисасын салу110. 04
8551Кесіндіні қақ бөлу113. 04сызғыш,

циркуль

8652Перпендикуляр түзу салу117. 04
8753,54Шеңберге оның сыртындағы нүктеден жүргізілген жанамалардың қасиеті.Екі шеңберге ортақ жанамалар117. 04сызғыш,

циркуль

8855,56Нүктелердің геометриялық орны.Геометриялық орындар әдісі120. 04
89№ 6 бақылдау жұмысы124. 04үлес.бақ
 Оқушы нені білуі керек:   -үшбұрышқа іштей,сырттай сыз-ған шеңбер анықтамасын;  салу есептерін,қабырғалары берілген үшбұрышты , берілген бұрышқа тең бұрышты,

бұрыштың биссектрисасын салуды;кесіндіні қақ бөлуді білу

 

Оқушы нені үйренуі керек:

-қарапайым салу есептерін орындауды;

 

§7. Осьтік және центрлік симметрия4
90-9157Осьтік симметрия224,27. 04слайд
92-9358Центрлік симметрия204,08. 05слайд
Жылдық қайталау6
94§1.Қарапайым  тригонометриялық фигуралардың негізгі қасиеттері108. 05
95§2.Сыбайлас және вертикаль бұрыштар111. 05
96§3.Үшбұрыштар теңдігінің белгілері.

§4.Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы

115. 05
97§5. Шеңбер.Центрлік және іштей сызылған бұрыш115. 05
98§6. Геометриялық салулар118,22. 05
99№ 7 бақылау жұмысы122.  05үлес.бақ