Көрсеткіштік теңдеулер

 

Сабақтың тақырыбы: «Көрсеткіштік теңдеулер»

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Оқушылардың көрсеткіштік теңдеу тақырыбы бойынша білімдерін жүйелеп,  қорытындылау, ережені қайталау арқылы естесақтау қабілеттерін  дамыту.

Дамытушылығы:  Оқушылардың тез ойлау қабілеттерін арттыру, логикалық ойлау қабілетін дамыту.  Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.

Тәрбиелігі: Бірлесіп жұмыс істеуге, сыйластыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Дәстүрлі

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс,  жеке жұмыс.

Сабақтың типі: Бекіту сабағы

Сабақтың көрнекілігі: Ментальды карта, семантикалық карта, слайд, нақыл сөздер

Пәнаралық байланыс: Өзін-өзі тану

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі.

1.Тренинг. «Сөйлейтін қолдар»

2.Топқа бөлу.

ІІ.Жаңа сабақ.

1.Ой қозғау. /қайталау сұрақтары/

2.Мағынаны тану.

2.1.Ментальды карта

2.2.Оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

2.3.Тест тапсырмалары

3.Толғаныс.

ІІІ.Қорытынды.

1.Үй тапсырмасын беру

2.Бағалау.

2.1.Оқушылардың білімін бағалау

2.2.Қатысушылардың сабақтан алған әсерін бағалау

І.Ұйымдастыру бөлімі.

1.Тренинг. «Сөйлейтін қолдар». Оқушылар мен сабаққа қатысушылар ішкі және сыртқы шеңберлер құрап, бір-біріне қарсы тұрады. Тек қана қолдың көмегімен амандасу, ризашылық білдіру, жұбату, қолдау көңіл-күйлерін білдіреді. Әр іс-әрекеттен кейін екі шеңбер құраушылар қарсы бағытта қозғалады.

2.Топқа бөлу. Ұлы математиктердің сөздері арқылы оқушыларекі топқа бөлінеді.

1).«Табиғаттың ұлы кітабы математика тілінде жазылған». Г.Галилей

2).«Ақыл-ойды  тәртіпке келтіретін математика, сондықтан да оны оқу керек». М.В.Ломоносов

 

ІІ.Жаңа сабақ.

1.Ой қозғау./қайталау сұрақтары/

Екі топ жарысып жауап береді.

Көп нүктенің орнына керекті сөзді қой.

  1. өрнегінде х ……… деп аталады.

Дұрыс жауабы: дәреже көрсеткіші

  1. 2. Көрсеткіштік функцияның анықталу облысы ………

Дұрыс жауабы: (−∞;+∞)

  1. 3. Көрсеткіштік функцияның мәндер жиыны ………

Дұрыс жауабы: (0;+∞)

  1. 4. Функция f(x)= барлық анықталу облысында кемиді, егер……

Дұрыс жауабы: 0<а<1

  1. 5. Функция f(x)= барлық анықталу облысында өседі, егер……

Дұрыс жауабы: а>1

 

2.Мағынаны тану.

2.1.Ментальды карта. Топтық жұмыс. Шығарылған мысалды түсіндіріп қорғау.

1-топ. Бірдей негізге келтіру.

27х

3 -4

х

Ж:

2-топ. Жаңа айнымалы енгізу

2+3 х-4

2х

у2+3у -4

Д

у1 2х   2х 0   х

у2 2х      мүмкін емес.

Ж : х

2.2.Оқулықпен жұмыс. Тақтада орындау.

№198

  • 8х 2) 25х                  3) 43-2х 2-х                     4) 2х-2

2                            5            3-2х              2х-2 0

3х                 2х             -2х+х            х-2

х                        х               -х                      х

х

№200

  • 32х+1              2) 2

3        3 ж.айн.                 2х

2                                                     2у2-3у-2

у2-3у                                                 Д

у(у-3)                                                у1

у     у-3                                    у2

3        у                                      2х           2х

м.емес      3

2х                                    х              м.емес

х                                                         Ж: х

Ж: х

 

Сергіту сәті.

  • Барлығымыз орнымыздан тұрып, көбейту кестесін еске түсірейік!
  • 1-20 дейінгі санаймыз, санау барысында 3-ке бөлінетін сандардың орнына «жаңылыспаймыз» деп айтамыз.

 

2.3.Тест тапсырмалары.

 

І нұсқа

1.

А)1  B) 2  C) 3  D) 4

А)1  B) 2  C) 3  D) 0

  1. 2x-4 = 5x-4

А)0 B) 5  C) 3  D) 4

А)6  B) 2  C) 8  D) 4

  1. 9x— 4∙3x+3=0

А)(0;1)  B)(0;2)  C)(1;2)  D)(1;3)

 

ІІ нұсқа

А)1  B) 2  C) 3  D) 4

А)1  B) 2  C) 3  D) 0

  1. 8x-5 = 9x-5

А)0 B) 5  C) 3  D) 4

А)6  B) 2  C) 8  D) 4

  1. 4x— 3∙2x+2=0

А)(1;2)  B)(0;2)  C)(0;1)  D)(1;3)

 

Тест тапсырмалардың дұрыс жауаптары.

І нұскаІІ нұсқа
1DС
2AC
3DB
4AD
5AC

 

3.Толғаныс.

— Көрсеткіштік теңдеулерді шешуде қолданылатын тәсілдердің алгоритмінің қадамдарының ретін тап.

1-топ. Жаңа айнымалы енгізу

1)айнымалыларды жаңа айнымалымен ауыстыру арқылы алгебралық теңдеу алу;                                                                                                                        2) шыққан теңдеуді шешу;                                                                       3)алгебралық теңдеудің табылған түбірлерін алмастырылған теңдікке қойып, алғашқы айнымалының мәндерін анықтау;                                 4)табылған мәндердің берілген теңдеуді қанағаттандыратынын тексеру;        5)берілген теңдеудің шешімін жазу.

2-топ. Бірдей негізге келтіру                                                                     1)теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей негізге келтіру;                                2)теңдеудің сол жақ бөлігіндегі дәреженің көрсеткішін оң жақ бөлігіндегі дәреже көрсеткішіне теңестіріп, алгебралық теңдеу алу;                             3)шыққан теңдеуді шешу;                                                                                4)табылған түбірлерді берілген теңдеуге қойып, тексеру;                                    5)берілген теңдеудің шешімін жазу.

 

ІІІ.Қорытынды.

  1. Үй тапсырмасын беру.

— Осы әдістермен қолданып үй жұмысын орындаңдар. №199 есеп.

 

  1. Бағалау.

2.1.Оқушылардың білімін бағалау.

0-1 «2», 2-4 «3», 5-6 «4», 7-ден жоғары «5».

 

Аты-жөні:           

 

Сұрақ-жауапТоптық жұмыс қорғауЕсеп шығаруТестБарлығыБағасы

 

2.2.Қатысушылардың сабақтан алған әсерін бағалау.

«Blob Tree» арқылы сабаққа қатысқан оқушылар мен мұғалімдердің көңіл күйлерін бағалауы.