Тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің қасиеттері

Тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің қасиеттері

(жаңа сабақ, 45 минут)

(Алгебра  8 — сынып, пән мұғалімі: Еслямова А.Г)

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды  құрастырушы мұғалімдердің есіне:І кезең: Төмендегі «Көкпар» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді.Мұғалім алғашқы 5-7 минутта: а) ұйымдастыру
«Көкпар»  тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты  меңгеруге негіз болтын қайталау тапсырмалары1.ах2 +вх+с= 0 теңдеуін шешу керек болсын.Теңдеудің  шешімі бар не жоқтығын қалай білеміз?

Ж: Д = в2 -4ас дискрминтына қарап айтамыз.Дәлірек айтқанд Д > 0  болса онда теңдеудің екі шешімі болады.

2.Д = 0 болса теңдеудің неше шешімі болады?

Ж: өзара тең екі шешім бар: х1 = х2 =в/2а

3.Д < 0 болғанда ше?

Ж: квадрат теңдеудің нақты сандар жиынында түбірлері жоқ.

4.Келтірілген квадрат теңдеуді жаз?

Ж:  х2 +рх+q = 0

ІІ кезең: (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау»  тәсілдеріне сәйкес тапырмаларын өздері толтырады(10 минут); ә) жауаптарын мұғалімдеріммен бірге талдайды (10 минут). Нәтижесі ауызша марапатталады.
Теориясы: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? Не? Қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді? Сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктелінуі керек)І. Бос орынға қажетті өрнектерді жаз:

1. Қандай  шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0  теңдеуінің таңбалары қарама-қарсы екі түбірі бар?

Ж:  Егер с< 0 болса, онда берілген теңдеудің таңбалары қарама- қарсы екі түбірі болады.

2. Қандай  шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0  теңдеуінің  екі теріс түбірі бар?

Ж: Егер с>0, Д=в2 — 4ас >0 және в>0  болса , онда теңдеудің екі теріс түбірі бар.

3. Қандай  шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0  теңдеуінің екі оң  түбірі бар?

Ж : егер с> 0,Д=в2 — 4ас > 0 және в< 0болса , онда теңдеудің екі оң түбірі болады

4. Егер х1 және х2  сандары х2 +рх+q  квадрат үшмүшесінің түбірлері болса, онда  қандай теңдік орындалады.

Ж: х2 +рх+q = (х-х1)(х-х2)

5.Егер х1 және х2  сандары ах2 +вх+с  квадрат үшмүшесінің түбірлері болса, онда  қандай теңдік орындалады

Ж: ах2 +вх+с  = а (х-х1)(х-х2)

+Теориясы: «Түсіну» (неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? Сұрақтары оқушының жоғарыда берілген жауаптарын оларды тереңдету үшін қойылады)ІІ.Себебін анықта

1.q<0  болсын.Онда Д= р2-4q>0  және түбірдің нақты екі түбірі бар, неліктен теңдеу  түбірлерінің  таңбалары қарама-қарсы болып шығады.

Ж: Виет теоремасы бойынша х12=q<0.

2. Егер q>0 болса, онда берілген квадрат теңдеудің Д≥0 болғанда нақты екі түбірлері бар, неліктен бұл теңдеудің таңблары бірдей болады.

Ж: Себебі. Мұнда х12=q>0

3. р>0 болсын. Онда теңдеудің неліктен екі түбіріде теріс болатынды.

Ж: Себебі х12= — р <0

4. егер р<0  болса, онда теңдеудің неліктен екі түбіріде оң болады.

Ж: себебі х12= — р >0

 

 

 

Теориясы: «Талдау»

(1.Салыстыр, 2. Айырмашылығы неде? 3. Ұқсастығы неде? 4. Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болуы керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграмасы арқылы қамтуға болады.)

 

Келтірілген квадрат                    Ұқсастығы                               Толымды квадрат                                  теңдеу                                                                                               теңдеу

Тақырыптың басты идеясы неде?

1. Келтірілген және жылпы квадрат теңдеулердің  ортақ қасиеті: екеуініңде дискриминанты  Д=в2 — 4ас =0 табылады және екеуінің де екі түбірі бар

Х1= (-в-√Д)                 Х2= (-в+√Д)                      

                               2а                                 2а

Келтірілген квадрат теңдеудің ерекшелігі: а = 1 болғанда  х2 +рх+q=0 теңдеуін  және келтірілген квадрат теңдеудің көбейткішке жіктелуінде х2 +рх+q (х-х1)(х-х2)

теңдігін аламыз

Толымды квадрат теңдеудің ерекшелігі: а 0 болғанда ах2 +вх+с= 0 теңдеуін және толымды квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктеуде ах2 +вх+с(х-х1)(х-х2)

теңдігін  аламыз.

Теориясы«Жинақтау»  (қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кестені тірек сызбаны, сөзжұмбақты толтыр немесе өзің құрастыр тағы с.с басқа түрдегі тапсырмалар оқушының жоғрыдағы «тақырыптың басты идеясына»  жазған жауабына қойылады.)Тақырыптың басты идеясы бойынша құрылған тірек-сызбаны толтыр

Квадрат теңдеудің түрлеріДискримн-нанттың  мәніС-ның

таңбасы

В-ның таңбасыКвадрат теңдеудің түбірлері
ах2 +вх+с= 0Д> 0с< 0Екі қарама –қарсы
ах2 +вх+с= 0Д> 0с> 0в> 0Екі теріс
ах2 +вх+с= 0Д> 0с> 0в< 0Екі оң
Оқулықпен жұмыс (5 минут): төмендегі «Қолдану» және оқушының тақырып мазмұнына  «Баға беруі» тәсілдеріне сәйкес, яғни рефлекция жасауға, эссе жазуға арналған, практика жүзінде бекіту тапсырмалары орындалады. Нәтижесі ауызша марапатталады.
Практикасы: «Қолдану» (оқулықпен жұмыс жүргізу барысында  тек қарапайым тапсырмалармен бекіту жүргізіледі. Дайын формулалар арқылы есептер шығарылады.)Оқулықпен жұмыс.

№ 321 теңдеулерді шешпей –ақ, олардың түбірлерінің таңбаларын анықтаңдар:

  1. х2+7х-1=0
  2. х2-18х+17=0
  3. 2+17х+16=0
  4. х2-7х+1=0
  5. х2-2х-1=0
  6. х2-15х+16=0
Практикасы: «Баға беру» (сен қалай ойлайсын? Не істер едін?  Деген тапсырмалар оқушыға жоғарыда алған білімін (теория бойынша) және біліктілігін (практикасы бойынша) өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады.)Сен қалай табр едің?

1.а-ның қандай мәнінде х2+6х+а=0 теңдеуінің түбірлері өзара тең болады?

Ж: а=9

2. с-ның қандай мәнінде 2х2-4х+с=0 теңдеуінің екі әртүрлі оң түбірлері болады.

Ж:  с=1

 

 

 

ІІІ кезең: (кері байланыс-бағалау кезеңі):жеке жұмыс. Жоғарыда меңгерген мазмұнды үш деңгейге іріктеп (әр деңгейдің білімділік, біліктілік, яғни құзыреттілік деңгейін анықтайтын тапсырмалар) оларды біртіндеп орындату арқылы балл жинату барысында оқушының құзыреттілік деңгейін анықтап, әділ бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмаларды оқушылар сабақтың соңын дейін қалған 15 минуттың 12 минутында +3 минут қорытынды жасалады. Қалған тапсырмаларды үйде аяқтап келеді. Қорытынды балл саны дәстүрлі бағаға айналдырып,келесі сабақтың басында сынп журналына қойылады мониторингке тіркеледі.
 І деңгей (5 балл)
Теориясы: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? Не? қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді?  Сияқты сұрақтарға  жауап беретін толық ақпараттар іріктелініп ІІ кезеңдегіге қарағанда керісінше қойылады.)І. Бос орынға қажетті өрнектерді жаз:

1. Егер с< 0 болса, онда берілген теңдеудің таңбалары қарама — қарсы екі түбірі болады.

2.  Егер с>0, Д=в2 — 4ас >0 және в>0  болса , онда теңдеудің екі теріс түбірі бар.

3.егер с> 0, Д=в2 — 4ас > 0 және в< 0болса , онда теңдеудің екі оң түбірі болады

4. Егер х1 және х2  сандары х2 +рх+q  квадрат үшмүшесінің түбірлері болса, онда х2 +рх+q = (х-х1)(х-х2) теңдігі орындалады.

5. Егер х1 және х2  сандары ах2 +вх+с  квадрат үшмүшесінің түбірлері болса, онда  ах2 +вх+с  = а (х-х1)(х-х2) теңдігі  орындалады

Практикасы: «Қолдану» (ІІ кезеңдегіге  қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі  тапсырмалар орындалады.)Математикалық диктант.

  1. х2-6х+8=0 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктейік.

Ж: х1=2, х2=4 болғандықтан х2-6х+8= (х-2)(х-4)

  1.  2х2-х-6=0  квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктейік.

Ж: х1=-1,5, х2=2 болғандықтан  2х2-х-6 = 2(х+1,5)(х-2)

 ІІ деңгей (5 балл+4 балл = 9 балл)
Теориясы: «Түсіну» (неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? Сұрақтары оқушының жоғарыда берілген жауаптарына оларды  тереңдету үшін қойылады.)ІІ.Себебін анықта

1.q<0  болсын.Онда Д= р2-4q>0  және түбірдің нақты екі түбірі бар, неліктен теңдеу  түбірлерінің  таңбалары қарама-қарсы болып шығады.

Ж: Виет теоремасы бойынша х12=q<0.

2. Егер q>0 болса, онда берілген квадрат теңдеудің Д≥0 болғанда нақты екі түбірлері бар, неліктен бұл теңдеудің таңблары бірдей болады.

Ж: Себебі. Мұнда х12=q>0

3. р>0 болсын. Онда теңдеудің неліктен екі түбіріде теріс болатынды.

Ж: Себебі х12= — р <0

4. егер р<0  болса, онда теңдеудің неліктен екі түбіріде оң болады.

Ж: себебі х12= — р >0

Теориясы: «Талдау» (1.Салыстыр, 2. Айырмашылығы неде? 3. Ұқсастығы неде? 4. Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болуы керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграмасы арқылы қамтуға болады.)1.Кестедегі  бос орындарға тиісті сөздерді жаз.

 

Келтірілген квадрат теңдеуТолымды квадрат теңдеу
Ұқсастығы
Ерекшелігі
Практикасы: «Қолдану» (ІІ кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады)Дұрыс жауапты белгіле.

1.х2 +рх+q көбейткіштерге жіктегенде қандай теңдік орындалады.

А) а (х-х1)(х-х2)          в) (х-х1)(х-х2)            с)а (х-х1)       д)  а (х-х2)

2.  ах2 +вх+с= 0  теңдеуінің в<0, с>0 болса түбірлерінің таңбасын анықта.

А) оң             в) теріс            с) тең               д) қарама-қарсы

3.  х2-10х+16=0     теңдеуінің неше түбірі бар

А) екі  теріс            в) екі оң               с) бір теріс             д) түбірі жоқ

 ІІІ деңгей (9 балл +3 балл = 12 балл)
Теориясы«Жинақтау»  (қорытынды шығар, бағытталған: мазмұнды жүйеле,анықтама бер, кесте,сызба, ребус шеш деген сөздер тапсырма шартында болу керек 

Т
ЕБ
ЕҢІП
КВАДРАТ
ІИЛЕРО
ЕТУАЛ
ТЫБЫ
ОМ
ЛД
АЫ
  1. Д> 0 болса теңдеудің неше түбірі бар
  2. теңдеудің түбірлерінің коэффиценттіне  тәуелділігін өрнектейтін формуланы кім ұсынған
  3. х2+6х+10=0  мұндағы в-ны тап
  4. Құрамында мәнің табу қажет болатын теңдік
  5. Д=0 болса теңдеудің неше шешімі бар
  6. Квадрат функцияның графигі

7. Квадрат теңдеудің түрі

Практикасы: «Баға беру» (сен қалай ойлайсын? Не істер едін?  Сияқты тпсырмалар  өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады.)Сен қалай ойлайсын.

  1. Теңдеудің коэффиценттеріне қарап  тедеуді шешпестен бұрын оның түбірлері жөнінде кейбір мәліметтерді біле аламыз ба?

Ж:  иә

  1. Егер Д = 0 болса екі түбірі болуы мүмкін бе?

Ж: жоқ

Тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің қасиеттері.

(жаңа сабақ, 45 минут)

(Алгебра  8 — сынып, пән мұғалімі: Еслямова А.Г)

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды  құрастырушы мұғалімдердің есіне:І кезең: Төмендегі «Көкпар» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді.Мұғалім алғашқы 5-7 минутта: а) ұйымдастыру
«Көкпар»  тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты  меңгеруге негіз болтын қайталау тапсырмалары1.ах2 +вх+с= 0 теңдеуін шешу керек болсын.Теңдеудің  шешімі бар не жоқтығын қалай білеміз?

Ж: Д = в2 -4ас  дискрминтына қарап айтамыз.Дәлірек айтқанда ________болса онда теңдеудің ______ шешімі болады.

2.Д = 0 болса теңдеудің неше шешімі болады?

Ж: өзара ________шешім бар: ___________

3.Д < 0 болғанда ше?

Ж: квадрат теңдеудің нақты сандар жиынында ____________________

4.Келтірілген квадрат теңдеуді жаз?

Ж:  ___________= 0

ІІ кезең: (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау»  тәсілдеріне сәйкес тапырмаларын өздері толтырады(10 минут); ә) жауаптарын мұғалімдеріммен бірге талдайды (10 минут). Нәтижесі ауызша марапатталады.
Теориясы: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? Не? Қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді? Сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктелінуі керек)І. Бос орынға қажетті өрнектерді жаз:

1. Қандай  шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0  теңдеуінің таңбалары қарама-қарсы екі түбірі бар?

Ж:  Егер _______болса, онда берілген теңдеудің таңбалары қарама- қарсы ____________ болады.

2. Қандай  шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0  теңдеуінің  екі теріс түбірі бар?

Ж: Егер_____ , Д=_________ және ______болса , онда теңдеудің екі ______ түбірі бар.

3. Қандай  шарт орындалғанда ах2 +вх+с= 0  теңдеуінің екі оң  түбірі бар?

Ж : егер_____,Д=________ және _______болса , онда теңдеудің __________түбірі болады

4. Егер х1 және х2  сандары х2 +рх+q  квадрат үшмүшесінің түбірлері болса, онда  қандай теңдік орындалады.

Ж: х2 +рх+q = ___________

5.Егер х1 және х2  сандары ах2 +вх+с  квадрат үшмүшесінің түбірлері болса, онда  қандай теңдік орындалады

Ж: ах2 +вх+с  = ____________

+Теориясы: «Түсіну» (неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? Сұрақтары оқушының жоғарыда берілген жауаптарын оларды тереңдету үшін қойылады)ІІ.Себебін анықта

1.q<0  болсын.Онда Д= р2-4q>0  және түбірдің нақты екі түбірі бар, неліктен теңдеу  түбірлерінің  таңбалары қарама-қарсы болып шығады.

Ж: ___________теоремасы бойынша____________________.

2. Егер q>0 болса, онда берілген квадрат теңдеудің Д≥0 болғанда нақты екі түбірлері бар, неліктен бұл теңдеудің таңблары бірдей болады.

Ж: Себебі. Мұнда _____________

3. р>0 болсын. Онда теңдеудің неліктен екі түбіріде теріс болатынды.

Ж: Себебі _________________

4. егер р<0  болса, онда теңдеудің неліктен екі түбіріде оң болады.

Ж: себебі _________________

 

 

Теориясы: «Талдау»

(1.Салыстыр, 2. Айырмашылығы неде? 3. Ұқсастығы неде? 4. Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болуы керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграмасы арқылы қамтуға болады.)

 

Келтірілген квадрат                    Ұқсастығы                               Толымды квадрат                                  теңдеу                                                                                               теңдеу

Тақырыптың басты идеясы неде?

1. Келтірілген және жылпы квадрат теңдеулердің  ортақ қасиеті: екеуініңде дискриминанты  Д=_________- табылады және екеуінің де екі түбірі бар

Х1=  ____________               Х2= _______________

Келтірілген квадрат теңдеудің ерекшелігі: а = 1 болғанда  ___________теңдеуін  және келтірілген квадрат теңдеудің көбейткішке жіктелуінде х2 +рх+q =____________

теңдігін аламыз

Толымды квадрат теңдеудің ерекшелігі: а 0 болғанда __________теңдеуін және толымды квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктеуде ах2 +вх+с=________________

теңдігін  аламыз.

Теориясы«Жинақтау»  (қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кестені тірек сызбаны, сөзжұмбақты толтыр немесе өзің құрастыр тағы с.с басқа түрдегі тапсырмалар оқушының жоғрыдағы «тақырыптың басты идеясына»  жазған жауабына қойылады.)Тақырыптың басты идеясы бойынша құрылған тірек-сызбаны толтыр

Квадрат теңдеудің түрлеріДискримн-нанттың  мәніС-ның

таңбасы

В-ның таңбасыКвадрат теңдеудің түбірлері
ах2 +вх+с= 0Д> 0с< 0_____________________
ах2 +вх+с= 0Д> 0_______в> 0___________
ах2 +вх+с= 0Д> 0с> 0__________________
Оқулықпен жұмыс (5 минут): төмендегі «Қолдану» және оқушының тақырып мазмұнына  «Баға беруі» тәсілдеріне сәйкес, яғни рефлекция жасауға, эссе жазуға арналған, практика жүзінде бекіту тапсырмалары орындалады. Нәтижесі ауызша марапатталады.
Практикасы: «Қолдану» (оқулықпен жұмыс жүргізу барысында  тек қарапайым тапсырмалармен бекіту жүргізіледі. Дайын формулалар арқылы есептер шығарылады.)Оқулықпен жұмыс.

№ 321 теңдеулерді шешпей –ақ, олардың түбірлерінің таңбаларын анықтаңдар:

  1. х2+7х-1=0
  2. х2-18х+17=0
  3. 2+17х+16=0
  4. х2-7х+1=0
  5. х2-2х-1=0
  6. х2-15х+16=0
Практикасы: «Баға беру» (сен қалай ойлайсын? Не істер едін?  Деген тапсырмалар оқушыға жоғарыда алған білімін (теория бойынша) және біліктілігін (практикасы бойынша) өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады.)Сен қалай табр едің?

1.а-ның қандай мәнінде х2+6х+а=0 теңдеуінің түбірлері өзара тең болады?

Ж: __________

2. с-ның қандай мәнінде 2х2-4х+с=0 теңдеуінің екі әртүрлі оң түбірлері болады.

Ж:  _________

 

 

 

ІІІ кезең: (кері байланыс-бағалау кезеңі):жеке жұмыс. Жоғарыда меңгерген мазмұнды үш деңгейге іріктеп (әр деңгейдің білімділік, біліктілік, яғни құзыреттілік деңгейін анықтайтын тапсырмалар) оларды біртіндеп орындату арқылы балл жинату барысында оқушының құзыреттілік деңгейін анықтап, әділ бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмаларды оқушылар сабақтың соңын дейін қалған 15 минуттың 12 минутында +3 минут қорытынды жасалады. Қалған тапсырмаларды үйде аяқтап келеді. Қорытынды балл саны дәстүрлі бағаға айналдырып,келесі сабақтың басында сынп журналына қойылады мониторингке тіркеледі.
 І деңгей (5 балл)
Теориясы: «Білу» (тақырып мазмұны бойынша кім? Не? қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді?  Сияқты сұрақтарға  жауап беретін толық ақпараттар іріктелініп ІІ кезеңдегіге қарағанда керісінше қойылады.)І. Бос орынға қажетті өрнектерді жаз:

1. Егер с< 0 болса, онда берілген теңдеудің таңбалары _______________екі түбірі болады.

2.  Егер с>0, Д=в2 — 4ас >0 және в>0  болса , онда теңдеудің ______________бар.

3.егер с> 0, Д=в2 — 4ас > 0 және в< 0болса , онда теңдеудің ________________болады

4. Егер х1 және х2  сандары _______________квадрат үшмүшесінің түбірлері болса, онда х2 +рх+q = ____________теңдігі орындалады.

5. Егер х1 және х2  сандары ах2 +вх+с  квадрат үшмүшесінің түбірлері болса, онда  ах2 +вх+с  = _____________теңдігі  орындалады

Практикасы: «Қолдану» (ІІ кезеңдегіге  қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі  тапсырмалар орындалады.)Математикалық диктант.

  1. х2-6х+8=0 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктейік.

Ж: х1=__, х2=___ болғандықтан х2-6х+8= _____________

  1.  2х2-х-6=0  квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктейік.

Ж: х1=___х2=____болғандықтан  2х2-х-6 = __________________

 ІІ деңгей (5 балл+4 балл = 9 балл)
Теориясы: «Түсіну» (неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? Сұрақтары оқушының жоғарыда берілген жауаптарына оларды  тереңдету үшін қойылады.)ІІ.Себебін анықта

1.q<0  болсын.Онда Д= р2-4q>0  және түбірдің нақты екі түбірі бар, неліктен теңдеу  түбірлерінің  таңбалары қарама-қарсы болып шығады.

Ж: __________________бойынша х12=__________

2. Егер q>0 болса, онда берілген квадрат теңдеудің Д≥0 болғанда нақты екі түбірлері бар, неліктен бұл теңдеудің таңблары бірдей болады.

Ж: Себебі. Мұнда х12=___________

3. р>0 болсын. Онда теңдеудің неліктен екі түбіріде теріс болатынды.

Ж: Себебі х12= ____________

4. егер р<0  болса, онда теңдеудің неліктен екі түбіріде оң болады.

Ж: себебі х12= _____________

Теориясы: «Талдау» (1.Салыстыр, 2. Айырмашылығы неде? 3. Ұқсастығы неде? 4. Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болуы керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграмасы арқылы қамтуға болады.)1.Кестедегі  бос орындарға тиісті сөздерді жаз.

 

Келтірілген квадрат теңдеуТолымды квадрат теңдеу
Ұқсастығы
Ерекшелігі
Практикасы: «Қолдану» (ІІ кезеңдегіге қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады)Дұрыс жауапты белгіле.

1.х2 +рх+q көбейткіштерге жіктегенде қандай теңдік орындалады.

А) а (х-х1)(х-х2)          в) (х-х1)(х-х2)            с)а (х-х1)       д)  а (х-х2)

2.  ах2 +вх+с= 0  теңдеуінің в<0, с>0 болса түбірлерінің таңбасын анықта.

А) оң             в) теріс            с) тең               д) қарама-қарсы

3.  х2-10х+16=0     теңдеуінің неше түбірі бар

А) екі  теріс            в) екі оң               с) бір теріс             д) түбірі жоқ

 ІІІ деңгей (9 балл +3 балл = 12 балл)
Теориясы«Жинақтау»  (қорытынды шығар, бағытталған: мазмұнды жүйеле,анықтама бер, кесте,сызба, ребус шеш деген сөздер тапсырма шартында болу керек 

КВАДРАТ
  1. Д> 0 болса теңдеудің неше түбірі бар
  2. теңдеудің түбірлерінің коэффиценттіне  тәуелділігін өрнектейтін формуланы кім ұсынған
  3. х2+6х+10=0  мұндағы в-ны тап
  4. Құрамында мәнің табу қажет болатын теңдік
  5. Д=0 болса теңдеудің неше шешімі бар
  6. Квадрат функцияның графигі

7. Квадрат теңдеудің түрі

Практикасы: «Баға беру» (сен қалай ойлайсын? Не істер едін?  Сияқты тпсырмалар  өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады.)Сен қалай ойлайсын.

  1. Теңдеудің коэффиценттеріне қарап  тедеуді шешпестен бұрын оның түбірлері жөнінде кейбір мәліметтерді біле аламыз ба?

Ж:  _________

  1. Егер Д = 0 болса екі түбірі болуы мүмкін бе?

Ж: _____________

Бағалау парағы

 

Оқушының реттік №І  деңгей

(5 балл)

ІІ деңгей

(4 балл)

ІІІ деңгей

(3 балл)

Сыныпта жинаған ұпайыҮйде жинаған ұпайы

 

 

Барлық ұпай саныЖурналға баға
123451234123
1.Баланязов
2.Гумаров
3.Кушкенбаев
4.Наурзалиева
5.Сабыржанов
6. Төлепова

 

 

 

 

Мониторинг

Бағалау парағындағы «Барлық ұпай саны»  бағанында берілген балл көрсеткіштері төмендегі мониторингте сәйкес нүктелермен белгіленеді.

12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
1.Балнязов2.Гумаров3.Кушкенбаев4.Наурзалиева5.Сабыржанов6.Төлепова