Сабақтың тақырыбы «Ойнайық та ойлайық!»

АптаКүні: Пәні: Сыныптан тыс шара
Сабақтың тақырыбы «Ойнайық та ойлайық!»
Жалпы мақсаты Сабақта оқушыларға танымдық тапсырмаларды орындату арқылы логикалық ойлау қабілетін,ой-өрісін дамыту,математикаға деген қызығушылығын арттыру
Міндеттері а) оқушының білімі мен біліктілігі арқылы ой-өрісін дамыту,ұшқырлығын ойлау қабілетін шыңдау,шапшаңдықпен нақтылыққа бейімдеу.

ә)Оқушылырды алғырлыққа, зеректікке ,ептілікке, тапқырлыққа баулу.

б)Сөздік қорын дамыту, ауызша логикалық логикалық ойлауға  дағдыландыру.

Күтілетін нәтижелер Танымдық тапсырмаларды тез орындауды үйренеді.

Математика сабағына қызығушылығы артады.

Шапшаңдыққа және топпен жұмыс жасай білуге бейімделеді

Тапсырмалар Топтастыру,
Керекті жабдықтарИнтеративті тақта,компьютер
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы  әрекетіБағалауРесурстар
 Ұйымдастыру бөлімі

 

—          Психологиялық дайындық.

—          Сәлематсыздар ма ,құрметті ұстаздар , оқушылар!

—          Бүгінгі 2б  сынып оқушыларының арасында оздырылғалы отырған   сыныптан тыс шараға қош келдіңіздер!

—            Гномдар шығады. Олар жапырақ үйлестіреді. Сары түс көтерген гномдардың артына сары түс алғандар,қызғылт түсалғандар қызғылт түсті жапырағы бар гномның артына жиналады.

—          Бір гном:

—          Ой , балалар,балалар,

Қоңырқай күз болыпты

Қурап жапырақ солыпты

Ел егіннін орыпты

Ой, балалар,балалар

Ойнайық та күлелік

Енді оқуға кірелік

Математика сабағында оқушы қалай жауап беруі қажет?

 Олай болса бүгәнгі сыныптан тыс шарамыздың  тақырыбы «Ойнаық та ойлаый» деп аталады.ойынңһға қатысқан оқушылар мынадый қағиданы есте сақтауымыз қажет тыныштық сақтау

-бір-бірімізді сыйлау,тыңдау

-ұйымшылдықпен бірлесіп жұмыс жасау

Әділқазы алқаларын сайлау

Қазылар орнықтырарәділдікті,

Кімдердің жауаптары кәміл шықты

Білім мен тапқырлықтың жарысында

Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты

Енді балалар сіздер 2 топқа бөлініп тұрсыздар, бірақ сіздердің топтарыңыздың аты әлі жоқ. Топтың атын құрау үшін  біз сізденмен «Әріптер сыры» деген ойын ойнаймыз

 Топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойланып,  нақты, жинақы жауап беруіміз керек.

 

 

 

Тапқырлар

Ойшылдар

ШапалақтауАкт залы
 

«Кім жылдам?» деп аталатын  бірінші кезеңін бастайық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-кезең

«Ойлан,тап»

 -Әр топқа сұрақтар беру.

 1-топ

Сақинаға қарайық,ұқсайды оған қай әріп? О

2-топ

Қызықтырып әркімді –ақ

Суда жүзер жалтылдап

Б әрпінен басталған

Сол жүзгіштің атын тап. (Бақа)

Мақсаты сол әріптерге байланыты жауап беру

Б-әрпі

Суды немен ішесің?

Жыл басын көрген жануар?

Бүгін сенде неше сабақ?

Қандай тағамды ұнатасың?

Арманың көп пе?

аспанда не бар?

Алма берсе жейсің бе?

Қай көшеде тұрасың?

Тақтаға немен жазасың?

Жолда қалай жүру керек?

О-әрпі

Жасың нешеде?

Бос уақытта не істейсін?

Сөмкеңде не бар?

Ертегі оөисың ба?

Киноға кіммен барасың?

Түнде түс көрдің бе?

Нені жақсы көресің?

Кімге сәлем жолдайсың?

Қай пәнді ұнатасың?

Отан үшің не істейсің?

Осы отырған көпшілікке не тілейсің?

1.       Бір қазақ қалаға бара жатыр еді, жолда үш танысы қарсы шықты. Қанша адам қалаға бара жатыр?

2.      Көлден ұшты жеті қаз

Қайтып қонды екі қаз.

Қонбады онық нешеуі

Кәне кім тез шешеді?

3.      Төрт жұмыртқа бір минут піседі,ал бір жұмыртқа неше минут піседі?

4.      Он асықтың үшеуін,досың сұрап алады, Айтшы сонда нешеуі өз қолыңда қалады?

5.      Алма ағашта он алма,ал теректе екіге артық. Барлығы неше алма?

2-топ

1.      Үйдің төрт бұрышында төрт мысық отыр. Әр мысықтың алдына үш мысық отыр.үйде неше мысық отыр?

2.      Аулада бес үйрек

Қорада үш үйрек

Бір үйрек тығылды

Бір үйрек жығылды

Қалғаны неше үйрек?

3.       Тауық бір аяқпен тұрғанда 5 кг,ал екі аяқпен тұрғанда неше кг?

4.      Табақта 7 өрік

Қолыңда бес қрік

Қосқанда барлығын

Болады  неше өрік?

6.      Екі қайың өсіп тұр.әр ағашта екі бұтақ.әр бұтақта екі алмұрттан. Барлығы неше алмұрт?

Сұрақтарға

жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бақыраш-

пен

 

Білмеймін

 

Бес

 

Бесбармақ

Баршылық

 

 

Бұлт

 

Беріп көр

 

Байзақов

 

Бормен

 

Байқап

 

 

10

Ойнаймын

 

Оқулық

Оқимын

 

Озатпен

Ойланып көрейін

 

Ойыншық

 

Оқушылар-

ға

Орыс тілі

 

Отқа түсем

 

 

Әділқазы алқалары

 

 

 

3-кезең «Кім көп біледі?».

 

1.      Буынның неше түрі бар?

2.      3+4-7 мұндағы 7 нені білдіреді?

3.      2 дм неше см бар?

4.      7 санында неше бірлік бар?

5.      Санға бірді қосөанда қандай сан шығады?

6.      50 санында неше ондық бар?

7.      Дауысты дыбыс неше түрге бөлінеді?

8.      Сыныпта 10 қыз және 7 ұл бала бар. Ұлдардан қыз баланың нешеуі артық?

9.      6-1-5 Мұндағы 6 саны не?

10.  Математика сөзінде неше әріп, неше дыбыс бар?

2-топ

1.      Дауыссыз дыбыс нешеге бөлінеді?

2.      8-3-5 мүндағы 3 саны нені білдіреді?

3.      Аулада 7 ұл бала 3 қыз бала жүр.үл баладан қыздың нешеуі кем?

4.      Табиғат нешеге бөлінеді?

5.      40 см неше дм бар?

6.      Санға нөлді қосқанда не шығады?

7.      Үшбұрыштың неше қабырғасы бар?

8.      А+2 мұнда а-3,4,6, бұл не?

9.      Ла,да,та қандай буындар?

10.  Саннан бірді азайтқанда қандай сан шығады?

   
 4-кезең

«Сиқырлы квадрат»

 

225
0
1
5
333
4

 

 

Топтық тапсырманы орындайды.

 

Әділқазы алқалары 
5-кезең  

 «Тез есепте»

1.     Бақшада 8 кг сәбіз жіне 7 кг қызылша жиналды. Бақшадан барлығғы неше кг көкөніс жиналды?

2.     Асханаға компот қайнату үшін 17 кг алма әкелінді. 10 кг жеміс жұмасалды. Неше кг қалды?

3.     Еркебұлан бірінші күні 11 бет, ал екінші күні 5 бет кем оқыды. Екінші күні неше бет оқыды?

 Тез шығарып аяқтау қажетӘділқазы алқаларыкомпьютер
6-кезең

«Есіңе сақта»  

Суретпен жұмыс

 1 2 3 4 5 6 Естеріне сақтап орын тәртібін сақтап қайтадан орналасты-

ру

Әділқазы алқалары 
7-кезең

«Айтуға болмайтын сандар»

 Шарт пен материал арасындағы зейіннің шоғырлануын анықтау.. балаларға сұрақтар беріледіғ ал балалар осы сұрақтарға тез-тез жауап береді. Бұл ойынды ойнағанда мына екі шартты ұмытпау керек.

1.      2және 4 санын айтуға болмайды

2.      Бір рет айтылған санды қайталап айтуға болмайды.

1.      2+2

2.      Адамда неше көз бар?

3.      Бір қолда неше саусақ бар?

4.      Иттенеше аяқ бар?

5.      2+3

6.      Тауықта неше аяқ бар?

7.      Сен нешедесің?

8.      Аспанда неше жұлдыз бар?

9.      Маймылда неше көз бар?

10.  1+1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3+1 қосқандағы сан

Жануарда қанша болса сонша

Бес

Мысықта қанша болса,сонша

Алты

Адамның бір қолында,ғы саусаққа тең

Жұп

Өте көп

Менде қанша сонша

 

Әділқазы алқалары 
Сабақтың өзіндік талдауыБағалау.

 

Жарайсыңдар!