Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу
| Күні: 27.09.14 Пәні: Алгебра Сыныбы: 9б | Қысқа мерзімді сабақ жоспары | |||
| Сабақтың тақырыбы: | Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу | |||
| Сілтеме: | Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу | |||
| Жалпы мақсаты: | Оқушыларға көп айнымалылы сызықтық емес теңдеулер жөнінде мәліметтер беру | |||
| Оқу нәтижесі:
| Білімділік: Есептерін талдау, түсінбеген тапсырмаларды топтық жұмыс арқылы шығару, формулаларды орынды қолдану тәсілдерін меңгерту; Дамытушылық: ойлау қабілеттерін дамыту; Тәрбиелік: бірін бірі тыңдау, құнды пікір айтуға дағдыландыру; | |||
| Ресурстар: | Оқулық, сабаққа қажетті ресурстар | |||
| Әдіс – тәсілдер: | Тәсілі: жұппен, топпен | Әдісі: ББҮ, Карусель | ||
| Оқу нәтижесі: | Топқа бөлу барысында психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар өздерінің алтын ережелерін құру, жеке, топпен, жұппен тапсырманы орындайды. Бағалау критерийлерін үйренеді. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды. | |||
| Негізгі идеялар: | Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады, танымдық қабілеттері дамиды | |||
| Тапсырма көздері: | 1.Кеңейтілген тапсырмалар 2.Ізденіс жұмыстары. Жұптық, жеке жұмыстар | |||
| Сабақтың көрнекілігі: | Слайдтар, тапсырма көздері жазылған карточкалар | |||
| Мотивациялық кезең: | Оқушылардың қабілеттеріне қарай , ерекшелігіне қарай жұптарға бөлу | |||
| Сабақтың барысы: | уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| Ұйымдастыру кезеңі: | 1 мин | Кезекші арқылы оқушыларды барлау. | ||
| Топқа бөліну | 2 мин | Топқа бөлу үшін әр түрлі сурет беру. | Суреттер арқылы өз топтарын айқындайды және топқа бөлінеді. | |
| Тақырыпты ашу | 10мин | Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шығаруда қолданылатын формулаларды тапсырмалар арқылы түсіндіру. | Түсінеді, сұрақтар қояды. Әр бір тапсырманы шешу тәсілдерін қолдануды үйренеді. | |
| Ой қозғау: (тақырыпқа байланысты оқулықтағы есептерді шығару) | 10мин | Өтілген тақырып бойынша формулаларды қолдану тәсілдерін үйрету, тапсырмалар беру | Тапсырмаларды орындайды, жұппен, топпен, жеке берілген есептерді орындайды. | |
| Сергіту сәті: | 2мин | видеоролик | орындайды | |
| Постер қорғау | 15мин | Тапсырмалар топтарға беріледі | Тапсырмаларды постер арқылы орындайды | |
| Бағалау: | 2мин | Тапсырмаларға арналған критерийлермен таныстыру, топтық жұптық, жеке тапсырмаларды бағалау | Бірін бірі бағалайды, топтық жиынтық бағалар қалыптасады. | |
| Рефлексия | 2мин | Екі жұлдыз бір тілек | ||
| Кейінгі тапсырмалар: Үйге тапсырма: | 1мин | Оқулықтан №87-90 | ||
Тақырыпты ашу:
1мыс:
(-1;-4) (1;2)
Виет теоремасы
2мыс:
a₂=3 x₁=2 y₁=3 (2;3)
x₂=3 y₂=2 (3;2)
Виет теоремасы
3мыс:
y₁=-5 y₂=-2
4мыс:
1)
x₁=-4 x₂=-2 x₃=4 x₄=2 (-4;-2) (-2;-4)
y₁=-2 y₂=-4 y₃=2 y₄=4 (4;2) (2;4)
Ой қозғау: (тақырыпқа байланысты оқулықтағы есептерді шығару)
№87 2)
x=2
y=-5 (2;-5)
4)
9y=18
y=2
x=1 (1;2)
№88
2)
z₁=-3 z₂=-1
3)
X₁=11
y₂=2 x₂=7 (11;5) (7;1)
№89
2)
x=2+y
D₁=36
(7;5) (-5;-7)
3)
x=7-y
+15=0
D₁=49-75=-26
№90
2) x=2+2y
D₁=25
y₁=2 x₁=6
y₂=-3 x₂=-4
(6;2) (-4;-3)