Шаршы

Сабақтың тақырыбы: «Шаршы»

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, математикалақ біліктерін,ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту,пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, зерделеу қиялын ұштап,білімін шыңдау.

Міндеттері:

1.Шаршының мәнді белгілерін, яғыни ең жақын тегін және түрлік ерекшелігін анықтайды және ажыратады .                                                                                                                                                                                                                                                                   2. Екі амалға берілген есептерді шешудің әр түрлі әдістерін талдайды   және қосудың терімділік қасиетін пайдалану туралы қорытынды жасайды;                                                                                                      3. Ондықтан аттап кестелік қосуға және азайтуға қатысты білімді бекітеді.

Сабақтың түрі : Саяхат сабағы

Пәнарлық байланыс:дүниетану,ана тілі.

Сабақтың  көрнекілігі: фигуралар,кеме,тұсбағдар,арал суреті.

Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылардың сабаққа әзірлігін және қажетті құрал- жабдықтарының түгел болуын қадағалау.

а) үй тапсырмасын  тексеру.

ә)Дидактикалық ойын «Эстафета ».Мұғалім оқушыларға тек қана жауапты жазуды ұсынады.Жұппен өзара тексеру.

1.слайд

2.Жаңа сабақ.

-сабақтың  тақырыбы мен мақсатын хабарлайды.

-Балалар, біз «Шаршы»аралына саяхатқа шығамыз. Аралға жету үшін берілген тапсырмаларды орындауымыз керек.

1-тапсырма.Оқулықтың суреті бойынша оқушыларға жұмыс жүргізіледі.  2. слайд

3

 

Нөмірлері 1 және 3 фигуралары – шаршылар (квадраттар)

 

  1. слайд            1.Капитанның тапсырмасы:

4 .слайд

2.“Тұсбағдар” алу үшін тапсырма:

5 .слайд

 -жақсы«Тұсбағдар» алдық.

3.Карта алу үшін тапсырма

Қосындыларды салыстыр. Олардың мәндерін тап. Осыған ұқсас қосындылар құр.

50+10+20     50+20+10    20+10+50   20+50+10

-жақсы «Карта»алды

6.слайд

4.Ауа райын білу үшін арналған тапсырма:

 

Ауа райы:білдік.

  • Температура: +250С
  • Аспан ашық,
  • Оңтүстіктен баяу жел еседі.
  1. Сергіту сәті; 7.слайд
  2. Өзіндік жұмыс.

-өз жұмысын ортаға салып,көрсету кезінде әр топ есепті шығару барысында және шешуін толғырақ түсіндіреді.

-Аралға жетіп жалауды аламы.

4.Қорытындылау.

а)Үйге 93-бет,№3-тапсырма.

ә) Оқушыларды бағалау.

№25 орта мектеп

2 «А» сынып жетекшісі:

Атамбаева Назгүл Социалқызы