Анықталған интеграл және оларға есептер шығару
| Сыныбы:11мқ | Пәні: Алгебра және анализ бастамалары | Күні,айы:14.10.2014ж | |
| Сабақтың тақырыбы | Анықталған интеграл және оларға есептер шығару. | ||
| Сілтеме | Мұғалімге арналған нұсқаулық. Үлестірмелі материалдар. | ||
| Сабақтың мақсаты | Есептер шығарту арқылы болашақтағы ҰБТ-ға дайындық әрі оқушылардың білімін жетілдіре түсу. | ||
| Оқу нәтижесі | · Анықталмаған интегралдың формулаларын толық талдайды және сол арқылы есте сақтайды · Ньютон –Лейбниц формуласын қолданады · Анықталған интеграл шектерін қалай қолдану керектігін ескереді. | ||
| Түйінді идея | Оқушылардың іс-әрекеті барысында критерийалды бағалауды үйренеді | ||
| Сергіту сәті | Анықталған интегралдың өмірде қолданылуы туралы суреттер көрсету. 2 мин | ||
| Топқа бөлу | Функциялар арқылы бөліну. (тригонометриялық және кері тригонометриялық функциялар) 1 мин | ||
| Жаттығулар | Мұғалімнің іс-әрекет барысындағы жоспары | Уақыт өлшемі | |
| 1 тапсырма
| Жабық сұрақтар.Оқушыларға үй тапсырмасын тексеру ретінде математикалық диктант алынады. 1 кесте | 1 мин | |
| 2 тапсырма | Әр топ мүшелерінде оқулық бойынша бүгінгі сабақ бойынша талқылау жүреді. Мысалдар келтіреді. Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіреді. | 8 мин | |
| 3 тапсырма | Тақырып бойынша тақтаға есептер шығарылады. Дескриптормен тексеріледі. 2 кесте және 3 кесте | 10 мин | |
| 4 тапсырма | Әр топтағы жеке оқушыға арналған 3 есеп парақтары таратылады. Есептерді шығарғаннан кейін жанындағы оқушы дескриптор бойынша тексеріп, тиісті бағасын қояды. 4 кесте | 9 мин | |
| 5 тапсырма | Алған білімдерін қорытындылау үшін тест жазамыз. 5 кесте | 10 мин | |
| 6 тапсырма | Алған бағаларын интерактивті тақтаға қояды. | 2 мин | |
| Кері байланыс | Стикерлер таратып, бүгінгі сабақтың өтілуі жайлы өз ойларын жаздыру. | 1 мин | |
| Бағалау | Бағалау парағы. Белгілі критерийлер бойынша бағаланады. Оқушылар өзін-өзі бағалайды. (1 мин) | ||
| Қосымша материал | Қисық сызықты трапеция ауданын табу тақырыбын оқу | ||
Бағалау парағы
|
№ |
Аты-жөні | Математикалық диктант | Тақтамен жұмыс | Топпен жұмыс | Жеке жұмыстан алған бағасы | Тест бағасы | Қорытынды бағасы |
| 1 | Аманбаева С | ||||||
| 2 | Алмасбеков Т | ||||||
| 3 | Әлімжан Н | ||||||
| 4 | Мақсатбеков Д | ||||||
| 5 | Мұса Е | ||||||
| 6 | Мұстафа А | ||||||
| 7 | Сұлтанқожа А | ||||||
| 8 | Қансейіт А |
1 кесте
Сыныбы:
Аты-жөні:
Математикалық диктант
- (1 балл)
- (1 балл)
- (1 балл)
- (1 балл)
- ( 1 балл)
- (1 балл)
- (1 балл)
7 балл ———- 5 (бес)
6 балл ———— 4 (төрт)
4-5 балл ——— 3 (үш)
2 кесте
Есептер
- Есептеңіз:
- Есептеңіз:
- Есептеңіз:
- Есептеңіз:
- Есептеңіз:
2 кесте
Есептер
- Есептеңіз:
- Есептеңіз:
- Есептеңіз:
- Есептеңіз:
- Есептеңіз:
4 кесте
Аты-жөні:__________________________________________________
Сыныбы: 11мқ
Жеке оқушыға арналған есептер
11-12балл «5», 9-10 балл «4», 7-8 балл «3»
- Кесте
Аты-жөні:__________________________________________________
Сыныбы: 11мқ
Жеке оқушыға арналған есептер
11-12балл «5», 9-10 балл «4», 7-8 балл «3»
5 кесте
Аты-жөні:__________________________________________________
Сыныбы: 11мқ
Тест
1 нұсқа
1 . Есептеңіз:
- b) c) d)
- Есептеңіз:
- b) c) d)
- Есептеңіз:
- b) c) d)
- Есептеңіз:
- b) c) d)
- Есептеңіз:
- b) c) d)
5 кесте
Аты-жөні:_________________________________________________________
Сыныбы: 11 мқ
Тест
2 нұсқа
1 . Есептеңіз:
- b) c) d)
- Есептеңіз:
- b) c) d)
- Есептеңіз:
- b) 5 c) d) -2
- Есептеңіз:
- b) c) d)
- Есептеңіз:
- b) c) d)
Кілт
- нұсқа
- а
- d
- c
- c
- d
- нұсқа
- a
- b
- d
- a
- c
Кері байланыс парағы
Сабақта не білдіңіз:_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Келесі сабақта нені білгіңіз келеді:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Басқа да айтарыңыз:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Кері байланыс парағы
Сабақта не білдіңіз:_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Келесі сабақта нені білгіңіз келеді:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Басқада айтарыңыз:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Кері байланыс парағы
Сабақта не білдіңіз:_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Келесі сабақта нені білгіңіз келеді:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Басқада айтарыңыз:_____________________________________________________________________________________________________________________________________
3 кесте
Аты-жөні:
| Тапсырманың № | Тексерілетін элементтер | А | В | С | Д | Тапсырма үшін барлық балл |
| 1 | Түбірді рационал көрсеткішті дәрежеге шығара алады | 1 |
4 | |||
| Анықталмаған интегралдың формулаларын біледі | 1 | |||||
| Функцияның алғашқы бейнесін табады | 1 | |||||
| Ньютон-Лейбниц формуласын біледі және қолдана алады. | 1 | |||||
| 2 | Тригонометриялық функцияның алғашқы бейнесін біледі | 1 |
4 | |||
| Айнымалы енгізуді біледі және қолданады | 1 | |||||
| Шектерін дұрыс қойып, есептейді | 1 | |||||
| Шығарған есебіне логикалық қорытынды жасай алады
| 1 | |||||
| 3 | Қос бұрыштың формуласын біледі | 1 |
4 | |||
| Тригонометриялық функцияның алғашқы бейнесін табады | 1 | |||||
| Есептеу барысында алдымен жоғарғы содан кейін төменгі шегін қою керек екенін толық біледі | 1 | |||||
| Шығарылған есебіне толық талдау жасай алады
| 1 | |||||
| 4 | Айнымалы енгізуді біледі және қолданады | 1 |
3 | |||
| Функцияның алғашқы бейнесін таба алады | 1 | |||||
| Шешудің тиімді әдістерін таңдайды және қолданады,негізделген қорытынды жасайды | 1 | |||||
| 5 | Дәрежені төмендету үшін тригонометрияның негізгі формулаларын біледі | 1 |
3 | |||
| Функцияның алғашқы бейнесін таба алады | 1 | |||||
| Ақпараттық материалдарды құрамды бөліктерге жіктейді, негізделген қорытынды жасайды | 1 |
Сыныбы:
16-18 балл -5; 13-15 балл -4; 10-12 балл -3; қалғаны «2»