9-ға және 3ке бөлінгіштік белгелері

 

математика5-сынып.
Сабақ тақырыбы9-ға және 3ке бөлінгіштік белгелері
Жалпы мақсатыСандардың 9-ға ,3ке бөліңгіштік белгелерін тұжырымдап, анықтай алу
Сілтеме1.      Оқулық. Математика 5сынып  Т.А Алдамұратова

2.      Алгебра  5сынып .әдістеме.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері1.      Өз ойын, білгенің жеткізуге үйренеді.

2.      Өткен материалдарды есіне түсіреді.

3.      Сын тұрғыдан ойлауға жетелейді.

4.      Теориялық материалды өз- бетімен оқып, түсінуге тырысады.

5.      Өзіне деген сенімділігі артады

1)      Берілген санның цифрларының қосындысы бойынша, оның 3-ке, 9-ға бөлінетіндігін;

2)      Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгісінің тұжырымдамасын айта;

3)      9-ға бөлінетін барлық сандар 3-ке бөлінетіндігін

біледі.

 

Сабақта қолданылатын материалдар.1.      Интерактивті тақта

2.      Оқулық, дәптер, сызғыш карандаш

3.      Слайд.

 

Қолданылған  модульдер1.      Диалогтық оқыту.

2.      АКТ пайдалану

3.      Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4.      Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.

5.      Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқыту әдістері:Диалогтық оқыту .

Сын тұрғысынан оқыту

 

1.      Жеке жұмыс

2.      Жұптық жұмыс

3.      Топтық жұмыс.

 

 

УақытСабақ барысыміндеттеріМұғалім іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті.бағалауӘдіс-тәсілдер
5  минҰйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуал орнату. Амандасу.  Оқушыларды түгендеу.  Топқа бөліну. 5-топ Амандасады. Топқа бөлінеді.  Оқу құралдарын шығарады. 

Диалогтық оқыту

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15мин

 

 

 

 

5 мин

 

 

Білу.

Еске түсіру.

 

 

 

 

Түсіну.

Тақырыпқа келу

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа тақырып.

 

 

 

Мысалдар арқылы тақырып мағынасын тану.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй жұмысы

 

Қорытынды.

Рефлексия.

 

Қызығушылықты ояту.

Түрткі сұрақтар

 

 

 

оқушыларға тақырыпты өздері табатындай ашық сұрақтар қою арқылы ойлауға итермелеу.

 

 

 

 

 

Оқушыларды тақырыпты өздігінен игеруге дағдыландырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өз жұмысын қорытынды жасай білуге үйретеді.

 

12,29,45,57,61,72,83,99 сандарының ішінен теріп жазыңдар:

1)      Цифрларының қосындысы 3-ке бөлінетін сандарды. Осы сандар 3-ке бөліне ме?

2)      Цифрларының қосындысы 9-ға бөлінетін сандарды. Осы сандар 9-ға бөліне ме?

3)      Цифрларының қосындысы 3-ке де, 9-ға да бөлінбейтін сандарды. Осы сандар 3-ке немесе 9-ға бөліне ме?

Қандай сандар 3-ке бөлінеді?

Қандай сандар 9-ға бөлінеді?

4)       

5)       

6)       

 

7)       

Ұжымдық жұмыс.

Берілген сұрақтарға әр топтан оқушылар жауап береді.

Бірін- бірі толықтырады.

 

 

 

 

 

Қорытынды жасап ережелерді айтады.

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

Жұппен жұмыс.

Кітаптан ережені оқиды.

Мысалдарды топта талқылап, әр топтан түсіндіруге тақтаға оқушылар шығады, түсіндіреді,  саусақпен бағаланады.

 

 

Шығарған есептерін дәптерлерін ауыстыру арқылы тексереді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ   жөнінде өз ойларын айтады.

Стикерге жазу арқылы рефлексия жасайды.

 

 

 

Ынталандыру сөздері.

 

 

 

 

 

 

 

өте жақсы!

Жарайсың!

Жақсы!

Тамаша айттың!

 

Сияқты сөздермен бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау.

 

 

Топтар бір-бірін бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы –оқушы

Мұғалім-оқушы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТО(миға шабул)

Диалогтық оқыту.

АКТ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дарынды оқушы

 

 

 

Топпен жұмыс.

Өзара ынтымақтастық.

 

Көшбасшылық

 

.

1-топқа

І. 9-ға бөліңгіштік белгісі.

  Ережесі

2 мысал 6576 саны 9-ға бөлінеді.

2 топқа

783 саны 9-ға бөлінеді. Түсіндіру

3-топқа

289 саны 9-ға бөлінбейді.

4-топқа

ІІ. 3ке бөліңгіштік белгісі.

5-мысал. 978 саны 3-ке бөлінеді.

6-мысал. 437 саны 3ке бөлінбейді.

 

219 есеп ауызша шығарады.

Тапсырмалар топтарға бөлінеді.

 

221 есеп топтар ға бөлініп шығарады.

222 есеп

220,221, 223

 

Тақырыпты қорытындылау.

Бүгінгі сабақты түсіңдің бе?

Қиындықтар болды ма?

Бүгінгі сабаққа ризасың ба?

Құрбыңа көмектестің бе?

Саған құрбың көмектесті ме?

Нені жақсы түсіңдің, не түсінбедің?