Математика пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау үлгісі 5-сынып

Математика пәні  бойынша орта мерзімді жоспарлау үлгісі 5-сынып

Өскемен қаласы әкімдігінің «Ахмер орта мектебі» КММ

Сабырбекова Назгул Катауллановна

 

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.

 

Белсенді жұмыс түрлері.

 (топтық, жұптық, жекеше) 

АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану

Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалауБарлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар) Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсызНегізгі дерек көздер

сабақ

ТАҚЫРЫБЫсағатыББД қойылатын талаптарМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

 
1Санды және әріпті өрнектер1Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік алу

Әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білу,  өрнектердін мәндері бойынша салыстыру

 

Топтық жұмыс.

Сұрақ қою техникасын қолдана отырып,диалогтік қарым-қатынасқа түсу.

Оқушылар сабақ қорытындыла-

ғанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау.

Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту.Оқушылар әріптің берілген мәніндегі өрнектің мәнін жаза, таба алады, өрнектердін мәндері бойынша салыстырадыМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

2Санды және әріпті өрнектер1

 

 

Әріптің мәнін өрнектердегі орнына қоя білу дағдылары, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру

 

Топтық, жұптық,жекелей жұмыстарФормативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы   бағалау«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыруТоп башсынының бағалауын басшылыққа ала отырып, оқушылардың санды және әріпті өрнектерге есептер шығара алу дағдыларының қалыптасқаны көрінеді
3Өрнектерді ықшамдау1Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару

Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу

Топпен жұмыс. Сұрақ қою техникасын қолдану. Мысалы: өрнектерді ықшамдау не үшін қажет? берген сұрақтарын талқылауБағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайдыҚойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау Оқушылар санды және әріпті өрнектерден қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиетін пайдаланып есептерді шығарадыМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

4Өрнектерді ықшамдау1Өрнектердің қасиетін пайдаланып, ықшамдай алуларыТоптық жұмыс.

«Ой қозғау»

Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу

Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің ықшамдалған нәтижесін  түсіндіруАуызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен байқаладыМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

5Өрнектерді ықшамдау1Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығаруТоптық, жұптық жұмыс.

Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)

Тест тапсырмаларына шолу

Сәйкестендіру тесті

«Ой түйін» рефлексия

Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалауТапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артадыБерілген тапсырмалар арқылы оқушылардың  деңгейлері көрінеді, бағаланадыМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

6

 

Теңдеу

Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару

1Арифметикалық амалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы

Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар

Қызығушылықты ояту

«Ой қозғау» стратегиясы

Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды

2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады

3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады

Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: тапсырманы оқып,шығару жолын түсіндіріп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінедіСТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледіМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Үлестірме материалдар» 2-апта

7Теңдеу

Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару

1Арифметикалықамалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы

Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Выгодский ЖАДА қолдану арқылы, диалогтік әңгімені дамытуӘр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыруШағын топпен жұмыста оқушылар бірін-бірі  оқыту,үйрету. Кері есептеу арқылы есептерді шығаруПрактикалық тапсырмаларда сұ рақтар қоя отырып, есептің шығару жолдарын түсіндіруМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»

8Теңдеу

Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару

1 

Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Топтық, жұптық,жекелей жұмыстарФормативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы   бағалау«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыруСұрақ-жауап арқылы мәтін есептерді қалай шығару керек екендерін үйренеді.Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

9Теңдеу

Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару

1Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Топтық жұмыс. Сенім және жұмыс атмосферасын қалыптастыруБлум таксономиясының деңгейлері бойынша бағалау.Формативті бағалауБерілген тапсырмаларды (талдау, синтез) орындау барысында дарынды, таланты оқушыларды анықтауБлум таксономиясының деңгейлері бойынша бағаланадыМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Үлестірме материалдар» 4-апта

102-бақылау жұмысы1Алған білімдерін тиянақтау, жинақтауАлдамұратова Т.А.

«Оқыту әдістемесі»

11Қатемен жұмыс1Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу
12Бұрыш. Бұрыштың шамасы1Бұрыш ұғымын түсіне алуы,транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктеріТоппен жұмыс.

«Еске түсіру», «Ой қозғау»,

«Миға шабуыл» іскерлік.

Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайдыВ,С тобынан есептер беруПрактикалық тапсырмаларды орындауМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

13Бұрыш. Бұрыштың шамасы1Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктеріТоптық, жұптық,жекелей жұмыстарФормативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы   бағалау«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыруУақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру арқылы анықталадыМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

14Бұрыш. Бұрыштың шамасы1Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктеріТоптық, жұптық, жеке жұмысМені таң қалдырды,

Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады-қызығушылықтарын арттыру.

Формативті бағалау. Жұлдызшалар, смайлктер беру

Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу.Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланадыМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

15

 

Шеңбер. Дөңгелек.1Анықтамасын және

элементтерін  білуі, есептер шығаруда қолдана алулары

Интерактивті тақта көмегімен фигураларды көрсету,сыза алуОқушылар сабақ қорытындылағанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау.Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыруПрактикалық тапсырмаларды орындауМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

16Шеңбер. Дөңгелек.1Анықтамасын және

элементтерін  білуі

Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау

Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамытуФигураларды интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы.

«Балдық» жүйемен бағалау

Кеңейтілген тапсырма беруКері байланыс «Автордың орындығы»Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

17Шеңбер. Дөңгелек.1Анықтамасын және

элементтерін  білуі

Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау

Топпен жұмыс. «Дөңгелек стол», Дөңгелек үстелде ережені сақтау.Сырттай бақылау арқылы қойылған сұрақтардың жауаптары бағаланады, қажет болған жағдайда түсініктер мен комментарийлер беріледі.Форма-

тивті бағалау

Берілген уақыт шеңберінен аспау керектігі, практикалық тәжірибені және жіберілген қателерді талқылау мақсатында оқушылардың қызығушылықтарын оятуАйтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланадыМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

183-бақылау жұмысы1Алған білімдерін тиянақтау, жинақтауАлдамұратова Т.А.

«Оқыту әдістемесі»

19Қатемен жұмыс1Оқушылардың жіберген қателерінің алдын-алу
 ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі 
20Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар1Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуыТоппен жұмыс.Әр топ есептер шығаруда өз қорытындысын,

талдауын жасау.Анықтама

лар арқылы дәлелдеу.

Тапсырмаларды интерактивті тақта арқылы беру. Көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін тексеру.Топта көшбасшылық рөлін беру,Формативті бағалау.

Басқа топқа қонаққа бару арқылы бірін-бірі бағалау. Оқушылар есептер шығаруда жай сандар кестесін пайдалану.

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

21Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар1Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы Жеке тапсырма «Ағаш»бейнесі арқылы өз ойларын қағаз бетіне түсіру, «Постер» жасауӘрбір топ сұрақтар дайындап, басқа топқа қонаққа барады. Топтар бірін-бірі бағалайдыЖеке берілген тапсырма оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятумен қатар, өз бетінше жұмыс істеуге ынталандырадыТоптың бағалауын басшылыққа алуМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

22Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар1Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуыТоптық, жұптық жұмыс.

Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)

Тест тапсырмаларына шолу

Сәйкестендіру тесті

«Ой түйін» рефлексия

Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалауТапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артадыДеңгейлік,тест тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланадымиМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

23Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті1Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда пайдалана алуыВыготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамытуНе білемін? Не білдім? Нені  білгім келеді?  деп қорытындылауОқушылардың өмірмен байланыстыра келтірген дәлелдемелері арқылы анықтауУақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беруМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»

24Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті1Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда пайдалана алуыЖұптық, топтық жұмыс. «Бірін бірі оқыту»,-«Үйрете отырып, үйренемін»-қағидасын жүзеге асыру тәсіліЖұптық, топтық бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау.Оқушылардың дарындылық қасиеттері анықталады, яғни  ұстаз рөлін орындайдыСұрақтар қойған парақтар арқылы бағаланады.Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

25Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері1Жұп, тақ сандарды ажырата алуы,натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін білуі«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлікНатурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы.

«Балдық» жүйемен бағалау

«Миға шабуыл»

Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау

Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелеріненМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Үлестірме материалдар» 2-апта

  II-тоқсан
26Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері1Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін және 10-ға бөлінетін сандардың 2,5-ке бөлінетінің пайдалана алуыТоптық жұмыс.Жарыс түрінде ұйымдастырылады. 4-кезеңнен тұрады:тас қақпаның сұрақтары,күміс қақпаның есептері,алтын қақпаның есептері, алтын сандықтың есебі.«Балдық» жүйемен бағалау. 1кезең 5 баллдық жүйемен, 2-кезең 10, 3-кезең 20, 4-кезең 50 баллдық жүймен. Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы тексеру.Дарынды, таланты оқушылар сабақ барысында өз білім деңгейлерін көрсетеді.Сұрақтарға жауап беріледі, практикалық тапсырма орындалады.Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

27Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілері1Берілген сандардың цифрларының қосындысына қарап,3,5-ке бөлінетінің ажырата білуіТоптық жұмыс.

«Ой қозғау»

Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіруКері байланыс «Автордың орындығы»Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Үлестірме материалдар» 2-апта

28Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілері1Берілген сандардың цифрларының қосындысына қарап,3,5-ке бөлінетінің ажырата білуіТоптық, жұптық, жеке жұмысМені таң қалдырды,

Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады.

Формативті бағалау. Жұлдызшалар, смайлктер беру

Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу.Өз-өздерін бағалау арқылы өздеріне сұрақ, мақсат қоюМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

294-бақылау жұмысы1Алған білімдерін тиянақтау, жинақтауЖеке жұмыс
30Қатемен жұмыс1Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу
31Дәреже1Дәреже ұғымын білуі,жаза алуы, есептеу бейімділіктеріТоптық жұмыс.

«Ой қозғау»

Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіруАуызша,практикалық, есеп шығару нәтижелеріненМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

32Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу1Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеубілуі,құрама сандардыЖК көбейтіндісі түрінде жаза алу дағдысыТоптық жұмыс.

«Ой қозғау»

Пирамида құру арқылы оқушылардың сабаққа ынталандыру,қызығушылықтарын ояту.Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіруНатурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу алу дағдылары қалыптасадыМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

33Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу1Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктей білуіТоптық жұмыс. «Жағымды сөздер» тәсілі арқылы топқа бөліну. Қызығушылықты ояту.

 

Жеке жұмыс түрлері, арқылы, деңгейлік тапсырмалар орындау арқылы топ басшылары бағалайды. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау.Тапқырлыққа есеп беру  және деңгейлік , тестік тапсырмалар арқылы дарынды балаларды анықтау.Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың  деңгейлері көрінеді, бағаланадыМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

34Ең үлкен ортақ бөлгіш1Ең үлкен ортақ бөлгіш өзара жай сандар туралы және сандардың ЕҮОБ таба алу дағдыларыТоптық жұмыс.

«Ой қозғау»

Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіруСұрақтардың жауаптары,практикалық тапсырмаларды орындауларыМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

35Ең үлкен ортақ бөлгіш1Ең үлкен ортақ бөлгіш өзара жай сандар туралы және сандардың ЕҮОБ таба алу дағдылары«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлікБағалау парағы бойынша«Миға шабуыл»

Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау

Бағалау парағын басшылыққа алу және ЕҮОБ-таба алу қабілеттеріМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

36Ең үлкен ортақ бөлгіш1Ең үлкен ортақ бөлгіш өзара жай сандар туралы және сандардың ЕҮОБ таба алу дағдыларыТоптық, жұптық,жекелей жұмыстарФормативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы   бағалау«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыруСТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледіМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»

37Ең кіші ортақ еселік1Ең кіші ортақ еселік сандар туралы білуі және сандардың ЕКОЕ таба алу дағдыларыСабаққа қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушылардың көңіл күйлерін анықтау.(3-карточка жатады соны көрсету арқылы анықтайды). «Ой қозғау» стратегиясыБағалау: 1. «Ой қозғау», 2. «Бағалы зат», 3. Мұғалімнің бақылауыЕКОЕ пен ЕҮОБ-тің айырмашылығын анықтау арқылы оқушылардың қабілеті,алғырлығы  көрінедіАуызша,практикалық есептер шығару нәтежеіМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

38Ең кіші ортақ еселік1Ең кіші ортақ еселік сандар туралы білуі және сандардың ЕКОЕ таба алу дағдыларыТоптық жұмыс.

 

Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тартуАуызша, жазбаша жұмыстардың нәтижесіненМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

39Ең кіші ортақ еселік1Ең кіші ортақ еселікті  таба алуыТоптардың берген сұрақтарын талқылауБағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайдыӨмірден мысалдар келтіру нәтижесінде дарынды,талантты балалар анықталадыТоп басшысының бақылау нәтижесі бойынша бағалауМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

40Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару1Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығара алуларыСұрақ қою техникасын қолдана отырып, диалогтік қарым-қатынасқа түсуӘр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыруОқулықтан 1,2-мысалды өз беттерінше оқып, қорғауПрактикалық тапсырмалардан,ауызша сұрақтарданМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

41Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару1Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығара алуларыЖеке, топтық жұмыс. «Саяхат» сабақ. 1,2-ші аялдамалдар ауызша сұрақтар,есептеулер.3,4,5 аялдамалар топтық жұмыстар.Топтық бағалау. Кері байланыс. Саяхат барысында нені түсіндік, неге үйрендік?Оқушылардың қызығушылықтарын ояту мақсатында сандар және сандардың бөлінгіштігі туралы білімдерін қолданып логикалық және олимпиадалық есептер шығару«Тапқырлық»,  «Қате тұжырымды анықтау» тапсырмалар арқылы білімдерінің нәтижесі байқалады.Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»

425-бақылау жұмысы1Алған білімдерін тиянақтау, жинақтауЖеке жұмыс
43Қатемен жұмыс1Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу
 ІІІ тарау. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану51 сағ 
44Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу1Жай бөлшектің анықтамасын білу.Жай бөлшектерді оқу және жаза білу бейімділіктеріИнтерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсетуИнтерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау.

Кері байланыс жасау. Не үшін «5», «4» ? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың?

Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуіКері байланыс «Автордың орындығы»Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

45Жай бөлшектің негізгі қасиеті1Жай бөлшектің негізгі қасиетін есептер шығаруда қолдана алуларыТоптық, жұптық, жеке жұмысЕкі жұлдызша, бір тілек арқылы бағалау

Не білемін? Не білдім? Нені  білгім келеді?  деп қорытындылау

Жаттығу жұмыстарын орындау барысындаАуызша,практикалық есептер шығару нәтежеіМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

46Жай бөлшектің негізгі қасиеті1Жай бөлшектің негізгі қасиетін есептер шығаруда қолдана алулары«Мен саған,сен маған». Топтың оқушылары өзара дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қояды.Дайындап келген тапсырмаларын береді.Қонаққа барады.Формативті бағалау.

Топтың өздерінің жасап әкелген бағалау критерийлері бойынша бағаланады.

Тапсырмаларды орындау барысында дарынды,талантты оқушылар ерекшеленеді.Сұрақ деңгейлерінің түріне және тапсырмалар басшылыққа алынады.Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

47Жай бөлшектің негізгі қасиеті1Жай бөлшектің негізгі қасиетін есептер шығаруда қолдана алуларыШағын топпен, жұппен жұмыс жүргізу. Оқушылар есептер шығару барысында әңгімелесу, диалогке түсуНе білемін? Не білдім? Нені  білгім келеді?  деп қорытындылауЖаттығу жұмыстарын орындау нәтижесінде дарынды, талантты балалар өз қабілетін көрсетеді.Кері байланыс жасау арқылы бағаланадыМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

48Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан1Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан ұғымдарының мағанасын түсінулері.Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар

Қызығушылықты ояту

«Ой қозғау» стратегиясы

Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды

2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады

3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы 4жұмыс бағаланады

Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінедіСТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледіМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»

49Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру1Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра алу бейімділіктеріТоптық, жұптық жұмыс.

Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)

Тест тапсырмаларына шолу

Сәйкестендіру тесті

«Ой түйін» рефлексия

Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалауТапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артадыАуызша,практикалық, есеп шығару нәтижелеріненМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

50Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру1Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра алу бейімділіктері«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлікБағалау парағы бойынша«Миға шабуыл»

Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау

Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелеріненМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»

51Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу1Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндей алуларыИнтерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсетуИнтерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау.

Кері байланыс жасау. Не үшін «5», «4» ? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың?

Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуіӨздерін бағалауы басшылыққа алынады. Кері байланыс «Ыстық орындық»Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

52Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу1Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндей алуларыТоптық, жұптық, жеке жұмысМені таң қалдырды,

Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады.

Формативті бағалау. Жұлдызшалар, смайлктер беру

Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу.Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелеріненМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

536-бақылау жұмысы1Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау
54Қатемен жұмыс1Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу
55Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру1Ең кішіортақ бөлім,толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуыТоптық, жұптық,жекелей жұмыстар

Қызығушылықты ояту

«Ой қозғау» стратегиясы

Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды

2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады

3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады

Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінедіАуызша,практикалық, есеп шығару нәтижелеріненМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық», «Үлестірме материалдар» 2-апта

56Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру1Ең кішіортақ бөлім,толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуыВыготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамытуФигураларды интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы.

«Балдық» жүйемен бағалау

Кеңейтілген тапсырма беруАуызша,практикалық, есеп шығару нәтижелеріненМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

57Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру1Ең кішіортақ бөлім,толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуы«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлікБағалау парағы бойынша«Миға шабуыл»

Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау

СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледіМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық«Үлестірме материалдар» 2-апта»,

58Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру1Ең кішіортақ бөлім,толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуыТоптық жұмыс. «Саяхат сабақ».Әр топтың істелінген жұмыстары жетон бойынша бағаланады.

«2»-көк, «3»-жасыл, «4»-сары, «5»-қызыл.

Берілген тапсырмаларды орындау барысында ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізе алатын оқушылар байқалады.Қызығушылықтары оянады.Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесіМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

59Жай бөлшектерді салыстыру1Жай бөлшектердің қасиеттерін пайдалана отырып, жай бөлшектерді  салыстыра алуларыТоптық жұмыс.

Ассосация әдісі

Бағалау критерийлері,оқушылардың толтырған ассоциациалық карталары, «дөңгелек стол»әдісі бойынша толтырған қағаздары,жалпы оқушылардың ауызша жауаптары,есептер шығарылуы ескекріледіӨз ойларын ортаға сала отырып, өмірмен байланыстыру арқылы қызығушылықтарын оятуУақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беруМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»

6061Жай бөлшектерді салыстыру1

 

Жай бөлшектердің қасиеттерін пайдалана отырып, жай бөлшектерді  салыстыра алулары«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлікБағалау парағы бойынша«Миға шабуыл»

Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау

СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледіМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық», «Үлестірме материалдар» 2-апта

 Жай бөлшектерді салыстыру1

 

Жай бөлшектердің қасиеттерін пайдалана отырып, жай бөлшектерді  салыстыра алуларыИнтерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсетуИнтерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау.

Кері байланыс жасау. Не үшін «5», «4» ? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың?

Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуіӨздерін бағалауы басшылыққа алынады. Кері байланыс «Ыстық орындық»Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»

62Жартыжылдық бақылау жұмысы1Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау
63Қатемен жұмыс1Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу
64Жай бөлшектерді қосу және азайту1Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелеріне сүйене отырып,ЖБ қосу,азайта алу дағдыларының қалыптасуларыТоптық, жұптық,жекелей жұмыстар

Қызығушылықты ояту

«Ой қозғау» стратегиясы

Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды

2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады

3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады

Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінедіАуызша,практикалық, есеп шығару нәтижелеріненМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010,

«Үлестірме материалдар» 2-апта

65Жай бөлшектерді қосу және азайту1Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелеріне сүйене отырып,ЖБ қосу,азайта алу дағдыларының қалыптасулары«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлікБағалау парағы бойынша«Миға шабуыл»

Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау

Кері байланыс «Автордың орындығы»Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

66Жай бөлшектерді қосу және азайту1Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелеріне сүйене отырып,ЖБ қосу,азайта алу дағдыларының қалыптасуларыТоптық, жұптық,жекелей жұмыстарФормативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы   бағалау«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыруӨз-өздерін бағалау арқылы өздеріне сұрақ, мақсат қоюМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

67Жай бөлшектерді қосу және азайту1Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелеріне сүйене отырып,ЖБ қосу,азайта алу дағдыларының қалыптасуларыТоптық, жұптық жұмыс.

Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)

Тест тапсырмаларына шолу

Сәйкестендіру тесті

«Ой түйін» рефлексия

Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалауТапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артадыТапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесіМатематика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»