Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романы

Пәні:Қазақ әдебиетіСынып:9Күні: 18.03.2014 жыл
Сабақтың тақырыбы: Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романы
 № 4 сабақ
Сабақтың мақсаты:

 

 


 

 

1. Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романындағы өзекті ойды айқындау

2. Шығармадағы   кейіпкерлер бейнесін сомдай білу.

3. Жазушының романдағы суреткерлік шеберлігін аша білу

 

Күтілетін нәтиже:1. Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романындағы өзекті ойды айқындай алады.


2. Шығармадағы   кейіпкерлер бейнесін сомдай біледі.

3. Жазушының романдағы суреткерлік шеберлігін аша алады.

 

Негізгі идеялар:

 

 Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан — жақты талдап, олардың арақатынасын анықтайды.
Уақыт

мин

 Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстар
1Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.Сәлемдесу.
2Топтық жұмысқа ұйымдастыруға дайындау.

 

Оқушылар 1-2-3 санау арқылы 3 топқа жіктеледі.Қол шапалақтау арқылы мадақтау 
3Үй жұмысы.

 

 «Автор орындығы» 3 топтан 3 оқушы шығып, топ мүшелерінің ашық сұрақтарына жауап береді.

 

Мадақтау, формативті бағалау 
3Жаңа сабақтың мақсатын айту, топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романының тақырыбы негізінде оқушыларды сыни тұрғыда ойлап, өзіндік ой қорыта алу дағдылары қалыптасады. Элек.оқулық

Ин.тақтасы маркер, постер

Топтарға талқылау тапсырмалары беріледі.

 

1-топ. Романның тақырыбы мен идеясы

2-топ. Шығарманың композициялық құрылысы

3-топ. Шығарманың  көркемдік тіл ерекшелігін айқындау

 

 

 Компьютер,  интер.тақтасы
Ой қорыту мақсатында әр топқа бөлек тапсырмалар мен  сұрақтар беріледі.Топ болып бір шешімге келіп  дәлелдейді.Мадақтау,форма

тивті бағалау.

 тапсырмасы бар парақшалар,
Жұппен жұмысКонцептуальды кестені толтырады.

 

Мадақтау,форма

тивті бағалау.

тапсырмасы бар парақшалар,
Жеке оқушылармен  жұмысЖұқа (А), қалың (В), күрделенілген С)тапсырмалар беріледі.

«Кейіпкерге хат»

Мадақтау,форма

тивті бағалау.

 
БағалауЕкі жұлдыз, бір тілекЖиынтық бағалау 
Үйге тапсырмаЖ.Аймауытовтың шығармашылығы жайында тың деректер ізденісі