Оқушының білім деңгейін анықтау

23.Оқушының білім деңгейін анықтау

Сабақтың мақсаты 1.Оқушыларға тақырып бойынша мысалдар,есептер орындату тапсырмаларды түсіндіре отырып, білімдерін қалыптастыру.2. Ойлау қабілеттерін дамыту

  1. Математикалық тілде сөйлеуге үйрету.

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, пысықтау

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

ІІІ.Білімін жан-жақты пысықтау.

Өткен материалдарды пысықтау.

ІҮ. Жаңа сабақ

Өткен сабақтарды еске түсіре отырып есептер шығару

Теңделерді шешу

а+3=9               3+а=9

Өрнектің мәнін табу 3-а мұндағы

а=0,1,2

3-1=2                    3-2=1

Оқулықпен жұмыс

1 мысал  Сандарды оқу

5,7,30,4,20,8,6,1,90,3,50

№2 мысал

Сандарды цифрмен жаз

8,5,40,70,9,1,10,60,7,100,9,20

Алдымен бір таңбалы сандарды содан соң екі таңбалы сандарды жаз.

8,5,9,1,7,9

40,70,10,60,20

Сандарды салыстырып үйрендік

№1 салыстыр

5<9          70>50            8=8   90=90    8<20

№2

3>2                10<15     2>0

7<9                  10>9      80<90       5>3

 

1мысал ауызша

2 мысал

а) кесінділерді өлшеу

Ә) ұзындығы 5 см кесінді сыз, оны 3 см қысқарт

Өзіндік жұмыс ретінде орындау.

№3 мысалСалыстыру

4 см+1см=5 см                     6cм+2cм<6cм+3cм

7см-2см<7cм                           6cм -2cм >6cм-3cм

ҮІ. Сабақты қорытындылау.Біз бүгінгі сабақта не істеуді үйрендік?

ҮІІ. Үйге тапсырма: № 4 мысалды шығару. 159 бет.