Күнтізбелік жоспар Қазақ әдебиеті, 10-сынып жаратылыстану-математикалық бағыт

Күнтізбелік жоспар Қазақ әдебиеті, 10-сынып жаратылыстану-математикалық бағыт 

Аптасына-  2 сағат,   жылына-68 сағат

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбы

Сағат саныкүні, айы 

 

Іскерлік дағдыны қалыптастыру

 

Оыту әдісі

 

Жаңа техноло

гияны пайдалану

 

 

Көрнекі

лігі

 

 

Қайталау

 

 

Қосымша оқулықтар

 

 

Үйге тапсырма

І тоқсан- 18 сағат
1Жалпы шолу.  ХІХ ғасыр әдебиеті

ХІХ ғасырдағы қазақ елінің тарихи-әлеуметтік жағдайларына сипаттама

1

 

Әдеби  шығармаларды ұлттық құндылық ретінде ұғынып, ХІХ ғасыр әдебиеті үлгілерін білу дағдысыДиалогтық әңгіме, баяндау, пікірлесу 

СТО элементтері

 

 

Оқулық,

сызба

   әдебиет теориясы: сыншылдық дәстүр;Қаз. тарихыөзіндік ізденіс жұмыстары: Х.Сүйіншәлиев, ХІХ ғасыр әдебиеті – Алматы, 1992);
2Абыл Тілеуұлы өмірі, шығармашылығы

«Арғымақ атта сын болмасы» жыр- толғауы

1

 

Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысыЖаңа  сабақты меңгертуТоптас/ру

ББҮ

Дид/мат

Сызба

      әдебиет теориясы: эпикалық жанр;Абыл шығармаларының өзінің алдындағы жыраулармен үндестігі.өзіндік ізденіс жұмыстары: «Жеті ғасыр жырлайды» кітабы;
3«Қырымның қырық батыры»1Көркем  шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беру дағдысыТоптық, жұптық, жеке жұмыстарСатылай кешенді талдауДид/мат

Сызба

 әдебиет теориясы: аллитерация, ассонанс, эпитет, метафора, теңеу;Тарих      өзіндік ізденіс жұмыстары: «Бес ғасыр жырлайды
4Д.Бабатайұлы. Ақынның өмірі мен шығармашылығы1

 

Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысыЖаңа сабақты меңгертуЖобалап оқыту технологиясының  элем/ріДид/мат

Сызба

      әдебиет теориясы: эпикалық жанр;Абыл шығармаларының өзінің алдындағы жыраулармен үндестігі.өзіндік ізденіс жұмыстары: «Жеті ғасыр жырлайды» кітабы;
5«Еспенбет»  дастаны1

 

Дастанда  бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіру дағдысыТолғауларда  бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіру дағдысыСатылай кешенді талдауДид/мат

Сызба

Кейбір сюжеттердің басқа ақын шығармаларында көрініс табуы.Әдебиет теориясыАқын шебер/н

маз/у

Махамбет  Өтемісұлы — 3 сағат
6М.Өтемісұлы өмірі, шығармашылығы. «Менің атым- Махамбет»1

 

Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысыМәнерлеп оқу

 

Сызба толтыру

 

Слайд, сызбаПоэзиясын-дағы реалистік, романтика-лық сипат, көркемдік ерекшелігі мен жанрыәдебиеттің қоғам

дық мәні;

өзіндік ізденіс жұмыстары: «Бес ғасыр жырлайды» кітабы;
7«Атадан туған аруақты ер»1

 

 

Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы

Проблема

лық әдіс

Сатылай кешенді талдауДид/мат

Сызба

Музыка.М\Т

күйшілігі

Әд/т

теор/сы

Өлең құр/на талдау
8«Тайманның ұлы Исатай»1Түсіндіру, талдау, салыстырСТО элементтеріАқын туралы деректерӘд/т

теор/сы

      музыка (Құрманғазы, «Кішкентай» күйі),
9Шығарма  №11Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдарыШығарма-лар жинағы
Сүйінбай Аронұлы — 3 сағат
10Сүйінбай Аронұлы «Бөрілі менің байрағым»,1

 

Өлең   сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысыКіріктіруЗерттеуАқын сур.

слайд

«Бөрілі менің байрағым»«Ақиық», «Сүйінбай ақын»Өлеңін жаттау
11 «Ту алып жауға шапсаң сен»1Аралас сабақИнтерактивті тақта, слайдтарСүйінбай шығармаларындағы замана шындығының көркем бейнеленуіәдебиет теориясы: айтыс туралы ұғымды кеңейту;
12«Сүйінбай мен Қатаған айтысы»1Тақырыпқа  реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындау дағдысыСұрақ- жауапСатылай кешенді талдауДид/мат.

Сызба

Қатағанмен айтысуының себептері мен жеңіске жетуінің негізгі мәні.Айтыстан үзінді жаттау
13Қ.Күржіманұлы «Есқали Сұпыға айтқаны» өлеңі1

 

Өлең   сөздің құрылымдық элементтерінің мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысыСұрақ- жауапСатылай кешенді талдауДид/мат.

Сызба

Ақын туралы деректер      әдебиет теориясы: толғау туралы ұғымды кеңейту.өзіндік ізденіс жұмыстары: «Бес ғасыр жырлайды» ІІ том, — Алматы, 1989;
14«Адай тегі» өлеңі1Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысыІздендіруЗерттеуШығармаға қ/н талаптарТақырыпқа б/ты ақын туралы деректерЭнцикло

педия

Қосымша әдебиет

Тарихи тұлға

лар

15Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян», «Сарыарқа толғаулары»1

 

Толғауларда  бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіру дағдысыЖаңа сабақты меңгертуСатылай кешенді талдауСлайд, сызбаАқын туралы деректер      Әдебиет теориясы: эпитет, метафора, теңеу;«Қыз өлеңі талдау»
16«Қарасай-Қази» дастаны1Көркем  шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық мәнін айқындау дағдысыСалыстыру

Мәнерлеп оқу

Карточка-ларШығармаларының идеялық мазмұны, көркемдік ерекшеліктер      өзіндік ізденіс жұмыстары: Б.Омарұлы, М.Мөңкеұлы — Алматы, 1993;
Шоқан Уәлиханов — 4 сағат
17Ш.Уәлиханов өмірі мен шығармашылығы1Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысыӨзіндік пікір, ой қорытуІзденуші

лік, ой қорыту

ЗерттеуОқулық, қосымша әдеб/рӨтілген мат/рШоқан – қазақ халқының әлемдік деңгейдегі тұңғыш ғалымы, шығыстанушы, әдебиет зерттеушісі.
18Шығарма №21Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдарыШығарма-лар жинағы
                                                                                        ІІ тоқсан- 15 сағат
19Шоқан- тұңғыш ғалым1Тақырыпқа  реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындау дағдысыӘ. Марғұлан «Шоқан және Манас» Алматы, 1971;
20«Ыстықкөл күнделігі», «Жоңғар очерктері»1Ұлттық  мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын білу дағдысыДамыта оқыту технологиясыАқын портреті,кітаптар«Жоңғар очерктері»89-99 бет оқу
21Шоқан- қазақ, қырғыз ауыз әдебиетін зерттеуші1Өзіндік пікір, ой қорытуІзденуші

лік, ой қорыту

ЗерттеуОқулық, қосымша әдеб/рӨтілген мат/рЭнциклопедия
Ыбырай Алтынсарин -4 сағат
22Ы.Алтынсарин өмірі мен шығармашылығы1Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысыМағынаны тану, ізденушілікСатылай кешенді талдауИнтертақ

та, ақын суреті

Лирика, оның түрлері туралы«Дала қоңырауы»

поэмасы

Кесте толтыру
23Ыбырай- қазақ балалар жазба әдебиетінің негізін қалаушы1Тақырыпқа  реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындау дағдысыБлум таксономиясыСатылай кешенді талдауЛирика, оның түрлеріЫбырай әңгімелеріТүсінігін  айту
24«Жаз», «Азған елдің билері» өлеңдері, «Атымтай Жомарт», «Мейірімді бала» әңгімелері,1Өлең  сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысыЖаңа сабақты меңгертуСын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері      әдебиет теориясы: әңгіме туралы түсінікті дамыту;өзіндік ізденіс жұмыстары: Ә.Қоңыратбаев «Қазақ әдебиетінің тарихы» — Алматы, 1994;
25«Қазақ хрестоматиясының» қазақ рухани әлеміндегі маңызы1Ұлттық  мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын білу дағдысыШығармашылық жұмысСКТ элементтеріКарточ-каларӘңгімелерін оқу
26Шығарма №31Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдарыІздендіруЗерттеу«Шоқаны бар ел, шоқтығы биік ел»
Абай Құнанбайұлы — 10 сағат
27А.Құнанбаев өмірі мен шығармашылығы1Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысыСТО элем/ріәдебиет теориясы: әдебиеттің халықтығы туралы.музыка (Абай әндері), бейнелеу өнері (Ә.Қастеев. «Жас Абай»),
28Ұлы ақын өлеңдерінің идеялық мазмұны1Өлеңдегі  негізгі ойды, авторлық ұстанымды анықтай білу дағдысыАралас сабақСКТ элементтеріЛирика ұғымын кеңейту.З.Ахметов «Абайдың ақындық әлемі» – Алматы;
29Абайдың қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтары1Баяндау, түс/ру ізденуш/кСатылай кешенді талдауОқулық,қосымша мат/рКөрнекті әд/т өкілдері тур. («Дара Абай – Дана Абай» телесабақ);
30Абай қарасөздеріндегі даналық ойлары1Автордың ойын тани алу дағдысыМағына-ны тануСатылай кешенді талдауҚосымша

дид/қ м/р

«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»ПоэмаларыТалдау
31Абайдың  табиғат лирикасы1 

Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы

Дейлеп-саралап оқыту техн/сы«Қазақтар

ІІ кітабы

«Абай және бүгінгі қазақ әдебиеті» реферат
32Шығарма №41Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдарыІздендіру.Зерттеу
33Сыныптан  тыс оқу1Сыныптан  тыс және өзіндік ізденіс жұмыстарына ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқу дағдысыӨзіңе ұнаған көркем шығарманы оқып, түсінгені айту.
ІІІ тоқсан-21 сағат
34«Жігіттер, ойын- арзан, күлкі- қымбат»1Өлең  сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысыЖаңа сабақДамыта оқыту техн/сыХІХ ғасырдың

ІІ жартысын әдебиеттің дамуы

М.Әуезов «Абай Құнанбаев»
35«Адасқанның алды- жөн, арты-соқпақ», «Сегіз аяқ»1Өзіндік  көзқарасын білдіруді, шешен сөйлеу дағдыларыТүсінік бе

ру, ой тас

тау, ізд/у

 

Сатылай кешенді талдауАқын сур.

интерак

тивті тақта

Ақын шығармала

ры

Әд/т

теор/сы

Ақ/ң қ/қ поэз/на қосқан үлесі
36«Ескендір» дастаны1Көркем  шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық мәнін айқындау дағдысыЖаңа сабақСТО элементтеріДастаннан үзінді жаттау
37Дастанның идеялық- көркемдік маңызы1СКТ элементтеріХІХ ғасырдың

Іжарт.әдебиеттің дамуы

М.Әуезов «Абай Құнанбаев»
38«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін», «Мәз болады болысың»1Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысыӨлеңді жаттау
39Шығарма №5Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдарыІздендіруЗерттеу«Абай- дана қазақта»
Жамбыл Жабаев — 4 сағат
40Жамбыл Жабаев «Өтеген батыр»1Әдеби  шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіру дағдысыІзденуші

лік, ой қорыту

ЗерттеуОқулық, қосымша әдеб/рӨтілген мат/рЭнциклопедияӨтілген мат/р
41Жырдың басты кейіпкері- Өтеген1Жаңа сабақәдебиет теориясы: айтыс өнері туралы түсінік;
42«Сұраншы батыр»1Көркем  шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық мәнін айқындау дағдысы
43Сұраншы батыр- өмірде болған тарихи тұлға1Автор портретіПоэманың композ.

құрылысы

Шәкәрім Құдайбердіұлы- 6 сағат

 

44Ш.Құдайбердіұлы өмірі мен шығармашылығы1Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысыБаяндау, түс/ру ізденуш/кСатылай кешенді талдауОқулық,қосымша мат/рКөрнекті әд/т өкілдері тур.«Дағыс

тан»

Түсініктрін айту
45«Жастарға», «Дүние мен өмір», «Ақындарға»1Өлең  сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысыМағынаны тану,ізденушілікСКТ, СТО эл/ріАқын сур.

слайд

Шоқанның бала шағыШоқан күнделігіӨлеңді жаттау
46Шәкәрім шығармаларының Абай өлеңдерімен үндестігі1 

 

Ақын шығармаларын басқа ақын шығармалары үлгілерімен салыстыра талдау дағдысы

Жаңа сабақСТО элементтері      әдебиет теориясы: дастан туралы ұғым;Ш.Қ.Сәтбаева, Шәкәрім Құдайбердиев — Алматы, 1990, Б.Әбдіғазиұлы — Шәкәрімтану мәселелері;Реферат дайындау
47Лирикаларындағы адамгершілік, ар- ождан мәселелері1Аралас сабақСКТ элем/ріКарточ-калар
48«Еңлік- Кебек» дастаны1Көркем  шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық мәнін айқындау дағдысыТүсіндіру, талдау, іздендіру      әдебиет теориясы: дастан туралы ұғым;     кинофильм («Шәкәрімнің соңғы күзі»);
49Поэманың композициялық құрылымы1Көркем шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беру дағдысыСТО элем/ріИнтерактивті тақтаБ.Әбдіғазиұлы — Шәкәрімтану мәселелері;
Мәшһүр Жүсіп Көпеев -3 сағат
50М.Көпеев өмірі мен шығармашылығы1Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасап, баға беруОй толғанысКомпози

ция

буклетКомпозиция

лық құрылым

Абай тур.ақын-жаз/ң жазбаларыКейіп

кер бей

несін ашу

51«Шайтанның саудасы» , «Гүлшат- Шеризат»1 

Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы

Ой шақыру

ББҮ

ИНЦЕРТ

Сатылай кешенді талдау      әдебиет теориясы: дастан туралы;
52«Сарыарқаның кімдікі екендігі»Өлең  сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысыЖаңа сабақСТО элементтеріСлайдҚ. Мәшһүр Жүсіпов «Көркем сөздің құдіреті», 2000 жыл;Мәшһүрдің жыр-толғаулары, ондағы заман, қоғам, адам туралы философиялық толғамдары.
53Шығарма №61Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдарыІздендіруЗерттеу
Нарманбет Орманбетұлы -3 сағат
54Нарманбет  Орманбетұлы  өмірі мен шығармашылығы

 

1Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысыЖаңа сабақТалдау, салыстыру, іздендіру      әдебиет теориясы: әдебиеттің қоғамдық мәні;Ақын туралы қосымша мәлімет
ІҮ тоқсан- 14
55«Көпті көрген көнемін», «Шал

 

қайғысы»

 

1Өлең  сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысыЖаңа  сабақИнтер

белсенді тақта

«Бала қайдан?» өлеңдері«Шал қайғысы» өлеңінде халық бойындағы бойкүйездік пен жалқаулықты сынауы.
56«Замана», «Сарыарқа сайран жерім- ай»1 

Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы

Аралас  сабақИнтерактивті

тақта

Б.Әбдіға-зиев «Қазақ әдебиетінің тарихы»

6-том

ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың бас кезіндегі әнші-ақындар поэзиясы — 5 сағат
57Әнші-сазгер ақындар шығармашылығына шолу, ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың бас кезіндегі әнші-ақындар поэзиясы.1Өзіндік  көзқарасын білдіруді, шешен сөйлеу дағдыларыЖаңа сабақТалдау, салыстырубуклеттерАрқаның әншілік өнерін дамытуы.Реферат жазу.
58Шығарма №71Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдарыІздендіруЗерттеу
59Ыбырайдың «Гәкку», «Жиырма бес», «Қалдырған», «Арарай» әндері. 

Шығарманың  тақырыптық, идеялық негізін, мәтіндік, жанрлық сипатын білу дағдысы

Жаңа сабақЖыр жинақтарыБес ғасыр жырлайды. 2-том
60Балуан Шолақтың махаббат лирикасы.Талдау, жинақтауСТО эл/ріХроноло

гиялық

кесте

Көрнекті әд/т өкілдері тур.әңгіме

леу

61Жаяу Мұсаның «Ақ сиса», «Көк аршын», «Сұрша қыз», «Хаулау», «Сәулем қыздар» өлеңдері.Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысыБаяндау, түс/ру ізденуш/кСатылай кешенді талдауОқулық,қосымша мат/рКөрнекті әд/т өкілдері тур.Түсініктрін айту
62Дастандары: «Пушкин», «Салиха-Сәлмен».Көркем шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беру дағдысыМағынаны тану,ізденушілікСКТ, СТО эл/ріАқын сур.

слайд

Бес ғасыр жырлайды. 2-том
Біржан сал  Қожағұлұлы-2 сағат
63Біржан сал  Қожағұлұлы-әнді шығарушы,әніне лайық сөз таба білген ақын

 

1Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасап, баға беруМағынаны тану,ізденушілікСКТ, СТО эл/ріАқын сур.

слайд

өзіндік ізденіс жұмыстары: М.Әуезов «Абай жолы» романынан«Қазақ әдебиетінің тарихы»

6-том

64Біржан әндерінің ерекшелігі1Тақырыпқа  реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындау дағдысыСКТ элементтеріәдебиет теориясы: элегия;М.Төлебаев «Біржан – Сара» операсы,  «Біржан сал»;
Ақан сері Қорамсаұлы -2 сағат
65Ақан  өмірі мен шығармашылығы1Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасап, баға беруБлум таксономиясыСатылай кешенді талдауАқын жинақта

ры

Лирика, оның түрлеріЫбырай әңгімелері өзіндік ізденіс жұмыстары: С.Жүнісов «Ақан сері» романы;
66Ақан- әнші, сазгер1Ақын өмірі туралы тезис дайындау дағдысыІзденуші

лік, ой қорыту

ЗерттеуОқулық, қосымша әдеб/р      әдебиет теориясы: махаббат лирикасы туралы ұғымды кеңейту;ЭнциклопедияӨтілген мат/р
67Шығарма  №8Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдарыІздендіруЗерттеу
68Сыныптан тыс оқу1Сыныптан  тыс және өзіндік ізденіс жұмыстарына ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқу дағдысыӨзіңе ұнаған көркем шығарманы оқып, түсінгені айту.