Microsoft Excel кестелік процессоры. Microsoft Excel — мен танысу

1/27-сабақ жоспары

Мерзімі 03.04.2013 ж.

Сыныбы: 8”Ә”

Пән атауы:Информатика

Сабақтың тақырыбы: Microsoft  Excel  кестелік процессоры.   Microsoft  Excel — мен танысу

Сабақтың мақсаты: Excel кестелік процессорымен таныстырады

— еxcel  кестелік процессорымен таныстыра отырып, кестелік редакторды ашуды және жабуды үйренеді;

— диалогті оқыту пайдалан отырып оқушылардың осы сабақта алған білімдерін шыңдау, практикада қолдануға  дағдыланады;

Сабақтың міндеттері:

— АКТ қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын және оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелей отырып, жұптық, топтық жұмысқа жұмылады.

Қолданылған модульдер: “АКТ”,  “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”,  “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, ”Оқытуды басқару және көшбасшылы”

Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Шеңберлік дөңгелек”, “Миға шабуыл”, “Insert”, “Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау”.

Уақыт өлшеміЖоспар мазмұныМұғалімдер іс-әрекетіОқушы іс -әрекетіБағалауРесурстар
 5 мин.Кіріспе

Сыныпта психологиялық ахуал тудыру

Жылы  лебіз тренингін жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.

Орындарынан тұрғызып, шеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызады.

Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді

 

Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

Жарайсың! (ф.б.)Тұсаукесер
5 мин.Білу

Үй тапсырмасын сұрау

Шеңберлік дөңгелек» стартегиясы бойынша 3-ші тоқсанда өткен тақырыптарын еске түсіру

Оқушыларға өткен тақырып бойынша шолу жасау.Оқушылар бір-бірлеріне допты лактыру арқылы сұрақ қояды, допты қағып алған оқушы жауап береді.Смайлинг (ф.б.)Доп
3 мин.Топқа бөлу Мозаикаға байланысты оқушыларды шағын топтарға бөлу

1-топ:Баған

2-топ:Ұяшық

3-топ:Қатар

Оқушылардың алдына қағаздар ұсыну.Оқушылар берілген қағаздар арқылы топқа бөлінеді.

А,В,С,D бір топ, 1,2,3,4 екінші топ, төртбұрышты фигуралар үшінші топ болып топтасады.

Өзара бағалау (1-3 ұпай)

Бірінші топтасқан оқушыларға 3 арқылы бағалау.

Бағалау парағы
2 мин.“Миға шабуыл” стартегиясы

Бүгін біз бұл топтасу жүйесін не үшін пайдаландық?

Тақырып мазмұнын анықтайтын сұрақ қояды.

 

Оқушылар сұраққа жауап беріп, сұрақтар кестелік тақырыбына қатысты екендігін анықтайды.Өзін-өзі бағалау 1-3 ұпай

 

Флипчарт, маркер, қарындаш, стакан
15 мин.Түсіну

Жаңа сабақ

1-топ:

Microsoft  Excel-ге кіріспе (даму тарихы)

2-топ:

Ехсеl-мен таныстыру(терезені ашу, терезе құрылымы)

3-топ: Excel-дегі жұмыс кітабымен таныстыру (жұмыс кітабын құру, ашу, сақтау).

Оқушы пікір мен танымын анықтай отырып, жаңа сабақ мақсатымен таныстырады. Тапсырманы бөліп беру.Оқушылар жаңа тақырып бойынша, оқулық, электрондық оқулық, интернет желісін пайдаланып, топ бойынша жасаған жұмыстарын флипчартқа түсіріп, топ ішінен біреуі шығып қорғау.Өзара бағалау 1-3 ұпайОқулық, компьютер (электрондық оқулық), тұсаукесер, флипчарт, маркер, бағалау парағы
2 мин.Сергіту сәті

“Информатика сабағына арналған  физкультминутка”

Оқушыларға сергіту сәтін орындатады.Оқушылар видео роликтен қарап, барлығы бірдей қайталап отырып жасайды.Жарайсың! (ф.б.)тұсаукесер
8 мин.Қолдану

Тапсырма1:

«ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС»

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма 2:

Таратпа тапсырмалар

 

Тапсырмаларды таратады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырмаларды таратады

Оқушылар  жұптаса отырып, тапсырманы компьютерде орындайды.

 

 

 

 

 

Оқушылар жұптасып, таратылған қағаздағы тапсырманы  компьютерде орындайды.

“Бағдаршам” әдісі (жасыл, қызыл, сары, ақ)

Мақсаты: оқушылардың тапсырманы қаншалықты менгергенін анықтау.

Өзін-өзі бағалау (1-3 ұпай)

 

 

Компьютер, оқулық, түрлі-түсті қағаздар, бағалау парағы

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин.Талдау

Қорытынды

Диалог (оқушы мен оқушы  арасындағы диалог)

Оқушыларды бақылауОқушылар бір-біріне қойған сұраққа жауап бередіӨзара бағалау (1-3 ұпай)

 

Бағалау парағы
2 мин.Жинақтау

“Insert”  әдісі

Мақсаты: оқушылар сабаққа кері байланыс жасау арқылы білімдерін жүйелеу үшін қолданылады.

 

 

Бағалау

Дамыту

Үй тапсырмасы: 8.1 оқу

Оқушыларды бақылап, бағалау

 

 

 

 

 

Оқушылардың жиынтық бағасын қою

 

Үйге тапсырма ұсыну

Оқушы бүгінгі сабақта “Не өттік”, “Қандай сұрақ бар”, “Менің сабақ туралы ойым” стикерге жазады.

 

Бағалау парағындағы балды есептеу

 

Күнделікті алып, тапсырманы жазу

“Insert”  әдісі

 

 

 

 

 

 

Жиынтық баға

Стикер

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы қалам,

күнделік