Сызықтық алгоритмді программалауға практикалық жұмыс

 

Күні:Пәні

 

Информатика

Мұғалім аты- жөні

 

Жалғасбаева Рита

Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 мектеп

 

7- сынып

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

___________________ Л. Жаленова

 

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмді программалауға практикалық жұмыс
Сілтеме1.        7 – сынып оқулығы

2.        Тақырыптық презентация

3.        Электрондық оқулық

SMART мақсатОқушыларды Паскаль тілінде сызықтық   алгоритмдерге  бағдарламалар құруға үйрету
Күтілетін нәтижиеСызықтық құрылымды есептердің алгоритмін, блок- схемасын құруды және Паскаль тілінде программасын құрып, нәтижесін алуды біледі
Түйінді идеяларСызықтық алгоритм — бірінен кейін бірі тізбектеліп орындалатын алгоритм. Сызықтық алгоритмнің блок — схемасы тізбектеліп орналасады.
Сабақтың түріПрактикалық сабақ
Әдіс — тәсілдеріТоптық және жеке жұмыс
Пәнаралық байланысМатематика, геометрия
Оқыту модуліОқыту мен оқудағы АКТ

 

КезеңМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіРесурстар
Ұйымдастыру кезеңі

 

1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

2. Топқа бөлу

 

1.  Оқушылар алгоритмдердің блок — схемасында қолданатын геометриялық фигуралар бойынша топқа бөлінеді
Үй тапсырмасы

 

1- кезең:

 Сергіту сәтінде өткен материалдарды еске түсіру үшін сұрақтар қойылады. Сыныпқа түгел беріледі.     

 

 

ПАЗЛ

1. Мұғалім үстіне жазылған тапсырмасы бар пазлды алдын ала жасайды.

2. Оқушыларға пазл бөліктері таратылады.

1.        Алгоритм дегеніміз   не? Ол не үшін қолданылады?

2.        Алгоритмнің   қандай негізгі  қасиеттері  бар?

3.        Алгоритмдерді қандай тәсілдермен бейнелеуге болады?

4.        Блок-схема дегеніміз не?  Блоктар неше топқа бөлінеді?

5.        Қарапайым алгоритмдік тіл деп нені атаймыз? Программалау тілі деген не?

6.        Қызметші сөздерге нелер жатады?

7.        Меншіктеу командасының  құрылымы қандай  және ол қалай жазылады?

8.        Паскаль тіліндегі программаның   негізгі құрылымы  қандай?

 Оқушылар командада жұмыс істеп, пазлды сұрағымен жауаптарын сәйкестендіріп құрастырады орындайдыПазлдар

 

Сабақ барысы

2-кезең:

Еске түсіру кезеңі.

 

Семантикалық карталар

ЕсептеріТрапеция-ның ауданыӨрнектің мәнін  есептеуЕкі нақты санды қосу

 

Автомобиль-дің жүрген жолы
1Program p1;

Var A,B,X:Real;

Begin

Readln(A,B);     X:=Sqr(A)+Sqr(b);

Writeln(‘Қосынды=‘,X:2:4);

End.

    
2Program k;

Var x,y:integer;

z: real;

Begin

z:=(sin(x)-y)/(abs(y)+cos(y));

Writeln(‘z=‘,z);

End.

    
3Program f;

Var v, t, s::integer;

Begin

readln(v, t);

s:=v*t;

Writeln (‘s=‘,s);

End;

    
4Program  R;

Var a,b,h, s::integer;

Begin

readln(a,b,h);

s:=(a+b)*h/2;

Writeln (‘s=‘,s);

End;

    
Әр топқа семантикалық карталар таратылады. Топ мүшелері семантикалық картаны толтырып, жауаптың дұрыстың компьютерде шығарып тексереді 

 

Семантикалық карталар

 

3- кезең: Шығармашылық тапсырма1.  Тіктөртбұрыштың периметрін табу программасын құрыңдар.

2. Функцияның    мәнін   есептеу программасын  құрыңыз.

3. Тіктөртбұрышты  үшбұрыштың ауданын есептеу  программасын құрастырыңыз.

 

 

4.     Өрнектің мәнін  есептеу программасын құрыңдар.        y=sin2 x — cos2 x

Төрт  тапсырманы таңдап алып, сол тапсырманы орындайтын  программасын дайындайдыКомпьютер
4- кезең:

«Қатесін тап?».

Бағдарламаның қатесін табу

Шеңбердің ұзындығын есептеу программасын  құр.

Program шеңбер;

Const  PI=3.14159;

Var  L: Real ;

R: Integer;

Begin
Writeln(‘R-ді енгіз’);

Readln (R);

L:=2*Pi*R;
Writeln(‘L=‘,L:4:2);
End.

Оқушылар шығаруы қажет программа

Program шеңбер;
Const  PI=3.14159;
Var  L: Real ;
R: Integer;
Begin
Writeln(‘R-ді енгіз’);
Read (R);
L:=2*Pi*R;
Writeln(‘L=‘,L:4:2);
End.

 

Компьютер

БағалауТоптатағы оқушылардың сабақ барысында орындаған жұмыстарын бақылап,

смайликтер беріп отырады

Оқушылар жинаған смайликтері бойынша бағаланадыСмайликтер

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырмаТақырыпты мазмұндап, оқып келу  №4,5 есептер

 

 

 

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
Кері байланыс

Рефлексия

Бутерброд

Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;

 

Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ……, себебі ….. Енді/келесі жолы …..