Графика мен дыбысты программалау

І.  Сабақтың  тақырыбы:    Графика мен дыбысты программалау

ІІ.  Сабақтың  мақсаты:

       А)  Білімділігі:  білімділікке,  сауаттылыққа,  ойлау  ұшқырлығын  дамыту

       ә)  Тәрбиелігі:  икемділік  қасиетімен  шабытты  болуға  қалыптастыру

б)  Дамытушылығы:  оқушылардың  ойлау  қабілетімен  қызығушылығын  арттыру

ІІІ. Сабақтың  түрі:  Аралас  сабақ

  1. Сабақтың көрнекілігі: компьютерлер, топтамалар, тест  сұрақтары  т.б.
  2. Оқыту әдістері: сөздік, көрнекі,  практикалық

VІ. Оқыту  формалары:  жеке, топтық  және  ұжымдық

VІІ. Пайдаланылған  әдебиеттер: Н.Ермеков, М.Ермеков, С.Ноғайбаланова  Информатика  10  сынып  оқулығы,  Балапанов  Информатикадан  30  сабақ, Информатика  негіздері  журналы. Информатика  негіздері  журналы. О.Камардинов Bisual  Basic ортасы, Ж.Динисламов Bisual  Basic ортасы.

VІІІ.  Сабақтың  барысы: 

а)  ұйымдастыру

ә)  сабақ  сұрау

б)  жаңа  сабақ

в)  бекіту

г)  үйге  тапсырма

д)  үйге  тапсырма

е)  қорытынды

 

Жаңа  сабақ

Windows –та  болып  жатқан  көптеген  процестер  файлдардарда  сақталатын  программалық  кодты  пайдаланады.  DLL-файлдар  дегеніміз – бұл  динамикалық  құрастыру  кітапханаларының  файлдары.  Бұл  кітапханаларда  сақталатын  функциялар  және  процедуралар  АРІ-ді  пайдалану  сыртқы  программаларға  АРІ-мен  сүйемелденетін  программаға  шығуға  мүмкіндік  береді.  Сөйтіп  негізгі  қолданбаның  АРІ-і  арқылы  бір  программадан басқасының  құралдарына  қатынауға  болады. Windows АРІ  динамикалық  құрастыру  кітапханалары  түрінде  безендірілген.  Атына  сәйкес, қолданбалар  бұл  кітапханаларға  бағдарлама  орындалу  кезінде  қажеттілік  бойынша  қосылады.  Сыртқы  кітапханаларға  арналған  бағдарламалық  интерфейс  программалық  қолданбаға  компиляция  кезеңінде  кірістіріледі. Бұл  оның  статистикалық  құрастыру  кітапханаларынан  негізгі  айырмашылығы  болып  табылады.Функцияларды  сипаттағанда  мыналарды  беру  қажет.

  • динамикалық құрастыру  кітапханасын,  яғни  талап  етілген  функция  сақталатын  DLL-файл;
  • функцияға берілетін  параметрлер  және  олардың  түрі;
  • қайтарылатын мәндер  түрі.

Әр  түрлі  фигуралар  салуға  арналған  көптеген  АРІ-функциялары  бар.

Ellipse – функцияның  параметрлері  болып  табылатын  және  х1, у1, х2, у2  нүктелері  координаталарымен  берілген  тікбұрышқа  жазылған  элипсті  салады.

Arc х3,у3 және х4, у4  нүктелері  арасында  орналасқан  эллипс  доғасын  салады.  Эллипс  тікбұрышқа  жазылған.

Chord – Хордасы  бар  элипс  доғасын салады.

Pie – Эллиптикалық  секторды  салады.

Polygon – Сызықтармен  біріктірілген  нүктелерден  тұратын  көпбұрышты  салады.  Нүктелер  координаттары  түрінің  Point  жиымына  беріледі.

Rectangle – Тікбұрышты  салады.

RoundRect – Бұрыштары жұмырланған  х3, у3  тікбұрышты  салады.  Жұмырландыру  үшін қолданылатын  эллипстің  ені  мен  биіктігін  береді.

Бұл  функциялардың  барлығының  параметрлері  бар.  Бұл  параметр  фигура  салынатын  құрылғыға  нұсқайды.

 

 

ІХ. Үйге  тапсырма

  Графика мен дыбысты программалау

Х. Сабақты  қорытындылау

Жаңа  материалды  пысықтау,  оқушылардың  меңгерген  білімдерін  талдау, бағалау.

ХІ. Бағалау.