Word Pad мәтіндік редакторында практикалық жұмыс

Тақырып: Word Pad мәтіндік редакторында практикалық жұмыс

Мақсат: Word Pad мәтіндік редакторы мен графиктік редакторында оқушылардың өз бетімен жұмыс жасай білу дағдыларын дамытуға, шығармашылық қабілетін, қызығушылығын арттыруға ықпал ету мақсатында сабақты практикалық сабақ түрінде өткіздім.

Дамытушылық  оқушыларды шапшандыққа, ойлау қабілетінің дамуына, ізденімпаздылыққа, өзіндік ойын жеткізе білуге жағдай жасау

Сыныпты екі топқа бөліп, сабақтың өту барысымен оқушыларды таныстырып өттім. Қай топ берілген тапсырмалар бойынша  фигураларды көп жинаса, сол топ жеңіске жетеді.Ал, енді оқушылар жарысымызды бастайық, қай топ мүшелері білімді екенін тексерелік.  

Сабақ барысы

  • Ұйымдастыру кезеңі (2 мин):

а) оқушылар тізімі;     ә) кабинет жағдайы; б) сабақ барысымен таныстыру.

  1. І- бөлім. Кім шапшаң? Мұнда Word Pad мәтіндік редакторын іске қосу үшін қандай әрекеттер орындалады. (2 оқушы орындайды)

ІІ- бөлім. Кім жүйрік? Торпастыру стратегиясы бойынша топтардағы оқушылар орындарында орындап, бір-бірінің тапсырмасын толықтырып, қорытындылайды.

І топ. Paint                                                                            ІІ-топ. Word Pad

 

 

 

 

ІІІ-бөлім. Кім ізденімпаз? (Схемеларды толтыру)

Құжаттарды қандай жолмен

І-топ.

 

 

 

ІІ-топ.

 

 

 

IV- бөлім. Кім епті? 1-топқа Paint графиктік редакторына, 2-топқаWord Pad мәтіндік редакторына байланысты тапсырмалар беріледі, компьютерде отырып жұмыс жасайды. (5 минут)

V-бөлім. Кім шығармашыл?  Әр топ мүшелері шығармашылық жұмыстарын  қрғайды.

VI-бөлімі. Венн диаграммасы. Қорытындылау. Сабақты қорытындылау мақсатында топ мүшелері өз білгендерін ерекшеліктерімен ұқсастығын орындарында отырып жазады. Болған топ тақтаға іледі. Екі топ бір-бірінің жазғандарын тексеріп, толықтырады.

VII-бөлімі. Үйге тапсырма: «Ауыл болашағы оқушы көзімен» деген тақырыпта І- топ сурет салуға, ІІ- топ шығарма жазып келуге беріледі.

VIII- бөлім. Бағалау. Сабаққа жақсы қатысқан оқушылар бағаланады.