Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру

Сабақтың тақырыбы: Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру

Сабақтың мақсаты:  А) Графиктік редактормен жұмыс жасауға үйрету.

Ә)Paint графикалық редакторының құралдарын пайдаланып сурет салу дағдыларын қалыптастыру.

Б) Оқушыларға  редактормен жұмыс жасағанда жұмыстың тез әрі оңай жолын іздеуге, қолайлы тәсілдерді қолдана білуге, уақытты тиімді пайдалануға үйрету.

 І Ұйымдастыру кезеңі
«Көпір» тапсырмалары

(Жаңа тақырыпқа қажет болатын өткен материалдардын қайталау тапсырмалары)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.      Paint  грфикалық редакторы  қалай іске қосылады ?

Жауабы: Іске қосу – Бағдарламалар – Стандартты – Paint  графикалық редакторы.

2.      Графикалық редактордың мүмкіндіктерін ата:

Жауабы: Бұл бағдарлама  әртүрлі суреттерді салуға, түрлендіруге  мүмкіндік береді.

3.

3
2

Графикалық редактор терезесінің элементтерін ата:

8
6
5

Ақпараттық диктант беріледі.

1
4
7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Жауабы: 1. Жүйе белгісі

                2. тақырып жолы

               3. Басқару элементтері

               4. Меню қатары

               5. жұмыс алаңы

               6. айналдыру жолағы

               7. құралдар тақтасы

                8. түстер палитрасы

ІІ кезең. Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту

Бос орынға қажетті сөзді  интерактивті тақтаны пайдалану арқылы жаз.

«Білу» теориясы

(Кім ? Не ? Қашан ? Қайда ? Не істеді ?)

1.      Жаңа құжат құру   үшін  Файл – Құру командасын орындайсыз ?)

2.      Файл – Деп сақтау командасы  1-ші рет сақтау  үшін қолданылады ?

3.      Файл – Ашу командасы сақталған құжатты ашу үшін  қолданылады ?

4.       және  құралдары үзіндіні бөліп алу  қолданылады ?

5.       Рисунок-Отразить/Повернуть  командасы бөлініп алынған үзіндіні тік (вертикаль) немесе көлденең (горизонталь) осьтеріне  қатысты 90, 180, 270 градусқа бұруға   қажет ?

6.      Растянуть/Наклонить  командасы үзіндіні созуға және горизонталь немесе вертикаль  осьтеріне  қатысты еңкейтуге  қажет.?

Практикасы «Қолдану»Өткен сабақтағы «Менің үйім» деп сақталған суретті ашып, үзіндіні бөліп алып еңкейту және 180 градусқа бұру.

 

 

 

«Түсіну» теориясы

(Неліктен ? Себебі ?

 Не үшін ?

Неге ?)

1.      Paint графикалық редакторы сурет салу , сызбалар сызу үшін қолданылады ?

2.      Суретті түрлендіру  өзімізге қажетті түрлендіру үшін қажет ?

3.      Түзету – Көшіру  командасы орындалғанда  неліктен бұрынғы көшірмесі орнында қалады ? (себебі Түзету – Көшіру командасы орындалады)

4.      Түзету – Қиып алу  командасы орындалғанда неліктен бұрынғы көшірмесі орнында қалмайды ? (себебі Түзету – Қиып алу командасы орындалады ?)

 

«Талдау» теориясы

 

(салыстыр, ерекшелігі  неде ? т.б ең бастысын бөліп шығар)

Тапсырма.  Еңбек құралдары мен ыдыстарды Түзету – Көшіру, Түзету – Қиып алу командалары арқылы екі топқа бөліп жинақта.

 

«Жинақтау» теориясы

 

 

 

 

 

 

 

Paint  графиктік редакторының мүмкіндіктерін ата:

Интерактивтік тақтаны пайдаланып жаз.

 

 

 

 
 

 

 

 

«Қолдану» практикасы

`(қарапайым тапсырмалар)

 

Жұмбақтардың шешуіне байланысты суретін сал.

1.     Қақаған қыста,

Өседі таста.

Өзгертпей өңін,

Сақтауға ұста. (шырша)

1.     Күндіз  кірер «інге»,

Жұрт қалады білмей.

Шығады тек түнде,

Болам дейді күндей.  (ай)

2.     Көктем сайын жайқалып,

Жаңбыр суын ішемін.

Күз болғанда сарғайып,

Жерге қайтып түсемін. (жапырақ)

«Баға беру» (Сен қалай ойлайсын ? Не істер едің ?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.     Суретті бірінші рет сақтау әрекетінің дұрыс жауабын қайсысы деп ойлайсың ?

·        Файл – деп сақтау

·        Файл – бет параметрі – сақтау

·        Файл – шығу.

2.     Төмендегі геометриялық фигураларды пайдаланып қандай «Бөгде планеталықтар» салар едің ?

 

 ІІІ кезең,Деңгейлік тапсырмаларды біртіндіп орындап, балл жина.
 І деңгей5 балл
Теориясы «Білу» (Кім ?  Не ? Қашан ? Қайда ?  Не істеді ?)Тест:

1.     Графикалық редактордың терезесінде мыналар болмайды :

А)тақырып аймағы

Ә) көлденең мәзір

Б) құралдар тақтасы, түстер палитрасы және сызықтар енін таңдау алаңы.

2. Графиктік редакторда геометриялық фигураларды дұрыс салу үшін қандай пернені басу жеткілікті

А)ctrl

Ә) shift

Б)Alt

3. Microsoft Windows  ортасымен жұмыс жасауда «алмастыру буфері» ұғымы жиі қолданылады . Бұл:

А)операциялық жүйелерде орналасқан жадтар аумағының бөлігі

Ә) Мәтіндік редакторда

Б) винчестердегі жад аумағы

Практикасы: «Қолдану»

(ІІ кезеңдегі қолдану үлгісі бойынша)

Home
Enter
Alt
Ctrl

 

 

Графиктік редакторда геометриялық фигураларды дұрыс салу үшін  қолданатын пернені көрсет.

 ІІ деңгей. 5 балл +4 балл = 9 балл
Теориясы: Түсіну

 ( Неліктен ? Себебі ? Не үшін ? Неге ?)

 

1.Неліктен тасбақа аяғынан басына аударылып жатыр ?

Себебі : ол Үзіндіні Солдан оңға қарай,  90,180,270  градустық бұрышқа бұру командасы орындалған.

 

 

 

 

 

2.     Не себепті күннің суреті қайта бейнелетін тұр  ?

Себебі: Түзету Көшіру командалары және Түзету Қою комадалары орындалып тұр.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теориясы :

 

«Талдау» (салыстыру ерекшелігі

 неде ?)

Венн  диаграммасы арқылы  Paint және WordPad терезелерін салыстыру, олардың артықшылығы мен ортақ қасиетін көрсет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практикасы: «Қолдану» 1.     Тақпақ мазмұнына сәйкес сурет сал.

Көктемді ұнатамын

Гүл – гүлді бағы бар

Жазды да ұнатам,

Жемісі бәрі бал.

Күзді де ұнатам,

Сары алтын жапырақ,

Қысты да ұнатам,

Ақ тоны атырап.

2.     Өтірік өлеңге сурет сал.

Міне қызық кім білген

Бұл жаңалық қайда бар ?

Қатты қыста бүлдірген,

Жеміс берді алмалар.

Теориясы: «Жинақтау»

(Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, ребус т.б түрде)

1.Ребусты шеш және ондағы суреттерге  еңкейту, созу, бұру әрекеттерін орындап сақтап қой.

                                    ´ ´                ´

П

 

2.Өлеңге иллюстрация сал

Желкені ескі бәтеңке,

Жүзіп келеді өзенде.

Мұхитқа, теңізге,

Ғажайып шетелге.

Барайық біз бірге.

Деп шақырады

Батыл бәтеңке.

Ішіне су толса да,

Ол бетінен қайтпады.

Суға батып кетсем де,

Бәрібір алыс елдерге

Жалғастырып ісімді,

Басқа бәтеңке жетеді

Деген сеніммен

Бәтеңке жүзіп келеді.

 

Практикасы: «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың ? Не істер едің ?)Тоғайда оны көргенде,

Таңқалдым мен түріне.

Жапырақтай жап жасыл,

Созылады жүргенде

Құстар әуес өзіне,

Айтыңдаршы бұл не ?              (жауынқұрты)

 

Жұмбақтың шешуін қандай геометриялық фигураларды пайдалана отырып, салуға болады деп ойлайсың ?

 

 

 

Тақырыбы: Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру

«+» сыныпта орындалған, «Ү» үйде орындаған тапсырмалары

 

Оқушылардың  журналдағы реттік номеріІ деңгей

«5» балл

ІІ деңгей «4» баллІІІ деңгей

«3» балл

Сыныпта жинаған балыҮйдеБарлық баллБаға
123123123
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

 

 

 

Сыныптағы оқушылардың бір тақырып

 бойынша білім көрсеткіш мониторнгі

 

12 балл              
12              
11              
10              
9              
8              
7              
6              
5              
4              
3              
2              
1              
 1234567891011121314