Қадыр Мырза Әли «Ана» өлеңі

Құланды  орта  мектебінің  қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрекешова  Айжанның

5-сынып әдебиет пәніненқысқа мерзімді жоспары

2013-2014 оқу жылы

 

Сынып5-сынып
Мерзімі12.04.2014 жыл
ТақырыбыҚадыр  Мырза  Әли «Ана» өлеңі
МақсатыБілу: Ана  өлеңінің  мазмұнын  білу.

Түсіну: Ананың,  әйел  азаматшалардың  қазіргі  қоғамдағы  рөлі  туралы  түсіну.

Күтілетін нәтижеӨлең  мазмұны толық  түсініп  айта  алады.

Ана  мен  Отанды  қатар  қойып,  ана  ұғымының  кең  ауқымды  екенін  ұғынады.

Әйел  азаматшалардың  қоғамдағы  рөлі  туралы  өзіндік  пікір  қалыптасады.

Ойлау құралдарымоноблок, графопроэктор, постер, маркер.

Ана  бейнесі,  ана  туралы түсірілген  клип

Қажетті әдіс – тәсілдерАбай  мен  анасы  Ұлжан  арасындағы  диалог  рөлдік  ойындар,  «Жүректен  жүрекке»  ана  туралы  жылы  лебіздер,  тілектер

Топтау  стратегиясы,  түртіп  алу  стратегиясы,  бес  жолды  өлең,  РАФТ  стратегиясы,  эссе  жазу

Деңгейі, мақсатыСұрақтар мен тапсырамалар(түрткі)ТалапОқушының іс-әрекеті

(нәтиже)

УақытыБағалау
Ұйымдастыру кезеңіОқушыларды  гүлдер  бойынша  бөлу. «Жауқазын,  раушан,  қызғалдақ»Топпен  жұмыс  жасай  білу.Топпен  жұмыс  жасапүйренеді.1 мин
Білім

­Өлеңнің тақырыбын аша отырып, оқушының қызығушылығын ояту

Миға шабуыл:жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың теориялық білімін тексереді:

1.    Өлеңнің  авторы  туралы  не  білеміз?

2.    Неліктен  өлеңнің  тақырыбы  ана  деп  аталды?

1.      Ақын  өмірі  мен

шығармашылығы  туралы  оқулықтан  тыс  материалдар  жинақтау.

2.      Өлең  тақырыбына

байланысты  өз  пікірі

Оқушылар  «Түртіп  алу»  стратегиясы  бойынша  ақын  өмірі  жайлы  өздеріне  таныс  емес  мәліметтерді  жазып  алады.

Өз  ойларын,  пікірлерін  еркін жеткізеді.

5 минСмайликтер беру арқылы бағаланады.
Түсіну

Өлеңдегі  ана  бейнесіне  мән  беріп,  құрылымын  түсіну

«Қызығушылықты  ояту»

1.    Ана  десе  ойымызға  ең  бірінші  не

келеді?

2.    «Менің  анам»  аналарыңыздың

бойындағы  қасиеттерді  сипаттап  айтыңдар.

1.      Ана  ұғымын  жан

жақты  талдап  білу

2.      Алақаны  аялы

жандар  туралы  ойларын  білу.

 

Оқушылар  топтарда оқиды, талқылайды.

Ана  бойындағы  қасиеттерді  топтастырып,  сызба  түрінде  көрсетеді.

4 минӨз жұмыстарын және өзге топтардың жұмыстарын бағалайды.

Формативті  бағалау

Қолдану

Шығармашылық жұмыс

«Бес  жолды  өлең»

Топтастырудағы  аналарын  сипаттаған  сөздері  бойынша  өлең  құрастыр.

Ана  туралы  рөлдік  ойындар

1.    Әр  оқушы  ана

туралы  өлең  құрастырады.

2.    Топ  болып  ана

туралы  рөлдік  ойындар  көрсетеді.

1. Әр   оқушы  өз  анасына  арнап  өлең  жолдары  жазады.

2. Әр  топ  ана  туралы  рөлдік  ойындар  көрсетеді.

10 мин

 

Өзге топтардың жұмыстарын бағалайды.

Критериалды  бағалау

Талдау 

Ана  есімін  салыстыра  талдау

Танымал  тұлғалардың  әжелері  мен  аналарының  бейнесін  салыстыру.

— Ана  есімі  неліктен  «Отан — Ана», «Жер- Ана»  терминдерімен  қоса  айтыладыдеп  ойлайсыңдар?

1. Ана  мен  әже  бейнесін  Венн  диаграммасы  бойынша  салыстыру.

2. «Ана»  терминін  әр  қырынан  ашып  талдау  жүргізу.

1. Танымал  тұлғалардың   анасы  мен  әжесінің  бейнелерін  салыстырады.

2. «Ана»  терминін  әр  қырынан  ашып  көрсетеді.

6 минӨзара  бағалау
Жинақтау

Өмірмен  байланысы

Өзіндік  жұмыс  РАФТ  құрастыру

Рөл – оқушы

Аудитория – депутат

Формасы – ұсыныс  хат

Тақырып – Аялайық  ананы

Ананың  қазіргі  қоғамдағы  рөлін  анықтау. Топтық  жұмыс

Ананың  қазіргі  қоғамдағы  рөлінің  қандай  екенін  ашып  жеткізе  білу.

6 минБелсенді қатысып, өз ойларын айтып, дәлелдеп берген оқушыларға смайликтер беріледі
Бағалау

Өлеңдегі  негізгі  ойды  түйіндеу.

«Тілек  ағашы»

Оқушылар  өз  аналарына  арнаған  тілектерін  «Тілек  ағашына»  апарып  ілу.

Өлеңнің  түйінді  ойын  анықтау.

 

 

Өлеңнің  идеясын  толық  аша  білу.10 минФормативті  бағалау
Үйге тапсырма«Ана – барлық  көркемдіктің  үлгісі»  эссе  жазуТақырып  мазмұнына  сай  эссе  жазуАна  тақырыбында  кең  көлемді  эссе  жазады.1 мин
БағалауКері байланыс парағы  ілінедіКері байланыс парағын  іледі2 минСмайлик санына қарай топты бағалау. Сабаққа қатысушыларды мадақтау.