Қадыр Мырза Әли «Ана» өлеңі
Құланды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрекешова Айжанның
5-сынып әдебиет пәніненқысқа мерзімді жоспары
2013-2014 оқу жылы
Сынып | 5-сынып | ||||
Мерзімі | 12.04.2014 жыл | ||||
Тақырыбы | Қадыр Мырза Әли «Ана» өлеңі | ||||
Мақсаты | Білу: Ана өлеңінің мазмұнын білу. Түсіну: Ананың, әйел азаматшалардың қазіргі қоғамдағы рөлі туралы түсіну. | ||||
Күтілетін нәтиже | Өлең мазмұны толық түсініп айта алады. Ана мен Отанды қатар қойып, ана ұғымының кең ауқымды екенін ұғынады. Әйел азаматшалардың қоғамдағы рөлі туралы өзіндік пікір қалыптасады. | ||||
Ойлау құралдары | моноблок, графопроэктор, постер, маркер. Ана бейнесі, ана туралы түсірілген клип | ||||
Қажетті әдіс – тәсілдер | Абай мен анасы Ұлжан арасындағы диалог рөлдік ойындар, «Жүректен жүрекке» ана туралы жылы лебіздер, тілектер Топтау стратегиясы, түртіп алу стратегиясы, бес жолды өлең, РАФТ стратегиясы, эссе жазу | ||||
Деңгейі, мақсаты | Сұрақтар мен тапсырамалар(түрткі) | Талап | Оқушының іс-әрекеті (нәтиже) | Уақыты | Бағалау |
Ұйымдастыру кезеңі | Оқушыларды гүлдер бойынша бөлу. «Жауқазын, раушан, қызғалдақ» | Топпен жұмыс жасай білу. | Топпен жұмыс жасапүйренеді. | 1 мин | |
Білім Өлеңнің тақырыбын аша отырып, оқушының қызығушылығын ояту | Миға шабуыл:жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың теориялық білімін тексереді: 1. Өлеңнің авторы туралы не білеміз? 2. Неліктен өлеңнің тақырыбы ана деп аталды? | 1. Ақын өмірі мен шығармашылығы туралы оқулықтан тыс материалдар жинақтау. 2. Өлең тақырыбына байланысты өз пікірі | Оқушылар «Түртіп алу» стратегиясы бойынша ақын өмірі жайлы өздеріне таныс емес мәліметтерді жазып алады. Өз ойларын, пікірлерін еркін жеткізеді. | 5 мин | Смайликтер беру арқылы бағаланады. |
Түсіну Өлеңдегі ана бейнесіне мән беріп, құрылымын түсіну | «Қызығушылықты ояту» 1. Ана десе ойымызға ең бірінші не келеді? 2. «Менің анам» аналарыңыздың бойындағы қасиеттерді сипаттап айтыңдар. | 1. Ана ұғымын жан жақты талдап білу 2. Алақаны аялы жандар туралы ойларын білу.
| Оқушылар топтарда оқиды, талқылайды. Ана бойындағы қасиеттерді топтастырып, сызба түрінде көрсетеді. | 4 мин | Өз жұмыстарын және өзге топтардың жұмыстарын бағалайды. Формативті бағалау |
Қолдану Шығармашылық жұмыс | «Бес жолды өлең» Топтастырудағы аналарын сипаттаған сөздері бойынша өлең құрастыр. Ана туралы рөлдік ойындар | 1. Әр оқушы ана туралы өлең құрастырады. 2. Топ болып ана туралы рөлдік ойындар көрсетеді. | 1. Әр оқушы өз анасына арнап өлең жолдары жазады. 2. Әр топ ана туралы рөлдік ойындар көрсетеді. | 10 мин
| Өзге топтардың жұмыстарын бағалайды. Критериалды бағалау |
Талдау Ана есімін салыстыра талдау | Танымал тұлғалардың әжелері мен аналарының бейнесін салыстыру. — Ана есімі неліктен «Отан — Ана», «Жер- Ана» терминдерімен қоса айтыладыдеп ойлайсыңдар? | 1. Ана мен әже бейнесін Венн диаграммасы бойынша салыстыру. 2. «Ана» терминін әр қырынан ашып талдау жүргізу. | 1. Танымал тұлғалардың анасы мен әжесінің бейнелерін салыстырады. 2. «Ана» терминін әр қырынан ашып көрсетеді. | 6 мин | Өзара бағалау |
Жинақтау Өмірмен байланысы | Өзіндік жұмыс РАФТ құрастыру Рөл – оқушы Аудитория – депутат Формасы – ұсыныс хат Тақырып – Аялайық ананы | Ананың қазіргі қоғамдағы рөлін анықтау. | Топтық жұмыс Ананың қазіргі қоғамдағы рөлінің қандай екенін ашып жеткізе білу. | 6 мин | Белсенді қатысып, өз ойларын айтып, дәлелдеп берген оқушыларға смайликтер беріледі |
Бағалау Өлеңдегі негізгі ойды түйіндеу. | «Тілек ағашы» Оқушылар өз аналарына арнаған тілектерін «Тілек ағашына» апарып ілу. | Өлеңнің түйінді ойын анықтау.
| Өлеңнің идеясын толық аша білу. | 10 мин | Формативті бағалау |
Үйге тапсырма | «Ана – барлық көркемдіктің үлгісі» эссе жазу | Тақырып мазмұнына сай эссе жазу | Ана тақырыбында кең көлемді эссе жазады. | 1 мин | |
Бағалау | Кері байланыс парағы ілінеді | Кері байланыс парағын іледі | 2 мин | Смайлик санына қарай топты бағалау. Сабаққа қатысушыларды мадақтау. |