Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы

Жамбыл облысы Қордай ауданы №26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалімі Мусиркегенова Акшолпан Жаксылыковна

 

2 сабақ8.09.2014                   9 сынып               Биология
Сабақтың тақырыбы              Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы.
Сабақтың  жалпы мақсатыЖасуша тіршіліктің бірлігі,жасуша теориясын түсіндіру.
Әдіс-тәсілдерБлум таксономиясы, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Өрмекшінің торы» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Нақты жауап» айдары, «Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны, Джиксо
Күтілетін нәтижесіЦитология ғылымын біледі


Биология  ғылымының салаларын ажырата алады

Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады,шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті артады.Өзіндік ой қорытуға,тұжырым жасауға дағдыланады

Түйінді идеяНақты ойлау арқылы ой қорыту
Уа-қытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіДерек көздер,  көрнекілік-тер
 

1

2 минСыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру«Ең жақсы тілек»

Оқушылар плакатқа салынған ағаштың бұтағына  өз достарына тілектер жазылған жапырақтар мен алмалар  жапсырады.

Стикерлер

плакат

 


2

2 минТопқа бөлу

Менің көңіл күйім суреттер арқылы бөліну

(оқушылар мұғалімнің қолындағы адамның әр түрлі суреттер жазылған парақшаларды суыру арқылы топқа бөлінеді, суреттері бірдей оқушылар бір топқа жайғасады)

Топқа бөлінеді, топ ережелерін бекітеді.

парақшалар
31 минСабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру

 

     Аты-жөнібілу

 

түсінуқолдануталдаужинақтаубағалау
  1 ұпай4  ұпай4 ұпай3 ұпай1 ұпай2 ұпай
парақ
55 минҮй жұмысы тексеру

Сәйкестендіру кестесі

Вирусология

Зоология

Микробиология

Микология

Анатомия

Цитология

Морфология

Физиология

Бриология

Альгология

Ихтиология

Оринтология

 

Вирустарды зерттейді

Саңырауқұлақтарды зерттейді

Балдырларды зерттейді

45 минЖаңа сабақтың ашылуы

І.Білу. «Миға шабуыл» әдісі

Цитология ғылымы нені зерттейді?

Жасуша дегеніміз не?

Оқушылар өздерінің түсініктері бойынша менталді карта жасайдыПлакаттар,

маркерлер

Слайд

510 минІІ. Түсіну. Джиксо

  1. Цитология пәні және міндеттері.
  2. Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары байланысы
  3. Медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы.
  4. Ғалымдардың цитология ғылымына қосқан үлестері
Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды,  өз  пікірлерін айтады. Биология туралы білімдерінің қай дәрежеде екенін көрсетеді.Слайд
 

6.

 

8 мин

 

ІІІ. Қолдану.Тірек сызба

Биология ғылымы

 

 
Цитология

 

Жұптасып, топтасып жұмыс істейді, әр оқушы өз ойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді

.

 

тірек сызба

72 минСергіту сәті

«Кел, билейік!»

Оқушылар бейнероликтегі би қимылдарын музыка ырғағымен  жасайдыИнтербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету
85 минІV. Талдау

Оқушылармен бірге сабақты талдау.

Тест құрастыру

 Әр топ  өз ойларын айтады.

 

Суреттер

Слайд

95 минV. Жинақтау

«Нақты жауап»  айдары:

Цитология бойынша тақырыпты қорыту.

«Өрмекшінің торы» әдісі бойынша қорытынды  жасау

Оқушылар «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды

Әр топ бір-бір сөйлемнен өз идеяларын айтады.

Тоқыма жіп
9.3 минVІ. Бағалау

1.Бүгінгі сабақ сендерге түсінікті ме?

2.Түсінбеген, сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар ма?

Блум таксономиясы  бойынша бағалау парақшасын үлестіру.

 

Аты-жөнібі-лу

 

түсі-нуқол-дануталдаужи-нақтаубаға-лау
        
Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы  бүгінгі сабақты бағалайды

J-мен көп нәрсені үйрендім

K- мен аз нәрсе үйрендім

L-мен ештеңе үйренбедім

 

Бағалау шкаласы

«5»-12-15 ұпай

«4»- 9-12 ұпай

«3»-5-8  ұпай

10.2 мин«Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?» кері байланыс жасау

Үйге тапсырма

Тақырыпты оқу қосымша биология ғылымдарын тауып келу

Күнделігіні жазып алады