Ғабит Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы

Солтүстік Қазақстан облысы

                                                                                          Есіл ауданы Заградовка ауылы     

                                                                                             Заградовка орта мектебінің 

                                                                                      қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

                                                                                  Айнагүл Қадыркенқызы Тыштықаева

Сыныбы: 11

Сабақтың тақырыбы:  Ғабит Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы
Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: Оқушыларға Ғабит Мүсірепов туралымәлімет беру, алған білімдерін қорыту, жинақтау, шығармаларының көркемдік ерекшеліктерімен таныстыру.

2.Дамытушылық: Шығармалардың мазмұндық желісін тақырыбына сай талдау жасау арқылы оқушының ойлау қабілеттерін арттыру, эстетикалық сезімін ояту, әдеби пікір – таластар арқылы оқушының тілін дамытып, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, өздігінен іздену және өзіндік ой тұжырым жасауға баулу.

  1. Тәрбиелік: Жас ұрпақты адамгершілікке, адалдыққа, іздемпаздыққа, уәде беріктікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: қорыту, жинақтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, талдау, пікір-талас, іздендіру

Пәнаралық байланыс: тарих, мәдениеттану, қазақ тілі

Көрнекілігі: интерактивтивті тақта, кітаптар көрінісі
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру. Сәлемдесу, сабаққа даярлық, түгендеу

Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау, ойын бір ортаға топтау мақсатында мынадай ой тасталады: Ой қозғау? Миға шабуыл?

— Біздің бүгінгі және ертеңгі, болашақтағы мақсатымыз не?

Балалар бұл сұраққа мына түрде жауап береді:

— Оқу білім алу

— Тәрбиелі саналы азамат болу.

— Еңбек ету.

— ел экономикасын, мәдениетін көтеру.

— Ол үшін не істеу керек?

— Үлкенді тыңдап, кішіге қамқорлық көрсетіп, сабақты зейін қойып тыңдау керек.

— Біз ата – бабаларымыздың салт-дәстүрін жаңғыртатын. Жаңалыққа ұмтылатын ізденімпаз оқушылармыз!

ІІ Үй жұмысын сұрау: Тест тапсырмасын орындау

ІІІ. Жаңа сабақ: Кіріспе. Балалар, біз Ғабит Мүсіреповтың өмірі және оның шығармашылығы туралы жаңа білім аламазыз, қорытыфндылаймыз.Ғабит Мүсірепов туралы мәлімет бере отырып оқушылардан сұрау.

  1. Ғабит Мүсірепов қай жылы, қай жерде дүниеге келді?

2.Қызылжар өңірінде ғабиттен басқа қандай дарынды тұлғалар дүниеге келді?

ІV.Ой шақыру: интерактивті тақтамен жұмыс

Ғадит Мүсірепов қаламынан шағын әңгімелер, драммалық шығармалар, эпикалық туындылар және тамаша аудармалар туды.

Жазушы жазған ең құдіретті тақырыптардың бірі – Ана тақырыбы.

«Ананың арашасы» шығармасын талдауларыңа оңайырақ болсын деп повесті үш тарауға өзара ат қойып бөліп тастадым. Әр тарауға қажетті тірек сөздер берілген. Соған қарап отырып, әр тараудың мазмұнын баяндау. Әр тарауға қатысты сендерге беймәлім сөздерге түсіндірме сөздігімен жұмыс жүргізулеріңе болады.

Осы повесте біз, қазақ халқының тарихын, салт-дәстүрін, мәдениетін, әлеуметтік жағдайын, анаға деген сыйластықты көреміз.

Қазақ халқының сол кезеңдегі жай күйі:

1.әлеуметтік жағдайы

  1. экономикасы
  2. саяси өмірі
  3. салт-дәстүрі
  4. тұрмысы

Қазақ әдебиетінің класигі Ғабит Мүсірепов барлық жанрда шығарма жазған, әрі ол шығармаларынан басы артық сөз таба алмайсыз. Қазақ әдеби тілінің тазалығы үшін тынбай күрескен қайраткер де Ғабит Мүсірепов.
V.Қорытындылау: Сабақтың  insert  стратегиясы бойынша бекіту. Осы тақырып бойынша не білетін еді, нені үйренді, білді, не жөнінде білгісі келеді.

 

БілемінБілгім келедіҮйрендім

VІ. Оқушыларды бағалау.
VІІ. Үйге тапсырма : Қайталау