Алгоритмдеу және программалау

Тақырыбы: Алгоритмдеу және программалау

Мақсаты:                 Алгоритм ұғымымен және оның түрлерімен танысады. Алгоритм құруды, ақпаратты модельдерді жасауды үйренеді .

 

Сабақ тақырыбыОқып-үйренудің негізгі міндеттеріОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерОқып-үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау

 

 

 

Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды)Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жоюНегізгі дереккөздер
Алгоритмдер және оны орындаушыларАлгоритм ұғымымен және оның жалпы құрылу формасымен танысадыТоптық жұмыс, жеке жұмыс, кубизм стратегиясы, АКТ,  сәйкестендіру кестесі, тест тапсырмалары—    Алгоритм ұғымымен танысады;

—      Алгоритм құруды үйренеді;

 

Топ басшысының бағлауы, рефлексияЖуан және жіңішке сұрақтар арқылыАлгритм құруға арналған тапсырмаларОқулық. компьютер, интерактивті тақта, стикерлер, слайд
Алгоримнің жазылу формаларыАлгоритмді әр түрлі тәсілдерін құруды үйренедіТоптық жұмыс, жеке жұмыс, АКТ, блум таксономиясы, ББҮ әдісі, деңгейлік тапсырамалар—      Алгоритм туралы білімдері кеңейеді;

—      Әр түрлі тәсілде алгоритм құра алады;

 

Критерийлер бойынша формативті бағалау,  рефлексияДеңгейлік тапсырмаларАлгортим құруға арналған ауызша тапсырамаларОқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
Циклдік алгоритмдер Алгоритмнің циклдік формада жазылу үлгісімен танысады, циклдік алгоритм құрып үйренедіТоптық жұмыс, кубизм стратегиясы, алгоритмдік әдіс, АКТ, ББҮ әдісі—      Циклдік алгоритммен танысады;

—      Циклдік алгортим құра алады;

 

Бірін-бірі бағалау, рефлексияДеңгейлік тапсырмаларЖоғары деңгейдегі сұрақтарОқулық, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.
Модель және модельдеуМодельұғымымен танысады, нысандарды, құбылыстарды модельдеуді үйренедіТоптық және жұптық  жұмыс, кластер әдісі, АКТ, эссе, бес жолды өлең—      Модель ұғымымен танысады;

—      Модель  құруды үйренеді

—      Модельдеудің қажеттілігін түсінеді

Топ басшысының бағалауы, рефлексияМодельдеуге байланысты практикалық тапсырмалар«Модельдеудің бізге қажеттілігі» эссе жазуОқулық, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер
Моделбдің түрлеріӘр түрлі модел түрлерімен танысады және оларды қолдануды үйренедіТоптық және жеке  жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, блум таксономиясы, ББҮ әдісі—      Әр түрі модель түрлерімен танысады;

—      Әр түрлі модель құра алады

Критерийлер бойынша бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексияКүрделі деңгейдегі тапсырмаларды орындауЖоғары днңгейдегі сұрақтарОқулық, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, интернет материалдары