Ақпарат және ақпараттық үдерістер

Орта мерзімді жоспарлау

Тақырыбы: Ақпарат және ақпараттық үдерістер

Мақсаты:                 Ақпарат туралы кеңірек түсініп, оның өз өміріміздегі алатын орны мен маңызын, ақпараттық үдерістерді орындау мен қолдана білуді үйрету, іскерлік дағдыларын қалыптастыру .

 

Сабақ тақырыбыОқып-үйренудің негізгі міндеттеріОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерОқып-үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау

 

 

 

 

Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды)Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жоюНегізгі дереккөздер
Әлемнің ақпараттық көрінісіҚазіргі әлемдегі ақпараттың даму қарқыны, оны пайдалану мүмкіндіктері, ақпараттық үдерістер туралы түсінік алады.Топтық жұмыс, тірек сөздер стратегиясы. кубизм стратегиясы, АКТ, «Бес жол өлең» әдісі, ББҮ әдісі—    Ақпарат туралы түсініктерін толықтырады;

—      Ақпараттың маңызын түсінеді;

—      Ақпараттық үдерістерді қолдануды үйренеді;

—      Қазіргі ақпараттың дамуы жөнінде өзіндік ойлары қалыптасады.

Критерийлер бойынша формативті бағалау, рефлексияЖоғары деңгейдегі сұрақтар арқылыЕртедегі және қазіргі заманғы ақпарат ағынының даму ерекшеліктерін салыстыруОқулық. компьютер, интерактивті тақта, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
Ақпараттың қасиеттеріАқпараттың әр түрлі қасиеттері және оның уақытқа, жағдайға байланысты өзгеріске ұшырау себептерін үйренедіТоптық жұмыс, жұптық жұмыс, АКТ, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, ББҮ әдісі, семантикалық карта—      Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;

—      Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;

—      Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады

Критерийлер бойынша формативті бағалау, топ басшысының бағалауы, рефлексия«Қазіргі заманда ақпараттың жаңа идеялар тудыруы» эссе жазуЖуан, жіңішке сұрақтар

Ақпарат қасиеттерін салыстыра білуі

Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программлар Вирус ұғымымен танысады, оның компьютерге, жүйеге келтіретін зақымдары және оларды қорғауды үйренедіТоптық жұмыс, СТО, диалог, алгоритмдік әдіс, АКТ, Жигсо әдісі, ББҮ әдісі—      Вирус ұғымын түсінеді;

—      Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;

—      Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;

Критерийлер бойынша формативті бағалау, бірін-бірі бағалауы, рефлексияБиологиялық вирус пен компьютерлік вирустарды салыстыру, олардан қорғану тәсілдерн талқылауЖоғары деңгейдегі сұрақтарОқулық, электронды оқулық  7-сынып, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар,бейнефильм, кесте.
Ақпаратты сығу. Мұрағаттау рограммаларыАқпаратты сығу ұғымымен танысады, мұрағаттауды құру мен оның маңыздылығы жөнінде түсінедіТоптық және жеке  жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, деңгейлік тапсырмалар, ББҮ әдісі—      Ақпаратты сығу ұығымымен танысады;

—      Мұрағаттауды құруды үйренеді

—      Мұрағаттаудың маңыздылығын түсінеді;

Жеке жұмыстары бойынша бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексияДеңгейлік тапсырмаларды орындап, нәтижесін кестеге жазуПрактикалық тапсырмаларОқулық, электронды оқулық  7-сынып, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.