Паскаль тіліндегі басқару операторлары

 

Күні:12.12.12Сыныбы:9 «А»Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы
Тақырыбы:Паскаль тіліндегі басқару операторлары.
Мақсаты:Оқушыларды басқару операторларымен таныстыру, жазылу тәртібі мен қолданылу ережесін, синтаксистік диаграммасын түсіндіру.
Міндеті:Есептер шығару арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Математикалық  есептерді программалау тілі арқылы шығару.
Нәтиже:Білімді есепке қолдануға машықтану, есте  сақтауға бейімдеу. Жол қауіпсіздігі ережесіне есеп  шығару арқылы  көңіл бөлу.
Кезеңдері:Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

ДифференциалБағалауРесурс
ІІ.Қызығушы-лықты оятуА)Кубизм стратегиясы арқылы оқушылардың білімін тексеру.Кубиктің қырларында жазылған сұрақтарға жауап беру.Өтілген тақырыпқа шолу. СТО стратагиясы.3 баллКубик
Ә)Сауалнама-сөзжұмбақСауалнамаларды интерактивті тақтадан оқып беру. Сұрақтардың дұрыстығын тексеру.Сауалнамаларға жауап беру.Сөзжұмбақтан жаңа сабақтың тақырыбы шығады.1 баллИнтерак-

тивті тақта

ІІІ.Мағынаны тану.А)Мысалға есеп беру арқылы жаңа сабақты түсіндіруге түсу.Есепті шығару кезінде түйінді сөздерді меңгеру.Есеп шығару құрылымын түсіну.Интерак-

тивті тақта

Ә) Блок-схемаШартты операторларды блок-схема арқылы түсіндіру.Блок-схема ретін түсіну. Блок-схема құруды үйрену.Интерак-

тивті тақта

Б) Венн диаграммасыБасқару мен шартты операторлары

ның ұқсастықтары арқылы айырмашылықтарын түсіндіру.

Венн диаграммасын жазу.СТО  стратегиясы арқылы жаңа тақырып пен өтілген тақырыпты Интерак-

тивті тақта

В) Бекіту есебіМысалға есептер беру.Есептерді бірлесе отырып шығару.Мысалға келтірілген есеп арқылы жаңа тақырыпты бекіту.Интерак-

тивті тақта

ІV. Жаттығу кезеңіДеңгейлік тапсырмалар беру.Нұсқа бойынша есептерді шығару. 3-9 баллЖұмыс дәптері
V. Ой-толғаныс.Информатика

лық диктант беру арқылы оқушылардың қабылдауын анықтау.

Диктантты тақтада жазу. Білімді есепке алу, қабылдаула

рын тексеру.

1 баллИнтерак-

тивті тақта

VІ. Үйге тапсырма.п 3.5 Бақ.сұр.

1-8, Жаттығу

 (2 ,4, 6 ).

Күнделікке жазып алу.Тапсырманы беру арқылы тақырыпты нығыздау. Интерак-

тивті тақтада жазу

VІІ.Бағалау.Рейтінгілік бағалау жүйесін қолдану.Бағалау бетшесін толтыру.Өзін-өзі бағалауға дағдылану.Бағалау крите

риясын беру.

Интерак-

тивті тақтада шығару.

VІІІ.Қоры-тындылау.Сабақтың соңында рефлексия жаздыру (инсерт стратегиясы арқылы). Инсерт (түртіп алу) стратегиясын парақшада толтырып беру.СТО-ның инсерт стратегиясын рефлексия жазуда қолдану.Интерак-

тивті тақта