Терезелер. Тереземен жұмыс істеу.
| Апта:9 Күні: 27.10.14 | Пәні Информатика | Мұғалім аты-жөні Өмірзақов Н.Т. | Астана қаласы №48 мектеп-лицей 5 «а,ә,б,в,г,д,е» — сыныптары | Оқу-ісінің меңгерушісі
________ Мұқатова Ж.М. | |||||||||
| Сабақтың тақырыбы: Терезелер. Тереземен жұмыс істеу. | |||||||||||||
| Сілтеме: | · 5-сынып оқулығы; · 5-сынып электронды оқулығы; · Стендтер. | ||||||||||||
| Сабақтың мақсаты: | |||||||||||||
| Білімділік мәні: | Windows ОЖ терезелерінің құрылымын, түрлерін және жұмыс істеу әдістерін үйрету. | ||||||||||||
| Дамытушылық мәні: | Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру. | ||||||||||||
| Тәрбиелік мәні: | Өз бетімен жұмыс жасауда ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық қасиеттерін тәрбиелеу. | ||||||||||||
| Нәтиже: | · Windows ОЖ терезелерінің құрылымын біледі. · Windows ОЖ терезелерінің түрлерін біледі. · Windows ОЖ терезелерімен жұмыс істеу әдістерін үйренеді. | ||||||||||||
| Түйінді идеялар: | · Windows ОЖ терезелерінің құрылымы · Windows ОЖ терезелерінің түрлері · Windows ОЖ терезелерімен жұмыс істеу әдістері | ||||||||||||
| Сабақтың түрі: | Жаңа сабақ | ||||||||||||
| Әдіс-тәсілдері: | СТО, АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту | ||||||||||||
| Пәнаралық байланыс: | Математика | ||||||||||||
| Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) | |||||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||
| · Сәлемдесу · Өздерін ретке келтіру · Топқа бөліну · Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру | ||||||||||||
| Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.) (сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі) | |||||||||||||
| · Операциялық жүйе деген не? · Жұмыс үстелінде қандай элементтер орналасады? · Есептер тақтасының қызметі не? · Бас мәзірдің қызметі? · Тілдерді өзгертуге бола ма? · Есептер тақтасын қалай баптаймыз? | |||||||||||||
| Қызығушылықты ояту (2 мин.) | |||||||||||||
| Электронды оқулықтан «Терезелер. Тереземен жұмыс істеу.» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған. | Оқушылар зейін қойып тыңдайды
| ||||||||||||
| Мағынаны тану (Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.) | |||||||||||||
| ББҮ (2 мин.) | |||||||||||||
| ББҮ-ны толтыру | ББ бойынша флипчартта жазу | ||||||||||||
| Білемін? | Білгім келеді? | Үйрендім? | |||||||||||
| Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.) | |||||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||
| Сыныпты топ басышысын есімін таңдау арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау. Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру. 5-сынып оқулығында «Терезелер. Тереземен жұмыс істеу» тақырыбын оқыту.
| Оқушылар белсене қатысады. Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Оқушылармен бірге табыс критерийлері анықталады. Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды. Топтағы әрбір оқушы «Терезелер. Тереземен жұмыс істеу.» тақырыбын оқиды. Оқушылар өздері оқыған тақырыптуралы топқа түсіндіреді. Постер дайындау: пернелерге анықтама беріп, атқаратын қызметін жазады. | ||||||||||||
| Ой толғаныс (4 мин.) | |||||||||||||
| Терезелер. Тереземен жұмыс істеу | Терезелер. Тереземен жұмыс істеу | ||||||||||||
| Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин.) | |||||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||
| Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау) | Сұрақтарға жауап береді. | ||||||||||||
| Бағалау (2 мин.) | |||||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||
| Бақылайды, бағалайды. Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды. | Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды. | ||||||||||||
| Үйге тапсырма (1 мин.) | |||||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||
| Үйге 77-80 беттердегі §10 «Терезелер. Тереземен жұмыс істеу» тақырыбын оқып келу. | Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады. | ||||||||||||
| Рефлексия (2 мин.) | |||||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||
| Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады. | ||||||||||||