Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
| Апта:1 Күні: 02.09.14 | Пәні Информатика | Мұғалім аты-жөні Өмірзақов Н.Т. | Астана қаласы №48 мектеп-лицей 6 «а,ә,б,в,г,д,е» — сыныптары | Оқу-ісінің меңгерушісі
________Мұқатова Ж.М. | ||||||
| Сабақтың тақырыбы: Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру. | ||||||||||
| Сілтеме: | · 6-сынып оқулығы; · Стендтер. | |||||||||
| Сабақтың мақсаты: | ||||||||||
| Білімділік мәні: | Информатика кабинетіндегі қойылатын талаптар, міндеттер, шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар және техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін үйрету. | |||||||||
| Дамытушылық мәні: | Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру. | |||||||||
| Тәрбиелік мәні: | Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу | |||||||||
| Нәтиже: | · Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі · Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды · Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды. · Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі. · Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді. · Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді. | |||||||||
| Түйінді идеялар: | · Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелері · Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері · Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелері · Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесі · Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелері · Арнайы көзге жаттығу ережелері | |||||||||
| Сабақтың түрі: | Жаңа сабақ | |||||||||
| Әдіс-тәсілдері: | АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту | |||||||||
| Пәнаралық байланыс: | ||||||||||
| Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| · Сәлемдесу · Өздерін ретке келтіру · Топқа бөліну · Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру | |||||||||
| Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.) (сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі) | ||||||||||
| · Өткенді қайталау | ||||||||||
| Қызығушылықты ояту (2 мин.) | ||||||||||
| 6-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған. | Оқушылар зейін қойып тыңдайды
| |||||||||
| Мағынаны тану (Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.) | ||||||||||
| ББҮ (2 мин.) | ||||||||||
| ББҮ-ны толтыру | ББ бойынша флипчартта жазу | |||||||||
| Білемін? | Білгім келеді? | Үйрендім? | ||||||||
| Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Сыныпты Пирамида, Бәйтерек және «Мәңгілік ел» суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау. Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру. 6-сынып оқулығында «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын оқыту.
| Оқушылар белсене қатысады. Суреттерді құрастыру арқылы үш топқа бөлініп отырады. Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі. Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды. Топтағы әрбір оқушы «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру»тақырыбын бөліп алып оқиды. Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді. | |||||||||
| Ой толғаныс (4 мин.) | ||||||||||
| Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру | Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру | |||||||||
| Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау) | Сұрақтарға жауап береді. | |||||||||
| Бағалау (2 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Бақылайды, бағалайды. Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды. | Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды. | |||||||||
| Үйге тапсырма (1 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Үйге 5-9 беттердегі §1. «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын оқып келу. | Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады. | |||||||||
| Рефлексия (2 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады. | |||||||||