Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар
| Апта:4 Күні: 22.09.14 | Пәні Информатика | Мұғалім аты-жөні Өмірзақов Н.Т. | Астана қаласы №48 мектеп-лицей 7 «а,ә,б,в,г» — сыныптары | Оқу-ісінің меңгерушісі
________Мұқатова Ж.М. | ||||||
| Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. | ||||||||||
| Сілтеме: | · 7-сынып оқулығы; · 7-сынып электронды оқулығы; · Стендтер. | |||||||||
| Сабақтың мақсаты: | ||||||||||
| Білімділік мәні: | Ақпаратты қорғау тәсілдерін, вирусқа қарсы бағдардамалар түрлерін және жұмыс істеу, ақпаратты вирусқа тексеру, емдеу және жою жұмыстарын үйрету. | |||||||||
| Дамытушылық мәні: | Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру. | |||||||||
| Тәрбиелік мәні: | Өз бетімен жұмыс жасауда ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық қасиеттерін тәрбиелеу. | |||||||||
| Нәтиже: | · Ақпаратты қорғау тәсілдерін біледі. · Құралдарды вирусқа тесеруге үйренеді · Вирусқа қарсы бағдарламалармен вирусты емдеу және жоюмен жұмыс істей алады. | |||||||||
| Түйінді идеялар: | Ақпаратты қорғау. Компьютердің вирусқа зақымдануы. Вирусқа қарсы бағдарламалармен жұмыс істеу. | |||||||||
| Сабақтың түрі: | Жаңа сабақ | |||||||||
| Әдіс-тәсілдері: | АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту | |||||||||
| Пәнаралық байланыс: | Математика | |||||||||
| Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| · Сәлемдесу · Өздерін ретке келтіру · Топқа бөліну · Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру | |||||||||
| Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.) (сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі) | ||||||||||
| · Ақпарат дегеніміз не? · Ақпаратты өлшем бірліктері қандай? · Ақпаратты сақтау құралдарының өлшем бірліктері қандай? | ||||||||||
| Қызығушылықты ояту (2 мин.) | ||||||||||
| 7-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған. | Оқушылар зейін қойып тыңдайды
| |||||||||
| Мағынаны тану (Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.) | ||||||||||
| ББҮ (2 мин.) | ||||||||||
| ББҮ-ны толтыру | ББ бойынша флипчартта жазу | |||||||||
| Білемін? | Білгім келеді? | Үйрендім? | ||||||||
| Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Сыныпты топ басшысының есімін таңдау арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау. Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру. 7-сынып оқулығында «Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.» тақырыбын оқыту. | Оқушылар белсене қатысады. Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі. Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды. Топтағы әрбір оқушы Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. тақырыбын бөліп алып оқиды. Оқушылар өздері оқыған «Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.» туралы топқа түсіндіреді. | |||||||||
| Ой толғаныс (4 мин.) | ||||||||||
| Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. | Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. | |||||||||
| Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау) | Сұрақтарға жауап береді. | |||||||||
| Бағалау (2 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Бақылайды, бағалайды. Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды. | Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды. | |||||||||
| Үйге тапсырма (1 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Үйге «Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.» тақырыбын оқып келу. | Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады. | |||||||||
| Рефлексия (2 мин.) | ||||||||||
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||
| Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады. | |||||||||