Информатикадан жұмыс дәптері. Электрондық кестеде әр түрлі есептерді модельдеу». 10-11 сынып
Информатикадан жұмыс дәптері. Электрондық кестеде әр түрлі есептерді модельдеу». 10-11 сынып
Жасаған:
Боранова А.-информатика пәні мұғалімі
№1 тапсырма. EXCEL электрондық кестесі.
№1 жаттығу. Кондитерлік тауарлар.
| № | Тауар | Саны | Бағасы | Құны |
| 1 | Қаламдар | 24 | 2,5 | |
| 2 | Дәптерлер | 30 | 1,2 | |
| 3 | Қарындаштар | 20 | 0,4 | |
| 4 | Сызғыштар | 12 | 0,9 | |
| 5 | Өшіргіштер | 15 | 0,3 | |
| 6 | Күнделікткр | 7 | 3,7 | |
| Барлығы |
Жаттығу №2. Құрылыс материалдары.
| № | Тауар | Саны | Бағасы | Құны |
| 1 | Сыр | 15 | 72 р. | |
| 2 | Бор | 12 | 21 р. | |
| 3 | Олифа | 6 | 16 р. | |
| 4 | Клей | 8 | 35 р. | |
| 5 | Обои | 12 | 45 р. | |
| 6 | Растворитель | 4 | 12 р. | |
| Барлығы |
Жаттығу №3
Компьютерлік техника бөлшектерін рубльден долларға айналдыру. (1$= 31,4р.) Құны рубль болатын тауарларға диаграмма құру.
| Тауар | Саны | Бағасы, рубль | Бағасы, доллар | Құны, рубль |
| Жады | 12 | 30 | ||
| Винчестер | 4 | 180 | ||
| Процессор | 3 | 150 | ||
| НГМД | 5 | 18 | ||
| СD ROM | 2 | 37 | ||
| Видеокарта | 6 | 12 | ||
| Барлығы |
№2 Тапсырма. EXCEL-дегі абсолютті және салыстырмалы адрестер.
Жаттығу №1 Электроэнергияны төлеуді есептеу
| Электроплита | 0,2 | за квт\час | ||
| Газды плита | 0,3 | за квт\час | ||
| Айы | Дата | Есептегіштің көрсетуі | Шығын | Сома |
| Желтоқсан01 | 27.12.2001 | 3240 | ||
| Қаңтар02 | 27.01.2002 | 3310 | ||
| Ақпан02 | 27.02.2002 | 3390 | ||
| Наурыз 02 | 27.03.2002 | 3520 | ||
| Сәуір 02 | 27.04.2002 | 3640 | ||
| Мамыр 02 | 27.05.2002 | 3710 | ||
| Маусым 02 | 27.06.2002 | 3850 | ||
| Шілде 02 | 27.07.2002 | 4000 | ||
| Тамыз 02 | 27.08.2002 | 4160 | ||
| Қыркүйек 02 | 27.09.2002 | 4250 | ||
| Қазан 02 | 27.10.2002 | 4410 | ||
| Қараша 02 | 27.11.2002 | 4500 | ||
| Желтоқсан 02 | 27.12.2002 | 4680 | ||
| Барлығы |
Жаттығу №2 Арифметикалық прогрессия
| Қалдық | d | 3 |
| n | An | Sn |
| 1 | 4 | |
| 2 | ||
| 3 | ||
| 4 | ||
| 5 | ||
| 6 | ||
| 7 | ||
| 8 | ||
| 9 | ||
| 10 | ||
| 15 | ||
| 23 | ||
| 37 | ||
| 41 | ||
| 58 |
Жаттығу №3 Балмұздақ сатушының шпаргалкасы
| Аты | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| Забава | 3,6 | |||||||||
| Белочка | 4,8 | |||||||||
| Эскимо | 3,9 | |||||||||
| Пломбир | 5,2 | |||||||||
| Щелкунчик | 6,7 | |||||||||
| Морозко | 4,2 | |||||||||
| Сливочное | 4,8 | |||||||||
| Щербет | 5,1 |
Жаттығу №4 Кальмардан жасалған плов
| Мөлшері,саны | ||
| Өнім | 1 порцияға г. | Барлығы г. |
| Кальмар | 48 | |
| Жуа | 17 | |
| Сәбіз | 9 | |
| Күріш | 12 | |
| Өсімдік майы | 8 | |
Жаттығу №5 Көбейту кестесі
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
| 1 | |||||||||
| 2 | |||||||||
| 3 | |||||||||
| 4 | |||||||||
| 5 | |||||||||
| 6 | |||||||||
| 7 | |||||||||
| 8 | |||||||||
| 9 |
№3 Тапсырма. EXCEL –де бірнеше парақты қолданып есеп шығару.
Жаттығу №1 Табыс ақысын есептеу.
| Кіші айлық | 400 | |||||||
| Балалар | 150 | |||||||
| № | ФИО | Айлық | Профс. | Зейн. | Кіріс | Табыс | Бала саны | Үлес, проц |
| 1 | Иванов А.Ф. | 3000 | 1 | 12 | ||||
| 2 | Алексеев Н.Г. | 2800 | 2 | 10 | ||||
| 3 | Леонов Е.Н. | 1700 | 3 | 0 | ||||
| 4 | Симонов К.Е. | 4200 | 0 | 15 | ||||
| 5 | Котов Г.И. | 4900 | 2 | 0 | ||||
| 6 | Шолохов Н.К. | 1600 | 0 | 0 | ||||
| 7 | Толстой Н.В. | 2400 | 0 | 20 | ||||
| 8 | ШаровЛ.Ш. | 3100 | 1 | 12 | ||||
| 9 | Жаров П.Ю. | 2800 | 2 | 25 | ||||
| 10 | Никифоров Р.О. | 3400 | 2 | 12 |
Кәсіподақ = Айлық*1%
Зейнетақы салығы = Айлық*1%
кіріс салығы = (Айлық – Зейн. – Ең кіші айлық.)*12%
Қолға берілетін сома = Айлық — Кәсіподақ. -Зейн. – Кіріс.
«Начисления» парағына сақтау.
Жаттығу №2
- Жаңа парақты «Диаграмма1» атына өзгертип,оған «Қолға берілетін сома» атты диаграмма тұрғызу, мәліметтер пайызы мен қолтаңбасымен бірге.
- Негізгі кестеге Петров Н.Г фамилиясын енгізіп, оның диаграммада көрінетіндігіне көз жеткізу.
Жаттығу №3 Балалар жәрдемақысын төлеу.
| Фамилия | Бала саны | Балалар | роспись |
| Иванов А.Ф. | |||
| Алексеев Н.Г. | |||
| Леонов Е.Н. | |||
| Симонов К.Е. | |||
| Котов Г.И. | |||
| Петров Н.Г. | |||
| Шолохов Н.К. | |||
| Толстой Н.В. | |||
| ШаровЛ.Ш. | |||
| Жаров П.Ю. | |||
| Никифоров Р.О. |
- «Детские» парағында сақтау
- «Детские» кестесін «Начисления» кестесімен байланыстырып, есептеудерді жүргізу.
- Детские = Бала саны* 1 балаға шаққандағы балалар.
Жаттығу №4 Жинақ кітапшасындағы салым
| Фамилия | Салым пайызы | Саылм сомасы |
| Иванов А.Ф. | ||
| Алексеев Н.Г. | ||
| Леонов Е.Н. | ||
| Симонов К.Е. | ||
| Котов Г.И. | ||
| Петров Н.Г. | ||
| Шолохов Н.К. | ||
| Толстой Н.В. | ||
| ШаровЛ.Ш. | ||
| Жаров П.Ю. | ||
| Никифоров Р.О. |
- «Сберкнижка» парағында сақтау
- «Сберкнижка» кестесін «Начисления» кестесімен байланыстырып, есептеудерді жүргізу.
- Саылм сомасы = Айлық* Салым пайызыПайыз вклада
Жаттығу №5 Табыс ақысының қолға берілетін ведомості.
| Фамилия | Қолға берілетін сома | Роспись |
| Иванов А.Ф. | ||
| Алексеев Н.Г. | ||
| Леонов Е.Н. | ||
| Симонов К.Е. | ||
| Котов Г.И. | ||
| Петров Н.Г. | ||
| Шолохов Н.К. | ||
| Толстой Н.В. | ||
| ШаровЛ.Ш. | ||
| Жаров П.Ю. | ||
| Никифоров Р.О. |
- «Ведомость» парағында сақтау
- «Ведомость» кестесін «Начисления» кестесімен байланыстырып, есептеудерді жүргізу.
- Қолға берілетін сома = Айлық – Салым сомасы.
№4 Тапсырма. EXCEL-де есептеу амалдары. Формула және функциямен жұмыс.
Жаттығу №1 Математикалық функциялармен жұмыс
| x | x^2 | x^3 | түбір(х) | х! | lg(x) | e^x | arc tg(x) |
| 1 | |||||||
| 2 | |||||||
| 3 | |||||||
| 4 | |||||||
| 5 | |||||||
| 6 | |||||||
| 7 | |||||||
| 8 | |||||||
| 9 | |||||||
| 10 |
Жаттығу №2 Тригонометриялық формулалармен жұмыс.
| х градуспен | х радианмен | COS x | SIN x | SIN 2x | COS 2x |
| 0 | |||||
| 5 | |||||
| 10 | |||||
| 15 | |||||
| 20 | |||||
| 25 | |||||
| 30 | |||||
| 35 | |||||
| 40 | |||||
| 45 | |||||
| 50 | |||||
| 55 | |||||
| 60 | |||||
| 65 | |||||
| 70 | |||||
| 75 | |||||
| 80 | |||||
| 85 | |||||
| 90 |
SIN 2x = 2 * SIN x * COS x
COS 2x = COS2 x – SIN2 x
Жаттығу №3 Тұрақты жылдық пайызы бар банктік салым. «Дата и время» функциясымен топтық жұмыс
| Бүгін | 31.03.2011 | Пайыз | 12% | ||
| ФИО | Саылм уақыты | Салым | Күндер саны | Жинақ пайызы | Салым сомасы |
| Иванов К.Е. | 01.01.2001 | 1000 | |||
| Алексеев Н.Г. | 10.05.2002 | 2000 | |||
| Смирнов У.Н. | 12.08.2001 | 3500 | |||
| Григорьев А.Н. | 23.07.2002 | 5000 | |||
| Киреев П.Г. | 30.10.2002 | 1500 | |||
| Неботов Р.У. | 06.02.2003 | 2700 | |||
| Жаров Н.В. | 11.10.2001 | 5000 | |||
| Леонов И.Е. | 15.09.2001 | 10000 | |||
| Бурцев П.Л. | 23.02.2003 | 8200 | |||
| Миронов О.Д. | 10.06.2002 | 7500 |
Күндер саны- Функция «Дней360»
Жинақ пайызы = Күндер саны * Пайыз/360* Вклад
Салым сомасы = Салым + Жинақ пайызы.
Жаттығу №4 Емтихандық ведомості. Логикалық функциялармен жұмыс.
| ФИО | Математика | Информатика | Тарих | Экономика | Психология | Орта балл | Шәкіртақы |
| Иванов К.Е. | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | ||
| Алексеев Н.Г. | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | ||
| Смирнов У.Н. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||
| Григорьев А.Н. | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | ||
| Киреев П.Г. | 5 | 3 | 3 | 5 | 5 | ||
| Неботов Р.У. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ||
| Жаров Н.В. | 3 | 4 | 4 | 2 | 4 | ||
| Леонов И.Е. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||
| Бурцев П.Л. | 3 | 3 | 2 | 4 | 4 | ||
| Миронов О.Д. | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | ||
| Кол. «5» | |||||||
| Кол.»4″ | |||||||
| Кол.»3″ | |||||||
| Кол. «2» | |||||||
| Озаттар саны. | |||||||
| Нашар оқитындар саны. | |||||||
| «3»-і жоқтар |
- Орта балл – Статистикалық: «СРЗНАЧ» функциясын қолдану
- Шәкірақы орта балы 4-тен кем болмайтын студенттерге беріледі.Стипендия выдаётся учащимся со средним баллом успеваемости не менее 4.
Өзіндік жұмыс
(№4 жұмыс үшін).
Тақырыбы: EXCEL-де есептеу амалдары. Формула және функциямен жұмыс.
1 Тапсырма. Математикалық функциялармен жұмыс.
| x | X^4 | ln x | tg x | 3-ке бөлгендегі қалдық | Римдік |
| 1 | |||||
| 2 | |||||
| 3 | |||||
| 4 | |||||
| 5 | |||||
| 6 | |||||
| 7 | |||||
| 8 | |||||
| 9 | |||||
| 10 |
2 Тапсырма. Еңбек өтілі.
| ФИО | Түсу уақыты | Күндер саны | Жаз саны X | X<=5 | 5<X<=10 | 10<X<=20 | X>20 |
| Иванов К.Е. | 01.01.1987 | ||||||
| Алексеев Н.Г | 04.11.1978 | ||||||
| Смирнов У.Н. | 14.04.2000 | ||||||
| ГригорьевА.Н. | 30.09.2001 | ||||||
| Киреев П.Г. | 12.09.1990 | ||||||
| НеботовР.У. | 15.11.1995 | ||||||
| Жаров Н.В. | 23.01.1996 | ||||||
| Леонов И.Е. | 20.02.1989 | ||||||
| БурцевП.Л. | 22.08.1979 | ||||||
| Миронов О.Д. | 15.03.1987 |
Тапсырма№5. Электронды кесте көмегімен есептерді шешуді оңтайландыру.
|
№1 Есеп. см болатын шаршы картоннан жасалған парақ берілген. Осы парақтан қорап жасайды (Бұрыштарынан бірдей көлемде шаршы қиып алып,жабыстырады). Қораптың сыйымдылығы үлкен болу үшін қиып алынатын шаршының қабырғалары қандай болу керек.
- Есептің математикалық моделін анықтау.
- Қорап көлемін есептеу.
- Кесте құру.
| Парақ беті | а | ||
| Қияп алынатын қорап қабырғалары | Қораптың табан қабырғасы | Қораптың табан ауданы | Қорап көлемі
|
.
.
.
| МАКС |
- х-тің мәні қай кезде үлкен көлемге тең болатынын анықтап алу керек:
а) а = 10 см Vmax = __________ мұндағы x = _______
б) а = 25 см Vmax = __________ мұндағы x = _______
в) а = 48 см Vmax = __________ мұндағы x = _______
№2 Есеп. Әр түрлі бұрышта мылтықтан атылған оқтың алшақтығын есептеу
Ұшу алшақтығы мына формула бойынша есептеледі: .
- Есептің математикалық моделін құру.
- Атыс алшақтығын есептеуРасчет дальности стрельбы.
- Кесте құру.
| Бастапқы жылдамдық (м/сек) | V0 | |||
| Еркін жылдамдық (м/сек2) | 9,8 | |||
| градуспен | 2 градуспен | 2 градуспен | Sin 2 | S |
.
.
.
| МАКС |
- Ұшу кезіндегі алшақтық еңкею бұрышында қай кезде өте көп бола алатындығын анықтау керек?
а) V0 = 20 Smax = __________ мұндағы = ___________
б) V0 = 28 Smax = __________ мұндағы = ___________
в) V0 = 57 Smax = __________ мұндағы = ___________
- Осы жұмыстың графигін тұрғызу.