Мәтінді пішімдеу. Әріптер
| Бекітемін:
| Пәні: информатика | Күні: | Сыныбы: 5 | |
| Сабақтың тақырыбы | § 22 Мәтінді пішімдеу. Әріптер | |||
| Негізгі мақсат |
| |||
| Оқу нәтижелері |
| |||
| Іс- әрекет түрлері | «Топтастыру», «Сұрақ тағы да сұрақ», «АКТ» | |||
| Ресурстар: | Оқулық (оқу құралдары), интербелсенді тақта, эксперт парақтары, стикер, даналық ағашы, маркер, А4. | |||
| Сыныпты ұйымдастыру: | Сәлемдесу, түгендеу және зейіндерін бір ортаға тоғыстыру. | |||
| Тапсырма
| Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | ||
| Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру | Сыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтерді таратып, көңіл-күй күнделігін толтыру | Сабақ басында және сабақ соңында өз көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.
|
| Топқа бөлу. | Геометриялық фигуралар арқылы бөлу бөлінеді | Оқушылар топтарға бөлініп отырады. |
| 1-тапсырма.
| Сәйкестендіру арқылы оқушылардың өткен сабақтар бойынша ақпараттарды меңгерулерін бақылау | Оқушылар сәйкестендіру парағымен жұмыс жасайды |
| 2-тапсырма | Жаңа тақырып. Оқулықтан беріледі | Оқушылар жаңа тақырыпты оқып отырып, түсінеді және талдайды. |
| 3-тапсырма
| Компьютердегі тәжірбиелік жүмыс Оқулықпен жұмыс (171-172ет) | Оқушылар комьютерде Орындайды Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі В деңгейі С деңгейі
|
| ОЖТ | Сергіту жаттығуын жасату | |
| 4 тапсырма | Өзіңді тексер (тест жұмысы) | Оқушылар өз бетінше орындайды |
| Қорытындылау | Соңғы сөзді мен айтамын Интерактивті тақтадан фигура астындағы сұрақтарға жауап береді.. | Әр топ ойымен бөлісе отырып өзге тойтың ойларын жалғастырып әкетеді. |
| Кері байланыс | Сәттілік баспалдағы Стикерге өздерінің бүгінгі сабақтан алған әсерлері, алған ақпараттарының құндылығы мен маңыздылығы туралы ойларын білдіреді. | Жаңа сабақты қаншалықты түсінгендерін, алған ақпараттарының құндылығы мен маңыздылығы туралы ойларын білдіреді |
| Үйге тапсырма беру | § 22 Мәтінді пішімдеу.Әріптер | |
| Бағалау | Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі мен жауаптарының сауаттылығы мен ғылымилығы ескеріле отырып формативті бағалау жасалады. | |